drgania silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DGW
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 2330

    #76
    Zamieszczone przez krecik
    dobrygrzeswawa napisał/a:
    Miśku
    Zobaczymy jak zachowa się przy 450Nm ale myślę że wytrzyma
    .


    450 Nm to sprzęgło nie wytrzyma ....chyba że bardzo krótko...
    Najlepiej będzie jak założysz trój spieka .... możesz zamawiać u radzikowskiego ale tam są duże kolejki .... na pl Hallera chłopaki robią i dobrze.....
    A ja twierdze że wytrzyma. Skoro seryjne z ASV, AGR, AHF wytrzymało prawie 420Nm bez żadnego poślizgnięcia. Poza tym jeśli robić spieka to nie trzykolockowego a przynajmniej sześcio. Dodatkowo jazda z tym po mieście to porażka, nie mówiąc już o żywotności takich rzeczy. Nie bardzo mi się chce wyciągać skrzynię po przejechaniu max 30kkm i znów zakładać takie coś.
    NFPNorth-West
    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
    WARSZTAT www.dsize.pl
    ->
    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

    Komentarz

    • greemtroll
      Classic
      • 2009
      • 32

      #77
      Witam,
      Mam pytanie, czy całość
      Zamieszczone przez DGW
      Koło jednomasowe od 1Z + zestaw sachsa od VR6
      można spokojnie zamontować do Octavii I AGR 4x4? Zastanawiam się nad tym poważnie, gdyż sprzęgło już jest na wykończeniu, a dwumasa się często tłucze i na jałowym i przy dodawaniu gazu na "5" biegu (wibracje na kierownicy) i często jest zgrzyt przy redukcji z "3" na "2" bieg.
      Mam koło zamachowe z 1Z/AHU, więc mógłbym je założyć razem z zestawem od VR6, ale jak całość pracuje??? Czy ktoś może napisać jaki jest komfort jazdy i jak wygląda ruszanie i zmiana biegu przy jednomasie??? Czy można założyć jednomasę do 4x4???
      Proszę o rzetelne odpowiedzi.
      Pozdrawiam
      GT.
      Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

      Komentarz

      • lookashECL
        Rider
        • 2009
        • 416
        • Rapid (NH3)

        #78
        Ja ma u siebie 1Z + G60 ...... jak dla mnie same plusy :twisted:
        Na 2masie były drgania na jałowym po zmianie na 1mas spokój :lol:
        Jeszcze gdyby tylko kiera nie drżała przy hamowaniu to ............ byłoby cudownie.
        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

        Komentarz

        • greemtroll
          Classic
          • 2009
          • 32

          #79
          Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że przy 4x4 nie będzie problemów z jednomasą.
          Zamieszczone przez lookashECL
          Jeszcze gdyby tylko kiera nie drżała przy hamowaniu
          Mogę tylko poradzić, jeśli masz tarcze fabryczne i jeszcze grube, żebyś je dał do przetoczenia. Zaleta przetoczenia ORI tarcz, jest taka, że wszelkie naprężenia zostały odpuszczone przez wielokrotne grzanie i chłodzenie tarcz i po przetoczeniu nie mają takich tendencji do krzywienia, jakbyś założył nowe. Już tak wiele razy robiłem w różnych samochodach i jest ok.
          Pozdrawiam
          GT.
          Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

          Komentarz

          • lookashECL
            Rider
            • 2009
            • 416
            • Rapid (NH3)

            #80
            Zamieszczone przez greemtroll
            Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że przy 4x4 nie będzie problemów z jednomasą.
            Zamieszczone przez lookashECL
            Jeszcze gdyby tylko kiera nie drżała przy hamowaniu
            Mogę tylko poradzić, jeśli masz tarcze fabryczne i jeszcze grube, żebyś je dał do przetoczenia. Zaleta przetoczenia ORI tarcz, jest taka, że wszelkie naprężenia zostały odpuszczone przez wielokrotne grzanie i chłodzenie tarcz i po przetoczeniu nie mają takich tendencji do krzywienia, jakbyś założył nowe. Już tak wiele razy robiłem w różnych samochodach i jest ok.
            Pozdrawiam
            GT.
            He człowieku ........ co ja już z tym nie robiłem ....
            Jak Ci się che to poczytaj :-)
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz

            • Majcheer
              Classic
              • 2012
              • 8

              #81
              Mam pytanie. U mnie chyba też się dwumasa odezwała. Mechanik mówił, że są dwa rodzaje skrzyń czy dwumas i na jednych można jeździć aż padnie a na drugiej zdarzały się przypadki, że odcinało skrzynię od silnika. Mam skrzynię JDH. Mam wymieniać?

              Komentarz

              • greemtroll
                Classic
                • 2009
                • 32

                #82
                Majcher jak już, to kupuj Sachsa, lub Valeo. Omijaj sprzęgła szerokim LUK'iem. Luk to po prostu kicha. A najlepiej będzie na jednomasie - i tanio i pancernie.
                Pozdrawiam
                GT.
                Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

                Komentarz

                • cieniu1
                  Classic
                  • 2009
                  • 35

                  #83
                  Witam,
                  U mnie drgania występują gdy zwalniam np przed światłami, mam tak od 5 lat tzn. od początku gdy kupiłem auto. Drgania nie występują za każdym razem. Przez ten okres problem się ani nie nasilił ani nie zmniejszył.
                  Mimo tak długiego okresu czasu nie udało mi się rozwiązać problemu ale na dzień dzisiejszy udało mi się ograniczyć stylem jazdy problem prawie do zera, tzn. problem nie występuje gdy hamuje silnikiem, oczywiście nie da się tego zrobić przy gwałtownym hamowaniu, ale przy spokojnej jeździe jak najbardziej. Myślę że problem związany jest z układem paliwowym lub powietrza.

