Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

pakiet na bezdroza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    ma ktos fotke takiego podniesionego auta?

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Marx
      ma ktos fotke takiego podniesionego auta?
      O1 czy O2 ?

      Komentarz


      • #28
        O1, ale jak ktos ma O2 to tez z ciekawosci obejrze

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Marx
          O1, ale jak ktos ma O2 to tez z ciekawosci obejrze
          Załączone pliki
          Mój liftback scout

          Komentarz


          • #30
            ozesz, na tej fotce wyglada jak Warszawa...
            A O1 ktos ma?

            Komentarz


            • #31
              Przy 16" OII wyglada troche lepiej, do tego u mnie to jednak troche siadlo, a jak wsadzi sie do bagaznika 50m2 podlogi drewnianej, to jest lepiej niz na glebie -50 :diabelski_usmiech
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #32
                tu masz moją przed i po
                Załączone pliki

                Komentarz


                • #33
                  cysterniarz, autko stoi na 16"? Jaki profil?
                  Mój liftback scout

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Przy 16" OII wyglada troche lepiej, do tego u mnie to jednak troche siadlo, a jak wsadzi sie do bagaznika 50m2 podlogi drewnianej, to jest lepiej niz na glebie -50 :diabelski_usmiech
                    Do takich akcji najlepiej nadaje sie zawieszenie hydropneumatyczne. Podjechalem, wladowalem kafelki do bagaznika i odjechalem. A obok mnie meczyl sie gosciu rozkladajac po dywanikach bo mu tylek siadl

                    cysterniarz, dzieki za fotki, widze ze nie wyglada to zle, fotka z O2 to jednak byla przesada...

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez bzik13
                      cysterniarz, autko stoi na 16"? Jaki profil?
                      to tylko 15" (205/60) czekam i czekam na tego mikołaja z 16kami :wink:
                      Zamieszczone przez Marx
                      cysterniarz, dzieki za fotki

                      Komentarz


                      • #36
                        Re: pakiet na bezdroza

                        Zamieszczone przez Marx
                        Czytalem ze pakiet na bezdroza (900zl) w O1 jest polecany do silnikow TDI.
                        A jak wyglada sprawa z silnikiem benzynowym 1,6? Jest sens?
                        Pakiet sklada sie z oslony silnika i elementow podwyzszajacych auto. Moze wystarczyloby podwyzszyc auto i zostawic oryginalna oslone?
                        Ja kupiłem (konfigurowałem) O1 1.6BFQ z pakietem na bezdroża.
                        Stoi wyraźnie wyżej niż inne Octavie.
                        Jeździ moim zdaniem inaczej, jest sztywniejsza - porównanie miałem do O1 TDI kolegi i do taksówek z różnymi silnikami - tamte auta, bez pakietu moim zdaniem są bardziej miękkie, bardziej bujają, kołyszą. Nie jest to jakaś ogromna różnica, ale ja jeżdżąc moją O1 z pakietem czułem to.
                        Poza tym musi Ci się podobać to, że wóz stoi wyżej. Nie każdy to lubi, dużo osób wręcz obniża ©kody -35mm, bo tak im bardziej odpowida.
                        Mnie się podoba wyżej, nawet zadawałem żartobliwe pytanie kiedyś tutaj, czy można dwa pakiety na bezdroża zamontować jednocześnie.
                        Fabrycznie O1 1.6 nie ma chyba osłony, osłona jest w pakiecie.

                        Komentarz


                        • #37
                          nie no jakas oslona chyba jest....?
                          satoot, masz mzoe jakies fotki swojego auta?

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez Marx
                            satoot, masz mzoe jakies fotki swojego auta?
                            Jestem nierozgarnięty:
                            nie wiem jak to zrobić.
                            Telefonem zrobione wglądówki nie mieszczą się w ramy rozmarowe - jak zmniejszyć i jak załaczyć?
                            Wysłałem Tobie zdjęcia na @dres na gmailu..

