Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Montaż tempomatu w aucie na gwarancji...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Montaż tempomatu w aucie na gwarancji...

    Zamieszczone przez Maicroft
    voltar, No cos w temacie turbiny :twisted:
    Zeby palcuf nie wkladac ? :diabelski_usmiech

  • #2
    [O2] Montaż tempomatu w aucie na gwarancji...

    Czy koszt robocizny za montaż manetki tempomatu (zakupionej poza ASO) musi niemal dwukrotnie przewyższać jej wartość, tym bardziej, że odpada kombinowanie z wiązką w OII Ambiente?
    Dzwoniłem do kilku ASO w okolicy i cena montażu wynosi około 250 do 300 zł. Mam też propozycję od jednego z forumowiczów na bezpłatny montaż przy zakupie, ale odległość do pokonania odbije się w kosztach dojazdu i wyjdzie na to samo...

    Pytanie tylko, czy faktycznie jestem skazany na autoryzowany serwis, czy też można zlecić to jakiejś sieci specjalizującej się w grupie VW i wziąć fakturę na podkładkę (aby nie tracić gwarancji)?
    Mądry Polak po ©kodzie...

    Komentarz


    • #3
      Klauzero, nie wiem jak Ty, ale ja mam wpisane w książce serwisowej, że jakiekolwiek zmiany w instalacji elektrycznej wykonywane poza ASO będą skutkowały utratą gwarancji. Dlatego też jadę do ASO, żeby mi podpięli kilka kabelków do niefabrycznego radia (stacyjka, światła, cofania).
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz


      • #4
        chcąc zachować gwarancję musisz zakupić i zamontować tempomat w ASO
        innego wyjścia nie ma
        Golf V GTI

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez shado
          Dlatego też jadę do ASO, żeby mi podpięli kilka kabelków do niefabrycznego radia (stacyjka, światła, cofania).
          A masz to gdzieś odnotowane ? pytam z ciekawości.
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz


          • #6
            Kolega Shado to generalnie ma przechlapane o ile chodzi instalacje elektryczna w swoim aucie


            Klauzero, BTW Jakby chodzilo o zakodowanie, to jak bedziesz mial helpa, to kodowanie masz gratis
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez loru
              Zamieszczone przez shado
              Dlatego też jadę do ASO, żeby mi podpięli kilka kabelków do niefabrycznego radia (stacyjka, światła, cofania).
              A masz to gdzieś odnotowane ? pytam z ciekawości.
              Jadę na montaż w przyszłym tygodniu i zamierzam prosić o wpisanie tego faktu do książki gwarancyjnej.

              Zamieszczone przez Maicroft
              Kolega Shado to generalnie ma przechlapane o ile chodzi instalacje elektryczna w swoim aucie
              Ot dobrałem dużo elektrycznych dodatków w swoim aucie i sprawdza się to co mi powiedział sprzedawca jak zobaczył listę dodatków, które chcę domówić do auta: "Będzie Pan u nas częstym gościem".
              Wbrew pozorom aż tak bardzo częstym nie jestem, a moje dotychczasowe przygody były spowodowane (najprawdopodobniej) między innymi niefabrycznym alarmem założonym przez tego właśnie dealera. Od tamtego czasu odpukać wszystko jest OK.
              Teraz jakbym miał możliwość to decydowałbym się tylko i wyłącznie na fabryczny alarm.

              [ Dodano: Wto 20 Sty, 09 23:26 ]
              Żeby była jasność to pieczątkę z informacją o utracie gwarancji w przypadku kombinowania w elektryce poza ASO miałem od początku. To nie jest jakiś odręczny wpisek tylko gotowa pieczątka. Ojciec kupował Fabię u innego dealera i ma taką samą.
              BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

              SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

              Komentarz


              • #8
                Klauzero, kupujesz dzwignie za 100pln na forum...montaz wlasny...godzinka
                pracy,a kolega z VAGiem koduje.
                Jak beda klopoty,to montujesz ory.dzwigienke i jest OK.
                Ja tak zrobilem
                Tato,tato...czy to auto jest chore?
                Nie synku...to diesel PD.

                Honda...the power of dreams.
                Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez gebek
                  Klauzero, kupujesz dzwignie za 100pln na forum...montaz wlasny...godzinka
                  pracy,a kolega z VAGiem koduje.
                  Jak beda klopoty,to montujesz ory.dzwigienke i jest OK.
                  Ja tak zrobilem
                  Niech mi kolega tylko powie u kogo to zrobić?? Przez pewien czas próbowałem nawiązać kontakt z kolegami z forum ale jakoś nie wyszło a byłbym chętny na taką operację
                  Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    maxpaynemm, manetke kupilem od speedego,sam montowalem...prosta
                    operacja,a kodowal mi adalbert.
                    Tato,tato...czy to auto jest chore?
                    Nie synku...to diesel PD.

                    Honda...the power of dreams.
                    Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                    Komentarz


                    • #11
                      Manetkę już prawie mam (faktycznie w cenie 3 razy niższej niż w ASO) - prawie, bo konieczność załatwienia tego przez ASO skutecznie wstrzymuje moją decyzję o jej montażu :twisted:
                      Podobno musi być adnotacja w książce serwisowej i... faktycznie wszystkie dodatki mam w nią wpisane, wraz z podpisem i pieczątką.

