Zamieszczone przez JOY
testowałem silnik 1,4 TSI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez gebekA jak szybko jechales....90km/h :?: :diabelski_usmiech :wink:Zamieszczone przez JOYDokładnie 90saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda
mialem na mysle zwyklego 1,9 tdi one maja cos kolo 100 km jak sie nie myleScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyekszkoda
mialem na mysle zwyklego 1,9 tdi one maja cos kolo 100 km jak sie nie mylesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaczy porównywanie silnika 144KM (jak piszesz) w benie i "coś koło" 100KM diesel ma jakikolwiek sensCzarny Elegance
Komentarz
-
-
ma sens bo do 4000obr słabszy diesel będzie miał większą moc, więc jeżeli nastawiamy się na jazdę nazwijmy to ... relaksującą, to przy niskich obrotach tdi będzie szybsze dopiero przy kręceniu wyżej tdi się kończy a benzyna ciągnie dalej, więc jak ktoś nie lubi wkręceć wysoko silnika to tdi będzie miało większą moc w zakresie obrotów jaki używa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigNie chce sie wtracać, ale skoro gro uzytkowników diesli porównuje swoje doładowane jednostki z wolnossącą benzyną no to chyba i porówanie 1.4 TSI ze słabszym dieslem też ma sens
Zamieszczone przez cybantma sens bo do 4000obr słabszy diesel będzie miał większą moc, więc jeżeli nastawiamy się na jazdę nazwijmy to ... relaksującą, to przy niskich obrotach tdi będzie szybsze dopiero przy kręceniu wyżej tdi się kończy a benzyna ciągnie dalej, więc jak ktoś nie lubi wkręceć wysoko silnika to tdi będzie miało większą moc w zakresie obrotów jaki używa
pomijam już to, że w konkretnym przykładzie oba silniki są doładowane (jeden podwójnie) tylko ZNACZNIE różnią się mocą, to o czym w ogóle my tu mówimy.
a że BXE w serii jest beznadziejny to akurat prawda tylko to już zupełnie inna sprawa i jestem pewien, że tym 1,4 o którym była mowa jeździ się 100x przyjemniej.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaa że BXE w serii jest beznadziejny to akurat prawda tylko to już zupełnie inna sprawa i jestem pewien, że tym 1,4 o którym była mowa jeździ się 100x przyjemniej.
2. Moment obrotowy 1,4 TSI ma od 1.500 do 4.000 obr./min. a 1,9 TDI przy 1.900 obr./min. owszem ale z drugiej strony 1,4 TSI ma 200 Nm a 1,9 TDI 250 Nm.
Podsumowując być może 1,4 TSI jeździ lepiej ale to 100x to moim zdaniem bardzo mocno wątpliwe. Poza tym jak po jeździe próbnej zobaczyłem na średnie zużycie paliwa na komputerze to będę szczery ale frajda mi trochę zmalała - 14 litrów.
W każdym razie choć było bardzo fajnie to jednak śmiem przypuszczać, że do 1,8 TSI droga daleka.
Chyba, że wyjaśnisz w czym tak duża różnica.
Komentarz
-
-
Ja sam to uczyniłem
Starałem się wykorzystać silniczek ale za każdym razem pilnowałem się, żeby nie przekraczać 4.000 obr./min. Doszedłem nawet do 6 biegu ale to oczywiście był bezsens dlatego szybko była redukcja w dół.
Generalnie wrażenia pozytywne nawet z krótkiej jazdy choć przyznaję, że super powalające nie były a zużycie paliwa mnie zastanowiło.
Komentarz
-
-
PiterNZ, ile auto miało przebiegu? Latam w tej chwili Octavią 1.4 TSI i spalanie oscyluje w granicach 8-10l miasto i 6-8l trasa (prędkości 60-160). Przebieg 1700km. Znajomy z VW zapewnił mnie, że po 2000km zużycie spadnie jeszcze o litr.
Silnik jest na prawdę ciekawą propozycją. Bardzo fajna kultura pracy.
Komentarz
-
-
Auto miało bardzo mały przebieg ale nie sądzę, żeby przy stylu jazdy jaki zaprezentowałem wyniosło 8-10. Dodaj światła, szybki start i częste przyspieszanie z wykorzystaniem pełnego zakresu momentu obrotowego.
Obecnie mam 1,6 FSI i rano w Warszawie pali mi od 10 do 12 stąd nie spodziewam się lepszego wyniku w 1,4 TSI szczególnie jeżeli przyciskałem dość ostro. Będę szczery 12 bym kupił ale 14. Z drugiej strony trudno ostro jeździć i oczekiwać, że zużycie paliwa będzie niskie. Spadnie ale podczas normalnej jazdy.
Przy jeździe z żoną to w 1,6 FSI na trasie spadało poniżej 6 (chyba do 5,5 na kołach 15-tkach) ale to była spokojna jazda bez żadnych szaleństw.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiterNZw 1,4 TSI szczególnie jeżeli przyciskałem dość ostro. Będę szczery 12 bym kupił ale 14. Z drugiej strony trudno ostro jeździć i oczekiwać, że zużycie paliwa będzie niskie. Spadnie ale podczas normalnej jazdy.
