turbin vnt sie nie regenruje bo nie ma do nich czesci dostepnych poza podróbkami. Zadzwon do Moto-remo to sie wypytasz bo sa jedynym przedstawicielem garretta na Polske. A pompo wtryski sie bardzo dobrze regeneruje a bardzo dobrym powidzeniem.
[O1] Awaria turbo
Zwiń
X
-
Puchacz, ale po co ta agresja i napastliwy ton ?
Tak, regeneruje się. Szyby przednie też się szlifuje Każdy chciałby jednak turbinę DOBRZE zregenerowaną. A to już nie takie oczywiste.
Potwierdzam, że Garret nie dostarcza części zamiennych do turbin. Przerabiałem temat dość dokładnie i w końcu stanęło na nowej. Co w takim razie wkłada się do "regenerowanej" turbiny ? Może coś z Renaulta, a może z czegoś innego - jakoś się "ułoży".
Żeby nie było - gwarancja to fikcja. Zwrot klucz to "uszkodzenie z winy użytkownika". Koszt fachowej expertyzy, która BYĆ MOŻE wykaże coś innego - "cirka ebałt" 1000zł. Ci ludzie o tym wiedzą. Chyba, że ktoś zna trochę prawo i powoła się na niezgodność towaru z umową... Inaczej nic z tego.
Są przypadki ludzi zadowolonych z takich wytworów. Tacy co wygrali w totka podobno też są... Ale czego to dowodzi ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Hejka!
Miałem też O1 z silnikiem AHF i w ciągu sześciu lat dwa razy posypała się grucha sterująca łopatkami turbiny, za drugim razem dosłownie cała zgniła. Taki pech :wink:
Nie wyjmuj turbiny, zacznij diagnostykę od najtańszych rzeczy.Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Komentarz
-
-
Kejup, dokładnie. Grucha jest w takim miejscu, że naprawdę czasem ma ciężko...
U mnie na starym turbo wyczyszczenie jej pomogło.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wesolturbin vnt sie nie regenruje bo nie ma do nich czesci dostepnych poza podróbkami. Zadzwon do Moto-remo to sie wypytasz bo sa jedynym przedstawicielem garretta na Polske. A pompo wtryski sie bardzo dobrze regeneruje a bardzo dobrym powidzeniem.
Komentarz
-
-
Do tych ze stala geometrią na zaworz eupustowym WG sa dostepne czesci do regeneracji ( mowa o ori) a nawet dostepny jest tez sam koras nowy do kupienia. Poprostu Garrett zmienil polityke. Chce zarabiac na sprzedazy turbin a nie marne pieniądze na samych czesciach zamiennych.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Podłączę się pod temat. W mojej skodzie była wymieniana ta gruszka (zawór ciśnieniowy turbiny) i czyszczona turbina z rok temu. Teraz z rzadka mam tak, że chcę przydusić i samochód idzie do 130km/h i nic dalej a pedał gazu w podłodze.
Jak zjadę na bok i zgaszę samochód i odpalę jedzie dalej ciągnie ponad 130km/h.
Słyszałem, że to jakiś czujnik czy przekaźnik się wiesza? co wy na to ?
Komentarz
-
-
poszukaj na forum bo napewno bylo o not laufie setki razy. Masz AGR wiec tam jest nieco inaczej jak w tych na VNT ale podobnie sie sprawdza. Nie polecam ci tak jezdzic bo moze sie to zle sknczyc. Na poczatek trzbea by auto zlogowac to bedziemy widizec co tak naprawde dolega. Logujemy dynamicznie bloki od przeplywki, MAP oraz dawke paliwa. Najlepiej na 4 lub 5 biegu i wszytskie grupy osobno.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosNuTiiiiii, wpisz w wyszukiwarce "notlauf" i poczytaj trochę. Przyczyn może być kilka od niesprawnych zaworów, po nieszczelne wężyki.
Dzieje się tak raz na miesiąc/dwa.
Komentarz
-
-
Tryb awaryjny "notlauf" może wystąpić zarówno przy zbyt niskim ciśnieniu lub zbyt wysokim ciśnieniu doładowania w stosunku do tego ciśnienia jaki wymaga sterownik.
Logi "prawdę" powiedząDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
NuTiiiiii, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=65312&start=0 tutaj mi koledzy ładnie wytłumaczylibyła Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiNo widzę, że Ci wypisali ale mi chodzi jak ja mam to zrobić ? VAGiem u mechanika czy jak ?
Tu trzeba wytłumaczyć jak zielonemu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosZamieszczone przez NuTiiiiiiNo widzę, że Ci wypisali ale mi chodzi jak ja mam to zrobić ? VAGiem u mechanika czy jak ?
Tu trzeba wytłumaczyć jak zielonemu
To jakie błędy mam spisać ? Z diagnostyki silnika tak ?
Komentarz
-
-
kolego poszukaj w dziale diagnostyki itp jak sie robi logi i jakie masz grupy logowac. Jesli nawet tu nie ma na forum to w google wpisz i znajdziesz. Szkoda naszego czasu by kazdemu z osobna tlumaczyc co i jak. Zreszta zawsze mozesz posukac w regionalnym bo moze ktos ma sprzecik i wiedze to ci zrobi co trzeba i moze nawet oceni co nie gra.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
mpiotr1984, kolego mi tez zdiagnozowal turbo na kompie ale ... okazalo sie ze ti nie turbo ... wienil "gruszke" i zawór n75 i kosztowało mnie 550zl z robocizna a nie 1600 zl!slyszalem ze przez kompa nie jest w stanie sprawdzic czy turbo jest padniete... polecam dobrego mechanika zeby ci to sprawdzl...z volvo na skode strzał w 100
Komentarz
-
Komentarz