                      Prawdopodobnie w celu "utrzymania" gwarancji trzeba autoryzowany serwis z niemal każdą pierdołą odwiedzać, szczególnie jeśli dotyczy to montażu nowych elementów z ingerencją w elektrykę/elektronikę - niestety. Gdyby nie gwara, a właściwie możliwość jej utraty (która w razie czego tfu, tfu może okazać mitem), to z przyjemnością poszedłbym za Waszymi radami.


                      maxpaynemm, sądząc po schemacie umieszczonym poniżej, to nie może być bardzo skomplikowana operacja. O kodowanie spytaj mojego VAGowego Guru - Maicrofta
                      ]"]Link
                      Mądry Polak po ©kodzie...

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez krz_p
                        chcąc zachować gwarancję musisz zakupić i zamontować tempomat w ASO
                        innego wyjścia nie ma
                        czy zakupić też trzeba? Nie można przyjechać ze swoim i kazać tylko podpiąć?
                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                        Komentarz


                        • #13
                          Możesz mieć swoją manetkę, tylko nie biorą odpowiedzialności za jej poprawne funkcjonowanie.
                          Mądry Polak po ©kodzie...

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Klauzero
                            Możesz mieć swoją manetkę, tylko nie biorą odpowiedzialności za jej poprawne funkcjonowanie.
                            ale gwarancji nie tracisz.
                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez oolsztyniak
                              ale gwarancji nie tracisz.
                              W książeczce jest napisane że "własnoręczna" ingerencja w elektrykę powoduje utratę gwarancji ale ani słowa o tym że muszą to być części od nich, tylko zalecenie gdzieś na końcu.
                              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                              Komentarz


                              • #16
                                Więc tempomat już mam teraz tylko kwestia VAG-owania

                                Mam jeszcze pytanko... jak mam wersję Ambiente i nie mam MAXI-DOT to tempomat u mnie będzie hulał?? :|
                                Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

                                Spalanie - Motostat.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ambiente lub wyższa... maxi-dot nie jest wymagany do tempomatu.
                                  Mądry Polak po ©kodzie...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez loru
                                    Zamieszczone przez oolsztyniak
                                    ale gwarancji nie tracisz.
                                    W książeczce jest napisane że "własnoręczna" ingerencja w elektrykę powoduje utratę gwarancji ale ani słowa o tym że muszą to być części od nich, tylko zalecenie gdzieś na końcu.
                                    w żadnym ASO nie dadzą gwarancji w przypadku przyjechania z tempomatem zakupionym "gdzieś tam", nie musi być kupiony w tym samym ASO co będzie montaż byle, żeby była na niego faktura z ASO
                                    nikt nie weźmie odpowiedzialności za część niewiadomego pochodzenia
                                    najlepiej jednak zakupić i zamontować w tym samym ASO, wtedy nie będzie problemu z gwarancją, a jak coś będzie nie tak z tempomatem to możesz wtedy podjechać do dowolnego ASO

                                    albo robisz tak jak piszą koledzy, kupujesz i montujesz poza ASO, jest wielokrotnie taniej, a w razie problemów przywracasz auto do stanu fabrycznego
                                    Golf V GTI

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez krz_p
                                      w żadnym ASO nie dadzą gwarancji w przypadku przyjechania z tempomatem zakupionym "gdzieś tam", nie musi być kupiony w tym samym ASO co będzie montaż byle, żeby była na niego faktura z ASO
                                      nikt nie weźmie odpowiedzialności za część niewiadomego pochodzenia
                                      Pytanie dotyczyło utraty gwarancji a nie gwarancji na tempomat, jak zakupi poza ASO i zamontuje w ASO to gwarancji na auto nie straci a sprawą oczywistą jest, że ASO nie bierze na siebie gwarancji za zakupiona manetkę.
                                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Ja tempomat ma ale za Chiny nie chce mi opalić. Resetowałem poprzednią prędkość, przełącznik ON/OFF oczywiście przestawiony i nadal nic. Możliwe by padł? :roll:
                                        Czarny Szkodnik

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A jak to jest z tempomatem w przypadku wersji Classic/Mint??? Czy tylko wiązka wystarczy, czy moduł komfortu trzeba zmieniać?
                                          It doesn't matter what we're losing
                                          It only matters what we're going to find!

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Z tego co wiem (ale mogę się mylić) to w przypadku pierwszych Octavii II (do któregoś numeru seryjnego w roku modelowym 2005) montowany był moduł elektroniczny sterowania przełącznikami w kierownicy (nr części 1K0 953 549), który nie wspierał tempomatu.
                                            W przypadku późniejszych Octavii powinien chyba wystarczyć sam tempomat + odpowiednie zakodowanie.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez rrysio
                                              Z tego co wiem (ale mogę się mylić) to w przypadku pierwszych Octavii II (do któregoś numeru seryjnego w roku modelowym 2005) montowany był moduł elektroniczny sterowania przełącznikami w kierownicy (nr części 1K0 953 549), który nie wspierał tempomatu.
                                              W przypadku późniejszych Octavii powinien chyba wystarczyć sam tempomat + odpowiednie zakodowanie.
                                              Czy powinno pokazać błędy po podłączeniu do Vag bo przy ostatniej wymianie oleju nic nie pokazało?
                                              Czarny Szkodnik

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                A tak swoją drogą ciekawe, czy można też zamontować/uruchomić sobie kontrolkę włączonego tempomatu na zegarach, która pojawiła się w OII FL, a której nie było przed liftingiem.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Kapuhy, ta kontrolka jest takze przed liftem...moja ma i jest z 2007r.
                                                  Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                                  Nie synku...to diesel PD.

                                                  Honda...the power of dreams.
                                                  Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X