Zamieszczone przez Lashlo
jaki olej do skrzyni
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez LashloCo do własności smarnych oleju ze skrzyni po 237kkm może Kolega PAOLO ESCO, się wypowieZamieszczone przez Lashloodczucia z jazdy są baaaardzo na TAK
ps a nie napisałeś chyba jaki olej wlałeś do skrzyni biegów :roll:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LashloNajrozsądniej będzie zalać Ravenol MTF-3 75W, spełnia VW G70, zastępuje wszystkie poprzednie specyfikacje.Taki wlałem, już ponad 10 tys temu i wsio ok, zmiana biegów płynniejsza.Leon 1.6 16V 105 KM
Komentarz
-
-
koka, a odpowietrzenie wysprzeglika przy wymianie plynu ham ? warto troche plynu przelac.Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zsolpywkoka, a odpowietrzenie wysprzeglika przy wymianie plynu ham ? warto troche plynu przelac.Leon 1.6 16V 105 KM
Komentarz
-
-
koka, trochę to dziwne bo olej jeden z lepszych, ale może z tą normą G70 jest tak jak z VW504 że najnowsza to nie znaczy, że najlepsza :wink: VW504 też się kończą po 8-10 tys :wink:
Od 40tyś jeżdże na tym http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...le#contentArea ostatmio kilka tras w upałach 35C° m.in z Chorwacji i nadal miękko i cicho Może właśnie dlatego, że to jest Vollsynthetisches G50
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kokaZamieszczone przez zsolpywkoka, a odpowietrzenie wysprzeglika przy wymianie plynu ham ? warto troche plynu przelac.
Komentarz
-
-
Potwierdzam słowa Drzosz. W aso standardowa wymiana płynu hamulcowego nie obejmuje wymiany płynu w wysprzęgliku i jego odpowietrzenie. Gdy się wspomni o "pełnej" zmianie to cena jest odjechana (dodatkowe roboczogodziny i drugi pracownik tak powiedział goguś w aso). Dlatego zmieniałem sam i w związku z tym mam pewność że jest to zrobione dobrze .
Ja też zakupiłem tego Ravenola ale jeszcze nie zmieniałem.
Pozdrawiamk-pax
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnkoka, trochę to dziwne bo olej jeden z lepszych, ale może z tą normą G70 jest tak jak z VW504 że najnowsza to nie znaczy, że najlepsza :wink: VW504 też się kończą po 8-10 tys :wink:
Od 40tyś jeżdże na tym http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...le#contentArea ostatmio kilka tras w upałach 35C° m.in z Chorwacji i nadal miękko i cichoLeon 1.6 16V 105 KM
Komentarz
-
-
koka, ja wymieniłem w Golfie IV olej w skrzyni na Castrol Syntrans Transaxle 75W90 i poprawa bardzo odczuwalna. Zakup u kokona. Wymiana prosta i przyjemna (jak kto lubi ).
Są też polski oleje 75W90, powinny być tańsze, a jakościowo nie gorsze, np. Specol Hipospec GL-5 75W/90 Synthetic czy Revline GL5 75W/90. Jak wymieniałem to jeszcze o nich nie wiedziałem, teraz bym zalał któryś z nich.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragsterkoka, ja wymieniłem w Golfie IV olej w skrzyni na Castrol Syntrans Transaxle 75W90 i poprawa bardzo odczuwalna. Zakup u kokona. Wymiana prosta i przyjemna (jak kto lubi ). Są też polski oleje 75W90, powinny być tańsze, a jakościowo nie gorsze, np. Specol Hipospec GL-5 75W/90 Synthetic czy Revline GL5 75W/90. Jak wymieniałem to jeszcze o nich nie wiedziałem, teraz bym zalał któryś z nich.Leon 1.6 16V 105 KM
Komentarz
-
-
Ja będę wymieniał nie długo, więc przetestuję właśnie 75W80 :diabelski_usmiechO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kokaZamieszczone przez leonnkoka, trochę to dziwne bo olej jeden z lepszych, ale może z tą normą G70 jest tak jak z VW504 że najnowsza to nie znaczy, że najlepsza :wink: VW504 też się kończą po 8-10 tys :wink:
Od 40tyś jeżdże na tym http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...le#contentArea ostatmio kilka tras w upałach 35C° m.in z Chorwacji i nadal miękko i cicho
W naszych skrzyniach manualnych powinien być lany olej max GL4+ 75W-90, G50, a nie żaden GL5 :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kokaZamieszczone przez leonnW naszych skrzyniach manualnych powinien być lany olej max GL4+ 75W-90, G50, a nie żaden GL5 :wink:
koka, zalej ten olej http://sklep-oleje.pl/pl/p/LIQUI-MOL...GL4-75W-90/434 a przekonasz się, że Vollsynthetisches = PAO Liqui Moly = zadowolenie użytkownika
Ps. Jaki masz przebieg i ile razy był zmiemiany olej w skrzyni?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZnajdź różnice w powyższych wpisach
Ps. Jaki masz przebieg i ile razy był zmiemiany olej w skrzyni?
FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W syntetyczny olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów SAE 75W, API GL-4. VW G 052 527, MB 235.17, FORD WSS-M2C200-D2 1 litr
75W90 :
chodzi głównie o lepkość w 100 - 6,7 kontra 14,5 i w 40 - 40,8 kontra 79
Przebieg 150 tys, nie wiem co było zalane "od podstaw" prawdopodobnie serwisowy, przy 120 tys poszedł Castrol Syntrans Transaxle 75W90, potem eksperyment z serwisowym VW 75W G060726 i teraz Ravenol MTF-3 75W. Szukam czegoś pośredniego bo 75W90 sporo odbiega od dedykowanego a ten z kolei sprawia wrażenie zbyt "cienkiego" - trudności z wrzucaniem biegów "na gorąco". Na 75W90 "na zimno" też są problemy z płynnym "wbijaniem" biegów, za to "na ciepło" ok.Leon 1.6 16V 105 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kokaSzukam czegoś pośredniego bo 75W90 sporo odbiega od dedykowanego a ten z kolei sprawia wrażenie zbyt "cienkiego" - trudności z wrzucaniem biegów "na gorąco". Na 75W90 "na zimno" też są problemy z płynnym "wbijaniem" biegów, za to "na ciepło" ok.
Dane na papierze to są dane na papierze, a rzeczywistość inna. Mamy takie same skrzynie tylko literki w nazwie inne ja za 20tys zmieniam po raz kolejny na w/w LM, a grudniu wlewam go do Meganki celem sprawdzenia, czy jest lepszy od Fuchsa 75W.
100zł nie majątek sprawdź sam :wink:
Komentarz
-
Komentarz