ma ktos fotke takiego podniesionego auta?
pakiet na bezdroza
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftPrzy 16" OII wyglada troche lepiej, do tego u mnie to jednak troche siadlo, a jak wsadzi sie do bagaznika 50m2 podlogi drewnianej, to jest lepiej niz na glebie -50 :diabelski_usmiech
cysterniarz, dzieki za fotki, widze ze nie wyglada to zle, fotka z O2 to jednak byla przesada...
Komentarz
-
-
Re: pakiet na bezdroza
Zamieszczone przez MarxCzytalem ze pakiet na bezdroza (900zl) w O1 jest polecany do silnikow TDI.
A jak wyglada sprawa z silnikiem benzynowym 1,6? Jest sens?
Pakiet sklada sie z oslony silnika i elementow podwyzszajacych auto. Moze wystarczyloby podwyzszyc auto i zostawic oryginalna oslone?
Stoi wyraźnie wyżej niż inne Octavie.
Jeździ moim zdaniem inaczej, jest sztywniejsza - porównanie miałem do O1 TDI kolegi i do taksówek z różnymi silnikami - tamte auta, bez pakietu moim zdaniem są bardziej miękkie, bardziej bujają, kołyszą. Nie jest to jakaś ogromna różnica, ale ja jeżdżąc moją O1 z pakietem czułem to.
Poza tym musi Ci się podobać to, że wóz stoi wyżej. Nie każdy to lubi, dużo osób wręcz obniża ©kody -35mm, bo tak im bardziej odpowida.
Mnie się podoba wyżej, nawet zadawałem żartobliwe pytanie kiedyś tutaj, czy można dwa pakiety na bezdroża zamontować jednocześnie.
Fabrycznie O1 1.6 nie ma chyba osłony, osłona jest w pakiecie.
Komentarz
-
-
Z racji, że poprzedni wątek nt. podwyższania O1 "wyparował" zamieszczam jeszcze raz fotki mojej O1:
Seria:
Przód podwyższony (tuleki + B4):
Przód podwyższony (tuleki + B4), tył: sprężyny Lesjöfors Heavy Duty + B4
Jak jako bonus zamieszczam fotkę O1 wykorzystywanej jako pojazd zaopatrzeniowy do sklepu. Z tyłu ma Lesjöfors Heavy Duty + zmodyfikowane jedno z gniazd sprężyn aby tył stał wyżej:
Komentarz
-
-
Cześć Wszystkim!
Ja swoją czeszunię, też brałem z pakietem na bezdroża. (Chociaż, we Wrocku nazywa się to pakiet uliczny.
Z moich obserwacji i porównań do "normalnej" octy jaką posiada senior rodu. Wyczuwa się twardość w jeździe i wg mnie jest trochę głośniej. Mimo zwiększonego hałasu, już nie raz pakiecik ratował mnie na krawężnikach i dziurach. A staruszek już posiwiał do końca od zgrzytania dołem po gruncie.
Jest to też kwestia gustu bo wg mnie ten pakiecik raczej nie nadaje się do założenia płetwy na ogon i robienia z niej wyścigówki. A mnie się podoba bo sprawia wrażenie masywniejszej.It's a long way to Tipperary,
It's a long way to go.
It's a long way to Tipperary
To the sweetest girl I know!
Komentarz
-
-
W OII mam ten pakiet od nowosci i seryjne Turanzy z przodu trzymaly sie dobrze, jedna z tylu tez dobrze, a jedna zeszla od srodka po poprzednim sezonie letnim do slicka, ale potem zalozylem zimowki i obserwowalem czy cos zjada opony z tylu i nie ma nic.
Teraz nowe Micheliny tez nie maja najmniejszego sladu nieprawidlowego zuzycia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobyla jak to wreszcie jest z twardszymi sprężynami? czy to fakt, że przy jeździe bez obciążenia potrafią powodować szybsze ząbkowanie opon z tyłu, czy to może urban legend?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rogoz+ zmodyfikowane jedno z gniazd sprężyn aby tył stał wyżej:kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
Komentarz