Zamieszczone przez krecik
drgania silnika
Zwiń
X
-
A ja twierdze że wytrzyma. Skoro seryjne z ASV, AGR, AHF wytrzymało prawie 420Nm bez żadnego poślizgnięcia. Poza tym jeśli robić spieka to nie trzykolockowego a przynajmniej sześcio. Dodatkowo jazda z tym po mieście to porażka, nie mówiąc już o żywotności takich rzeczy. Nie bardzo mi się chce wyciągać skrzynię po przejechaniu max 30kkm i znów zakładać takie coś.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
Witam,
Mam pytanie, czy całośćmożna spokojnie zamontować do Octavii I AGR 4x4? Zastanawiam się nad tym poważnie, gdyż sprzęgło już jest na wykończeniu, a dwumasa się często tłucze i na jałowym i przy dodawaniu gazu na "5" biegu (wibracje na kierownicy) i często jest zgrzyt przy redukcji z "3" na "2" bieg.Zamieszczone przez DGWKoło jednomasowe od 1Z + zestaw sachsa od VR6
Mam koło zamachowe z 1Z/AHU, więc mógłbym je założyć razem z zestawem od VR6, ale jak całość pracuje??? Czy ktoś może napisać jaki jest komfort jazdy i jak wygląda ruszanie i zmiana biegu przy jednomasie??? Czy można założyć jednomasę do 4x4???
Proszę o rzetelne odpowiedzi.
Pozdrawiam
GT.Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
Komentarz
-
-
Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że przy 4x4 nie będzie problemów z jednomasą.
Mogę tylko poradzić, jeśli masz tarcze fabryczne i jeszcze grube, żebyś je dał do przetoczenia. Zaleta przetoczenia ORI tarcz, jest taka, że wszelkie naprężenia zostały odpuszczone przez wielokrotne grzanie i chłodzenie tarcz i po przetoczeniu nie mają takich tendencji do krzywienia, jakbyś założył nowe. Już tak wiele razy robiłem w różnych samochodach i jest ok.Zamieszczone przez lookashECLJeszcze gdyby tylko kiera nie drżała przy hamowaniu
Pozdrawiam
GT.Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
Komentarz
-
-
He człowieku ........ co ja już z tym nie robiłem ....Zamieszczone przez greemtrollDziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że przy 4x4 nie będzie problemów z jednomasą.
Mogę tylko poradzić, jeśli masz tarcze fabryczne i jeszcze grube, żebyś je dał do przetoczenia. Zaleta przetoczenia ORI tarcz, jest taka, że wszelkie naprężenia zostały odpuszczone przez wielokrotne grzanie i chłodzenie tarcz i po przetoczeniu nie mają takich tendencji do krzywienia, jakbyś założył nowe. Już tak wiele razy robiłem w różnych samochodach i jest ok.Zamieszczone przez lookashECLJeszcze gdyby tylko kiera nie drżała przy hamowaniu
Pozdrawiam
GT.
Jak Ci się che to poczytaj :-)
Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
-
Witam,
U mnie drgania występują gdy zwalniam np przed światłami, mam tak od 5 lat tzn. od początku gdy kupiłem auto. Drgania nie występują za każdym razem. Przez ten okres problem się ani nie nasilił ani nie zmniejszył.
Mimo tak długiego okresu czasu nie udało mi się rozwiązać problemu ale na dzień dzisiejszy udało mi się ograniczyć stylem jazdy problem prawie do zera, tzn. problem nie występuje gdy hamuje silnikiem, oczywiście nie da się tego zrobić przy gwałtownym hamowaniu, ale przy spokojnej jeździe jak najbardziej. Myślę że problem związany jest z układem paliwowym lub powietrza.
Komentarz
-
-
4x4 były:Zamieszczone przez leszekmwmyślałem że tylko 101KM były w 4x4.. :?
VP37 - 90KM, 110KM
PD - 101KM, 104KM, 115KM
Każdy doładowany silnik wysokoprężny był dostępny z 4x4. SDI,ki były tylko w ośce.Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
Komentarz
-
-
No właśnie piszę o Octaviach I generacji. 4x4 weszły do produkcji w 1999 roku, a w Polsce były dostępne dopiero od 2000 r. Dopiero jak weszły wersje PD, to też zaczęli je doposażać w 4x4.Zamieszczone przez leszekmwno tak , ale mówimy o octavii..
Pozdrawiam i najlepszego pod choinkę.Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
Komentarz
-
-
Sorki mój błąd przy pisaniu. Nie 104, tylko 101KM. 101 i 115 były nie tylko w Golfie IV i Borze, ale też były montowane w Octaviach I 4x4 oferowanych na 100% na rynek austriacki i szwedzki. Miałem dwa takie przypadki jak pracowałem w ASO Skody i sprawdzaliśmy po VINie. Może jakieś specjalne zamówienie, ale było fabryczne. Była też ponoć wersja 100KM, ale jakoś nie miałem tekiej na serwisie. Wersja 110KM była robiona na rynek niemiecki i to dopiero rzadkość. Ogólnie Octavia I 4x4 jest stosunkowo rzadkim widokiem, bo ludzie myślą, że 4x4 pali więcej - nic z tego. Spalanie na poziomie 4l/100km jest normalne do osiągnięcia w wersji na VP37. PD palą już więcej, ale idiotoodporne są właśnie te na pompach wtryskowych.
W domu mamy dwie 4x4 z AGRami i do tego też Golf IV też 4x4 AGR. Niestety Golf jest tylko HB 5D, a Octy to kombiaki. Ale, żeby znaleźć dobry egzemplarz, to każdy szukaliśmy 2-3 miesiące, bo tak ciężko znaleźć sztukę niezarżniętą.Zamieszczone przez leszekmwz tym ze agr-ków naprawdę jest chyba niewiele z 4x4Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
Komentarz
-
-
Zgadza się, że ETKA nie znajdzie takich przypadków, co nie znaczy, że ich nie ma. Jednak szukając po VINie w bazie danych skody wychodzi dokładnie typ silnika, skrzyni, wyposażenia, szczegółowa data produkcji (którego dnia np. dany pojazd dostał VIN, a którego wsadzili go do lakierni etc.) etc.Zamieszczone przez MaicroftTa 110KM to bylby AHF, albo ASV, tez ETKA nie pokazuje wystepowanie takich rodzynkow
Często też sprawdzaliśmy samochody zamówione przez klientów (po tymczasowym numerze wewnętrznym, zanim jeszcze nadano VIN) na jakim etapie produkcji jest ich autko. Bardzo fana sprawa, bo masz podgląd na bieżąco i wiesz co się w danej chwili dzieje. Ale to nie temat o tym, tylko o drganiach silnika, za co autora tematu najmocniej przepraszam.
Pozdrawiam
GT.Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
Komentarz
-


Komentarz