ja miałem podobne bicie kół i to były końcówki drążków kierowniczych..
Bije kierownica
Zwiń
X
-
Bartolini,
obawiam się, że może to być przegób, przeguby prawę półosi.
Nie wymieniaj ich jednak w ciemno - niech ASO podstawi Ci swoją półoś i sprawdzi, czy to na pewno to. Kiedy ja się z tym bujałem własnie w ten sposób zdiagnozowali mój problem w Inter Auto na Zakopiance w Krakowie (respect).
... i jeszcze jedno:
jeśli to będą przeguby - nie daj się skusić na jakięś zamienniki, właszcza jak auto ma wirusa a Ty lubisz przycisnąć.
Te zamienniki są strasznie słabo wytrzymałe - ja już wymieniłem dwa z czterech, dobrze, że w ramach gwarancji na części.Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
To jeszcze ja coś dorzucę od siebie. Pamiętaj aby zdiagnozowali również osadzenie półosi w dyfrze. Mówiłeś że masz 70kkm przebiegu a to trochę mało jak na półośki więc co prawda półośka może być winna ale uszkodzenie może powodować coś innego.Hanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
-
Niestety rónica w cenie jest bardzo duża:
w sierpniu 2005 za komplet zamienników firmy QA na prawą oś do mojej Octy zapłaciłem 200 + 228 zł,
a oryginalne kosztowały ok. 1200 + 500 zł!!!
Dlatego się skusiłem... ale, jeszcze raz podkreślam - nie warto!
Tańszą i zarazem bardziej wypasioną alternatywą jest kupienie całej, zmontowanej fabrycznie, półosi, która kosztuje ok. 1500,- zł,
a w dodatku masz też nową półoś (właściwą), która, gdy jest skrzywiona, może być przyczyną padania przegubówMaciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
djczas, dzięki za info w sprawie Harp'a, gdzie sam z siebie zawsze staram się coś wyrwać (na przestrzeni kilku lat kupiłem u nich dobrych kilka kompletów opon i felg, dla siebie i rodzinki)
a na jakim poziomie jest ten upust dla OCP? - sorry za OTMaciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
zainspirowany tymże tematem :diabelski_usmiech wczoraj postanoweiłem zrucić felgi i polukac co tam sie dzieje....i coż zobaczyłem...tarcze EBC TG na rańcie pordzewiałe jak jasny gwint :? .....no to nozyk w łapke i obskrobałem z tych kawałków obie tarcze na rańcie....dalej patrze a one juz wogule rowków nie mają......równe z tarczam :shock: i...ale tak patrze..nie wszystkie..w jednych miejscach są rowki a w innych równo z powierzchnią tarczy..do łapki mały srubokrecik , młoteczek i myk myk..skuwanko .... :lol: ..z każdego rowka wypadały kawałki jakiegoś zapieczonego syfu.......ale był tak zastały w tych rowkach że w niektórych miejscach juz nawet sie wybłyszczył od hamowania i wygladał jak powierzchnia tarzczy......... :evil: ...nigdy wiecej EBC......po oczyszczeniu hamowanie jak z innej bajki....i bardzo mocno zredukowało sie bicie na fajerkę......niestety oczyściałem tarcze tylko ze strony zewnętrznej z uwagi na brak czasu na ich demontaż....ale juz widac efekt......
Komentarz
-
-
Bicie w moim aucie ustało.
Dzisiaj wreszcie wymieniłem przekładnie kierowniczą.
Kupiłem nową (regenerowaną) przekładnię z nowymi drażkami (końcówki przełożone).
Jak rączką odjął. Prawdopobnie także i lewy drążek miał już luzy (prawy wymieniałem jakiś miesiąc temu).
Autko śmiga jak po maślePowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Witam
Panowie znalazłem przyczynę bijącej kierownicy. Co się okazało to dokładnie jak mówił Maciek mwisniak, półośka z przegubami została wymieniona
Najpierw wymienili prawą i nic potem krótszą lewą i uspokoiło się. Co lepsze jak zakładali 15 koła to lekko biła a przy 17 mocniej.
Dziękuje wszystkim za sugestie a zwłaszcza Mackowi który naprowadził mnie na problem.
Komentarz
-
-
Jestem po wymianie tarcz i klocków. I nareszcie nic nie bije. A więc w moim wypadku jednak to były krzywe tarcze. Teraz jest spox.
http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
Budowa mojego domku MURATORZE
----------------------------------------------------
Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm
Komentarz
-
-
Pytam w imieniu kumpla. Auto O1 Tour Kombi 1.9 TDI (90KM), kupione w lutym ubiegłego roku, stan licznika ok. 30kkm. Jakieś 3kkm temu zaczęło mu bić leciutko w kierownicę, ale podczas lekkiego hamowania. To wyczułem ja prowadząc auto do Czech i z powrotem. W chwili obecnej podczas lekkiego hamowania kierownicę już zdrowo trzepie. Zapewne tarcze. Tylko że kumpel to oaza spokoju, nie szaleje (jego zużycie na całym dystansie to 4.9l/100km :shock: ), więc trudno zgonić na to, że zagrzał tarcze do czerwoności i wjechał w kałużę powodując ich wygięcie. Jak oceniacie szansę reklamacji tarcz zważywszy na przebieg auta i sposób jego eksploatacji???Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
bezduszny
Szanse praktycznie znikome... aby nie powiedzieć zerowe.
Gdyby to było 3k.. to mozna by się domagać wymiany. Zapewne dostał by tej samej jakości.
Komentarz
Komentarz