Wymieniłem opony (Dunlopy SP Sport 01), wyprostowałem felgi. Nie odczuwam już oraktycznie żadnych drgań, chociaż wymienię jeszcze lewy sworzeń (w warsztacie przy ustawianiu geometrii mechanik orzekł, że nalęzy go wymienić, aczkolwiek podczas przeglądu technicznego nie mieli żadnych zastrzeżeń do elementów zawieszenia). Jeżdżąc ostatnio po różnych warsztatach przypomina sięmi tvnowska "usterka". Np jede warsztat w Wejherowie wymieniał mi tylne klocki przez 4 dni i jeszcze nie zakończył, aż szkoda gadać.
Bije kierownica
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez bartolini1978mwisniak, ===Tomy===, bezduszny, Hanz2k, ok mysle o przegubach ale mam dopiero 70tkm (na co prawda niezle ładuje)Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bartolini1978Jutro przekładam opony i felgi od kolegi Bory a on jedzie na moich 17 i zobaczymy efekt. Jesli nie to to.... :evil: przeguby. Miałem kiedys cos takiego w Fordzie ale wtedy były przechamowane koła a te są OK
W sumie przy tym przebiegu przy np. Toyotach bez ingerencji się nie obywało.
Co sądzisz ?
PS. Przełożę na początek kółeczka. Tył dam na przód i odwrotnie i sprawdzę wówczas.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ===Tomy===Znajomy dał mi przed chwilą do myślenia twierdząc, że tarcze mogą być pokrzywione.
W sumie przy tym przebiegu-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arekprzebieg jest malo istotny,wszyscy wiemy ze w Octaviach wystarczy pare razy porzadnie zachamowac i tarcze gna sie jak szalone. u mnie po 30kkm juz polecialy.
PS. Jakieś fatum, wszystko mi wychodzi przy. 100.000 przebiegu (przekładnia, wyciek chłodnicy, bicie kół, mocne burczenie przy klimie, jeszcze wgniotka w drzwiach) - ktoś zdecydowanie zauroczył moją piękną czeszkę :diabelski_usmiechPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ===Tomy===Zamieszczone przez Arekprzebieg jest malo istotny,wszyscy wiemy ze w Octaviach wystarczy pare razy porzadnie zachamowac i tarcze gna sie jak szalone. u mnie po 30kkm juz polecialy.
PS. Jakieś fatum, wszystko mi wychodzi przy. 100.000 przebiegu (przekładnia, wyciek chłodnicy, bicie kół, mocne burczenie przy klimie, jeszcze wgniotka w drzwiach) - ktoś zdecydowanie zauroczył moją piękną czeszkę :diabelski_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mwisniakCo to są "przehamowane koła"?
Ja tak zniszczyłem 2 poprzednie opony z przodu
Komentarz
-
-
mam podobne objawy , u mnie bicie zaczyna sie przy 140 i przy ok 150 sie kończy. Koła były wywazane kilka razy, w sumie są ok trylko jedno na tyle ma leciutkie podbicie ale to nie powinno powodować takich objawów. Odstawiałem ze dragania mogą pochodzic od dwumasy ale na luzie przy tych predkosćiach tez bija....co najdziwniejsze u mnie najmocniejsze bicia sa jak jade spokojnie i napedzam sie powoli do tej predkosci...jak robie to dynamicznie bicia nie ma...jak autko obciazone to bicia sa o wiele mocniejsze......ja obstawiam amortyzatory..ale dopiero jak wymienie to bede mógł coś powiedzieć.
Czy krzywe tarcze nie powinny sie też objawiac przy hamowaniu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bartolini1978Ja tak zniszczyłem 2 poprzednie opony z przodu
Szkoda - > dzięki. Dodatkowo wszystko zależy od stylu jazdy. Nie ma oszczędzania to fakt. Dla porównania znajomy na 1.9TD 90PS z 1999 roku, nakulane już 165kkm głównie dojazdy do pracy i raz do roku urlop po kraju i poza czynnościami serwisowymi jeszcze nic nie robił.
Co więcej nawet amortyzatory mają sprawność bliską 65%
BTW: jeśli okaże się, że to wina tarcz (chociaż w ciszy stawiam na felgę, niegdyś skrzywiłem rant) to w jakie warto zainwestować ?
EŁ -> u mnie przy hamowaniu też bije.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nico21===Tomy===, jesli chodzi o tarcze to zlezy od zamoznosci portfelaJa włąsnie jestem na tym etepie i zamierzam kupic tarcze EBC Turbo Groove, klocki EBC Green Stuff n oi odrazu płyn EBC BF307
taki zestaw to około 1000,- Ale na hamulcach sie nie oszczedza
:!: :!: :!:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bartolini1978Tarcze toczyłem i nic niedało
Tylko nowe.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Tomy,
w kwestii hampli możesz się pokusić na gładkie tarcze brembo - cena z przód (280mm) 220,- zł za parę, do tego komplet klocków Ferodo DS Performance* 352,- zł i koniecznie zmień płyn!
Nie zapominaj także o hamulcach na tylnej osi - one też hamują :-)
*/- jak nie masz kasy - wystarczy Ferodo Premier za jedyne 130,- złMaciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mwisniakTomy,
w kwestii hampli możesz się pokusić na gładkie tarcze brembo - cena z przód (280mm) 220,- zł za parę, do tego komplet klocków Ferodo DS Performance* 352,- zł i koniecznie zmień płyn!
Nie zapominaj także o hamulcach na tylnej osi - one też hamują :-)
*/- jak nie masz kasy - wystarczy Ferodo Premier za jedyne 130,- złPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bartolini1978Mechanik mi inputował, że jeśli jest skrzywienie toczenia mija się z celem.
Tylko nowe.
masz racje bo przetoczyłem i qrwy zaczynają bic
toczenie to dobre solution dla "dziadków" uzywających samochodów do przemieszczania się, którzy nie dociskają do dechy, a o zwiększaniu mocy nawet nie słyszeli...Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
i jak pisalem bylem dzis u mechanika.Drązki i gumy stabilizatorow ok ,skrzynia troche huczy ale powiedział ze niema co sie stresowac,stwierdzil ze trze=ba wywazyc koła-jakbym niewiedział.Wywazałem niedawno ale pojechal i jednak znowu były bicia na kole.Teraz troche lepiej sie auto zachowuje przy przyspieszaniu ale przy hamowaniu niestety jeszcze bije troszke,taik jak myslałem rtarcze do wymiany :evil:-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
Komentarz