Czarna_LK, dorabiaj skrzydła na MOPie i do domu górą :diabelski_usmiech
Analiza logów
Zwiń
X
-
Analiza logów
witam
prosze o analize logow
pacjent t5 2.5tdi 170 coś KM
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
-
-
wolas, coś konkretnego dzieje się z wozem? Widać, że niedogrzany motor. Grupa 13 też za wesoło nie wygląda. Przepływka moim zdaniem najlepsze czasy ma już za sobą - jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawiVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Ten kąt synchro strasznie odjechany w kierunku minusa. Mozna by to poprawic.
Druga sprawa pompki... wygladają na umierające.....lub tak jak wyzej napisano krzywki walka rozrzadu wytarte.
Bez weryfikacji sie nie obejdzie.
PS
A wogole to zrob dokladnie logi bo to co mamy to jakies fragmentyPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Turbo wstaje jak wstaje. wtryski przynajmniej 2 kuleją.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Tu masz fajny fotoreportaż z naprawy typowych usterek tego silnika. LINK
A tak w skrócie to pompki mogą być zdrowe tylko uszczelnienia kuleją. Wałki do obejrzenia. Generalnie trzeba się dostać do pokrywy zaworów. A i to jest 5 cylindrowa rzędówka a nie V6 jak pisałem wcześniej (zbyt pochopnie mój błąd).
Komentarz
-
-
Ten zas z tymi uszczelnieniami- jakby oringi byly zwalone to by kopcil przy odpalaniu. W wszystkie padly by w podobnym okresie a tu ewidentnie 2 wtryski kuleja bardziej. Ja zacząłbym od zdjecia czapki i oddania wtryskow.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Nie od razu lepiej kupić komplet nowych pompek w ASO. (Złe korekcje nie muszą być objawem padających pompek podobnie jak BIP-y). Tak jak pisałem wcześniej pokrywa zaworów do zdjęcia na początek i przyglądamy się krzywkom na walkach . Tylko ze w T5 jest kiepawy dostęp. Przy okazji można wyjąc pompki i sprawdzić jak wyglądają uszczelnienia i pozamieniać miejscami (czy złe korekcje i BIP-y pójdą za pompką). Tylko trzeba dokładnie ustawić pompki zarówno skok jak i ustawienie w gnieździe. Aha i bez klucza dynamometrycznego pompek bym nie dokręcał. W linku masz zdjęcie gdzie jest porównany stary wytarty wałek z nowym. Z wymianą walka w tym silniku jest problem bo potrzeba jest sporo specjalistycznych blokad i wiedzy jak go ustawić.
Komentarz
-
-
wrzucam świeże logi
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Komentarz
-
-
Dalej 1 i 2 wtrysk ma duże korekty- reszta ok.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz