Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    Analiza logów

    Czarna_LK, dorabiaj skrzydła na MOPie i do domu górą :diabelski_usmiech
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • alxxx
    RS
    • 2010
    • 1823
    • Octavia I (1U2)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #3
    wolas, coś konkretnego dzieje się z wozem? Widać, że niedogrzany motor. Grupa 13 też za wesoło nie wygląda. Przepływka moim zdaniem najlepsze czasy ma już za sobą - jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

    Komentarz

    • wolas
      Rider
      • 2011
      • 290

      #4
      auto jak na swoje 170KM bardzo słabo się zbiera, takie zostało kupione więc nie wiadomo jak długo to trwa

      Komentarz

      • Wolga85
        Rider
        • 2014
        • 288
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #5
        Strasznie duże korekcje dawek miedzy cylindrami (-2,99 do +2,99). Nie daje błędu? Pierwsze kompresja potem oglądanie krzywek wałków bo to przypadłość v6. Ścierają się i zawory nie otwierają się do końca plus kasują popychacze hydrauliczne.

        Komentarz

        • wolas
          Rider
          • 2011
          • 290

          #6
          no właśnie błędu nie ma żadnego

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #7
            Ten kąt synchro strasznie odjechany w kierunku minusa. Mozna by to poprawic.
            Druga sprawa pompki... wygladają na umierające.....lub tak jak wyzej napisano krzywki walka rozrzadu wytarte.
            Bez weryfikacji sie nie obejdzie.

            PS
            A wogole to zrob dokladnie logi bo to co mamy to jakies fragmenty
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • wolas
              Rider
              • 2011
              • 290

              #8
              Kat synchro w jaki sposób można przestawić?
              Dokładne masz na mmyśli na innych kanałach jeszcze?

              Komentarz

              • Wolga85
                Rider
                • 2014
                • 288
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #9
                A jaki to kod silnika?

                Komentarz

                • wolas
                  Rider
                  • 2011
                  • 290

                  #10
                  2.5 TDI AXE 174PS

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #11
                    Turbo wstaje jak wstaje. wtryski przynajmniej 2 kuleją.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • Wolga85
                      Rider
                      • 2014
                      • 288
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                      #12
                      Tu masz fajny fotoreportaż z naprawy typowych usterek tego silnika. LINK
                      A tak w skrócie to pompki mogą być zdrowe tylko uszczelnienia kuleją. Wałki do obejrzenia. Generalnie trzeba się dostać do pokrywy zaworów. A i to jest 5 cylindrowa rzędówka a nie V6 jak pisałem wcześniej (zbyt pochopnie mój błąd).

                      Komentarz

                      • wolas
                        Rider
                        • 2011
                        • 290

                        #13
                        od czego po koleji radzicie zacząć??

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #14
                          Ten zas z tymi uszczelnieniami- jakby oringi byly zwalone to by kopcil przy odpalaniu. W wszystkie padly by w podobnym okresie a tu ewidentnie 2 wtryski kuleja bardziej. Ja zacząłbym od zdjecia czapki i oddania wtryskow.
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • Wolga85
                            Rider
                            • 2014
                            • 288
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                            #15
                            Nie od razu lepiej kupić komplet nowych pompek w ASO. (Złe korekcje nie muszą być objawem padających pompek podobnie jak BIP-y). Tak jak pisałem wcześniej pokrywa zaworów do zdjęcia na początek i przyglądamy się krzywkom na walkach . Tylko ze w T5 jest kiepawy dostęp. Przy okazji można wyjąc pompki i sprawdzić jak wyglądają uszczelnienia i pozamieniać miejscami (czy złe korekcje i BIP-y pójdą za pompką). Tylko trzeba dokładnie ustawić pompki zarówno skok jak i ustawienie w gnieździe. Aha i bez klucza dynamometrycznego pompek bym nie dokręcał. W linku masz zdjęcie gdzie jest porównany stary wytarty wałek z nowym. Z wymianą walka w tym silniku jest problem bo potrzeba jest sporo specjalistycznych blokad i wiedzy jak go ustawić.

                            Komentarz

                            • wolas
                              Rider
                              • 2011
                              • 290

                              #16
                              ostatnio auto stanęło na drodze, co się okazało (po wyjęciu baku) pompka była zawalona smołą, błotem, nie wiem jak to nazwać, pompka wymieniona na nową układ przeczyszczony, może to błoto w baku było przyczyną uszkodzeń pompek? tak ogólnie to auto nie puszcza nawet dymka co najdziwniejsze

                              Komentarz

                              • Wolga85
                                Rider
                                • 2014
                                • 288
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                #17
                                Przy niskim ciśnieniu mogły być takie korekty. Jak wyczyszczone to zrób logi jeszcze raz i wszystko się wyjaśni.

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #19
                                  Dalej 1 i 2 wtrysk ma duże korekty- reszta ok.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • wolas
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 290

                                    #20
                                    auto pojechało na wymiane pompek

                                    Komentarz

                                    Pracuję...