marte, Ja tez slyszalem o sposobie japonskim "just in time" co do produkcji samochodow, by zaoszczedzic miejsca magazynowe. Ja to wiem, ale z tym co do milisekundy to troche przesadzasz. W takiej dokladnosci skladaja roboty, ale czesc elementow montowane jest przez ludzi i tam nawet sekundy nie odgrywaja roli, bo czlowiek to czlowiek.
Wiem, ze mozna w kazdej chwili mozna poskladac jakie sie chce auto, wystarczy, ze do miejsca montazu zostanie dostarczona odpowiednia czesc, ale czy np. montaz elegance nie odbywa sie dluzej niz classic ?? Robiac 10 classikow pod rzad zrobimy je w np. 3 dni, a robiac raz classic, raz elegance robimy w tym samym czasie 9 samochodow, stad robiac seriami po kilkadziesiat zyskujemy czas na prostszych wersjach i produkujemy wiecej. Chyba, ze sa 3 osobne linie i na kazdej robimy inna wersje wyposazeniowa i wtedy z kazdej schodzi rozna ilosc smochodow i sumarycznie wychodzimy na swoje.
Tak sobie kombinuje
Wiem, ze mozna w kazdej chwili mozna poskladac jakie sie chce auto, wystarczy, ze do miejsca montazu zostanie dostarczona odpowiednia czesc, ale czy np. montaz elegance nie odbywa sie dluzej niz classic ?? Robiac 10 classikow pod rzad zrobimy je w np. 3 dni, a robiac raz classic, raz elegance robimy w tym samym czasie 9 samochodow, stad robiac seriami po kilkadziesiat zyskujemy czas na prostszych wersjach i produkujemy wiecej. Chyba, ze sa 3 osobne linie i na kazdej robimy inna wersje wyposazeniowa i wtedy z kazdej schodzi rozna ilosc smochodow i sumarycznie wychodzimy na swoje.
Tak sobie kombinuje
Komentarz