                  Komentarz

                  • leszekmw
                    RS
                    • 2005
                    • 5356

                    #84
                    Zamieszczone przez greemtroll
                    można spokojnie zamontować do Octavii I AGR 4x4?
                    myślałem że tylko 101KM były w 4x4.. :?
                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                    GVI 1.4TSI
                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                    Komentarz

                    • greemtroll
                      Classic
                      • 2009
                      • 32

                      #85
                      Zamieszczone przez leszekmw
                      myślałem że tylko 101KM były w 4x4.. :?
                      4x4 były:
                      VP37 - 90KM, 110KM
                      PD - 101KM, 104KM, 115KM
                      Każdy doładowany silnik wysokoprężny był dostępny z 4x4. SDI,ki były tylko w ośce.
                      Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

                      Komentarz

                      • leszekmw
                        RS
                        • 2005
                        • 5356

                        #86
                        Zamieszczone przez greemtroll
                        Każdy doładowany silnik wysokoprężny był dostępny z 4x4.
                        no tak , ale mówimy o octavii..
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz

                        • greemtroll
                          Classic
                          • 2009
                          • 32

                          #87
                          Zamieszczone przez leszekmw
                          no tak , ale mówimy o octavii..
                          No właśnie piszę o Octaviach I generacji. 4x4 weszły do produkcji w 1999 roku, a w Polsce były dostępne dopiero od 2000 r. Dopiero jak weszły wersje PD, to też zaczęli je doposażać w 4x4.
                          Pozdrawiam i najlepszego pod choinkę.
                          Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #88
                            Byl tylko VP TDI 90KM AGR oraz TDI PD 101KM ATD.


                            Co to za silnik 104KM i 115KM (AJM??) - pierwszy nie istnieje, a drugi nie byl w Octavii. Byl w Golfie albo Borze.

                            W benzynach dla Octavii 4x4 byly: 1.8T oraz 2.0 (tu jakies 2 oznaczenia)
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • leszekmw
                              RS
                              • 2005
                              • 5356

                              #89
                              Byl tylko VP TDI 90KM AGR oraz TDI PD 101KM ATD.
                              no właśnie..
                              z tym ze agr-ków naprawdę jest chyba niewiele z 4x4
                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                              GVI 1.4TSI
                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                              Komentarz

                              • greemtroll
                                Classic
                                • 2009
                                • 32

                                #90
                                Sorki mój błąd przy pisaniu. Nie 104, tylko 101KM. 101 i 115 były nie tylko w Golfie IV i Borze, ale też były montowane w Octaviach I 4x4 oferowanych na 100% na rynek austriacki i szwedzki. Miałem dwa takie przypadki jak pracowałem w ASO Skody i sprawdzaliśmy po VINie. Może jakieś specjalne zamówienie, ale było fabryczne. Była też ponoć wersja 100KM, ale jakoś nie miałem tekiej na serwisie. Wersja 110KM była robiona na rynek niemiecki i to dopiero rzadkość. Ogólnie Octavia I 4x4 jest stosunkowo rzadkim widokiem, bo ludzie myślą, że 4x4 pali więcej - nic z tego. Spalanie na poziomie 4l/100km jest normalne do osiągnięcia w wersji na VP37. PD palą już więcej, ale idiotoodporne są właśnie te na pompach wtryskowych.
                                Zamieszczone przez leszekmw
                                z tym ze agr-ków naprawdę jest chyba niewiele z 4x4
                                W domu mamy dwie 4x4 z AGRami i do tego też Golf IV też 4x4 AGR. Niestety Golf jest tylko HB 5D, a Octy to kombiaki. Ale, żeby znaleźć dobry egzemplarz, to każdy szukaliśmy 2-3 miesiące, bo tak ciężko znaleźć sztukę niezarżniętą.
                                Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #91
                                  Zamieszczone przez greemtroll
                                  Miałem dwa takie przypadki jak pracowałem w ASO Skody i sprawdzaliśmy po VINi
                                  Etka nie widzi Octavii z silnikiem AJM -myli sie :?:

                                  Ta 110KM to bylby AHF, albo ASV, tez ETKA nie pokazuje wystepowanie takich rodzynkow
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • greemtroll
                                    Classic
                                    • 2009
                                    • 32

                                    #92
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    Ta 110KM to bylby AHF, albo ASV, tez ETKA nie pokazuje wystepowanie takich rodzynkow
                                    Zgadza się, że ETKA nie znajdzie takich przypadków, co nie znaczy, że ich nie ma. Jednak szukając po VINie w bazie danych skody wychodzi dokładnie typ silnika, skrzyni, wyposażenia, szczegółowa data produkcji (którego dnia np. dany pojazd dostał VIN, a którego wsadzili go do lakierni etc.) etc.
                                    Często też sprawdzaliśmy samochody zamówione przez klientów (po tymczasowym numerze wewnętrznym, zanim jeszcze nadano VIN) na jakim etapie produkcji jest ich autko. Bardzo fana sprawa, bo masz podgląd na bieżąco i wiesz co się w danej chwili dzieje. Ale to nie temat o tym, tylko o drganiach silnika, za co autora tematu najmocniej przepraszam.
                                    Pozdrawiam
                                    GT.
                                    Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

                                    Komentarz

                                    Pracuję...