A ja mam następujący problem.
Octavia 1 diesel 4x4 (pierwszy scout)
Po zakupie wymieniłem amory i sprężyny. Gość dobierał je po vinie i niestety po zamontowaniu wraz z tulejkami podnoszącymi o 2cm (takie były zamontowane) amory dobijały. Po demontażu tulejek wszystko się uspokoiło ale niestety auto jest za niskie z przodu. Moje pytanie jest więc oczywiste. Czy przy montażu tych tulejek zawsze wymienia się amory i/lub sprężyny? Może mój mechanik montuje te tuleje w złym miejscu?
Octavia 1 diesel 4x4 (pierwszy scout)
Po zakupie wymieniłem amory i sprężyny. Gość dobierał je po vinie i niestety po zamontowaniu wraz z tulejkami podnoszącymi o 2cm (takie były zamontowane) amory dobijały. Po demontażu tulejek wszystko się uspokoiło ale niestety auto jest za niskie z przodu. Moje pytanie jest więc oczywiste. Czy przy montażu tych tulejek zawsze wymienia się amory i/lub sprężyny? Może mój mechanik montuje te tuleje w złym miejscu?
Komentarz