                            Komentarz


                            • #39
                              wrzuc np na imageshack i tam ci sie robia gotowe linki do wklejenia

                              Komentarz


                              • #40
                                satoot, prześlij mi mailem (jest w podpisie) to wrzucę

                                [ Dodano: Czw 24 Wrz, 09 16:47 ]
                                to dorzucam przesłane fotki:

                                Komentarz


                                • #41
                                  Z racji, że poprzedni wątek nt. podwyższania O1 "wyparował" zamieszczam jeszcze raz fotki mojej O1:

                                  Seria:


                                  Przód podwyższony (tuleki + B4):


                                  Przód podwyższony (tuleki + B4), tył: sprężyny Lesjöfors Heavy Duty + B4


                                  Jak jako bonus zamieszczam fotkę O1 wykorzystywanej jako pojazd zaopatrzeniowy do sklepu. Z tyłu ma Lesjöfors Heavy Duty + zmodyfikowane jedno z gniazd sprężyn aby tył stał wyżej:

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Cześć Wszystkim!
                                    Ja swoją czeszunię, też brałem z pakietem na bezdroża. (Chociaż, we Wrocku nazywa się to pakiet uliczny .
                                    Z moich obserwacji i porównań do "normalnej" octy jaką posiada senior rodu. Wyczuwa się twardość w jeździe i wg mnie jest trochę głośniej. Mimo zwiększonego hałasu, już nie raz pakiecik ratował mnie na krawężnikach i dziurach. A staruszek już posiwiał do końca od zgrzytania dołem po gruncie.
                                    Jest to też kwestia gustu bo wg mnie ten pakiecik raczej nie nadaje się do założenia płetwy na ogon i robienia z niej wyścigówki. A mnie się podoba bo sprawia wrażenie masywniejszej.
                                    It's a long way to Tipperary,
                                    It's a long way to go.
                                    It's a long way to Tipperary
                                    To the sweetest girl I know!

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      a jak to wreszcie jest z twardszymi sprężynami? czy to fakt, że przy jeździe bez obciążenia potrafią powodować szybsze ząbkowanie opon z tyłu, czy to może urban legend?

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        W OII mam ten pakiet od nowosci i seryjne Turanzy z przodu trzymaly sie dobrze, jedna z tylu tez dobrze, a jedna zeszla od srodka po poprzednim sezonie letnim do slicka, ale potem zalozylem zimowki i obserwowalem czy cos zjada opony z tylu i nie ma nic.

                                        Teraz nowe Micheliny tez nie maja najmniejszego sladu nieprawidlowego zuzycia.
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Maicroft, dzięki za inf.

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez czernobyl
                                            a jak to wreszcie jest z twardszymi sprężynami? czy to fakt, że przy jeździe bez obciążenia potrafią powodować szybsze ząbkowanie opon z tyłu, czy to może urban legend?
                                            istotniejsza jest regularna kontrola i regulacja geometrii zawieszenia, szczególnie przy wielowahaczach.
                                            Mój liftback scout

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez rogoz
                                              + zmodyfikowane jedno z gniazd sprężyn aby tył stał wyżej:
                                              rogoz, na czym polegala modyfikacja 'gniazda' ? (gornego czy dolnego) ?
                                              kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                              _________________________________________
                                              Do sprzedania:
                                              komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                              zaciski do hamulcow 280mm.

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Z tylu mozna wytoczyc taki pierscien i wtedy bedziemy mieli na stacie np 2cm wyzej. Amortyzator nawet seryjny zniesie to bez problemu
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  a ten pierscien idzie na gore czy na dol sprezyny?
                                                  kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                                  _________________________________________
                                                  Do sprzedania:
                                                  komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                                  zaciski do hamulcow 280mm.

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Ja bym proponowal zalozyc z dolu. Z gory tez by mogl byc, ale trudniej taki wytoczyc.

                                                    Generalnie chodzi o to, aby w pierscieniu bylo wytoczone w metalu tak, zeby sprezyna mogla objac wypust i nie miala mozliwosci przesuniecia sie na bok - zeby nie wypadla
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X