Jak swojego diesla tankuje i resetuje kompa,to przez pierwsze kilometry tez mam spalanie wysokie,a potem sie stabilizuje.
Moze wyciagnales zbyt pochopne wnioski z krotkiej jazdy probnej.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiterNZZamieszczone przez szkodaa że BXE w serii jest beznadziejny to akurat prawda tylko to już zupełnie inna sprawa i jestem pewien, że tym 1,4 o którym była mowa jeździ się 100x przyjemniej.
2. Moment obrotowy 1,4 TSI ma od 1.500 do 4.000 obr./min. a 1,9 TDI przy 1.900 obr./min. owszem ale z drugiej strony 1,4 TSI ma 200 Nm a 1,9 TDI 250 Nm.
Podsumowując być może 1,4 TSI jeździ lepiej ale to 100x to moim zdaniem bardzo mocno wątpliwe. Poza tym jak po jeździe próbnej zobaczyłem na średnie zużycie paliwa na komputerze to będę szczery ale frajda mi trochę zmalała - 14 litrów.
W każdym razie choć było bardzo fajnie to jednak śmiem przypuszczać, że do 1,8 TSI droga daleka.
Chyba, że wyjaśnisz w czym tak duża różnica.
po pierwsze nie wiem dlaczego mieszasz tu 1,4TSI 122KM?!
chciałem się jakoś rozpisać, ale powiem tylko tak: w omawianych silnikach, np. w golfie, różnica w przyspieszeniu do 100km/h wynosi dokładnie 2,5 sekundy na korzyść TSI oczywiście :!: :!: :!: (natomiast w jeżeli chodzi o moc jest to 35KM a moment w TSI PŁASKIE 220Nm od 1400-4000obr.), więc jest to PRZEPAŚĆ (8,8 vs. 11,3s :idea: :lol: ), to wystarczy, czy potrzebny jakiś komentarz?
można jeszcze dodac, że w TSI ta "setka" będzie osiągana w ciszy i prawdopodobnie na drugim biegu.
we wspomnianym TSI 122KM mamy znowu PŁASKIE 200Nm od 1500-4000 i różnicę w sprincie prawie 2s (1,8) :idea: :idea: :idea:
jakieś wątpliwości :?:
jeżeli są to znaczy, że nie bardzo mamy o czym mówić :?
seryjny BXE może tu startować ewentualnie w kategorii jazda o kropelce co z przyjemnością z jazdy ma niewiele wspólnego, ale w pozostałych IMO może się schować.
[ Dodano: Pon 16 Mar, 09 06:57 ]
Zamieszczone przez gebekMoze wyciagnales zbyt pochopne wnioski z krotkiej jazdy probnej.
[ Dodano: Pon 16 Mar, 09 06:58 ]
a wszystko to o czym mówię wnoszę z doświadczenia.
[ Dodano: Pon 16 Mar, 09 07:12 ]
Zamieszczone przez PiterNZPoza tym jak po jeździe próbnej zobaczyłem na średnie zużycie paliwa na komputerze to będę szczery ale frajda mi trochę zmalała - 14 litrów.
na jakim dystansie odbyła się ta jazda próbna :?: :?: :?:
ja wszystko rozumiem, ONLY TDI i temu podobne bzdury, ale nalezy zachować jakiś zdrowy rozsądek.
silniki TSI są moim zdaniem zajebiście fajną propozycją, zarówno wszystkie wersje 1,4 jak i 1,8, jedyną niewiadomą jest ich trwałość, awaryjność itd, ale zdaję się, że mówilismy o przyjemności z jazdy.
ja akurat jeżdżę BXE i nikt mi nie będzie mówił jaki jest ten silnik, JA nie wyobrażam sobie jazdy w tej wersji serią i zawsze powtarzam, że jeżeli BXE to program jest obowiązkowy, a wtedy to już inna rozmowa...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
PiterNZ, tutaj jeszcze bardzo ciekawe dla Ciebie porównanie momentu: 1,4TSI 122 vs. FSI 115 :idea:Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
"szkoda" wielkie dzięki sporo mi wyjaśniłeś
U mnie dotychczas byłą only benzyna i TSI owszem super ale póki co obawiam się tych niewiadomych tym bardziej, że kolega mnie przekonywał, że jednak w VW mają problemy z ich awaryjnością.
Poza tym przypuszczam, że na TDI będzie mniejsza strata wartości niż na TSI.
P.S. O chipowaniu myślę ale na początek muszę w ogóle posmakować jazdy TDI.
W każdym razie namiar znalazłem: Witek Rogalotti MR Motors. Warszawa, Mineralna 26, tel. 694046807.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiterNZW każdym razie namiar znalazłem: Witek Rogalotti MR Motors. Warszawa, Mineralna 26, tel. 694046807.
[ Dodano: Pon 16 Mar, 09 08:29 ]
Zamieszczone przez PiterNZP.S. O chipowaniu myślę ale na początek muszę w ogóle posmakować jazdy TDI.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, jaki silnik benzynowy, jaki model samochodu , możemy porównywać do naszych 2.0tdi po chipie jeżeli chodzi o osiągi :?: masz jakieś pojęcie w tej materii.. :?:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz