Przeróbka Climatica na dwustrefowy climatronic w OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jabemax
    Classic
    • 2008
    • 30

    Przeróbka Climatica na dwustrefowy climatronic w OII

    Otwierasz drzwi kierowcy i w lewym boku deski rozdzielczej jest maskownica. Ściągasz ją i tam są bezpieczniki.
  • AdamB
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8033
    • Octavia IV (NX3)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #2
    Przeróbka Climatica na dwustrefowy climatronic w OII

    Czy przerabiał już ktoś climatica na dwustrefowego climatronica w OII przed FL?

    Karmel kiedyś mówił na spocie, że potrzebne są tylko, panel sterowania, czujnik nasłonecznienia i wiązka kabli pomiędzy nimi.

    Byłbym wdzięczny za info czy to faktycznie tylko to jest potrzebne?.
    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      AdamB, Karmel to mówił z praktyki.....czy teoretycznie podszedł do tematu....?
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • kecaj
        RS
        • 2009
        • 1511
        • Superb II (3T4)

        #4
        Nie wiem jak jest w O2 przed FL ale coś mi świta, że przy dwustrefowej klimatyzacji są 2 nagrzewnice i dwa parowniki klimatyzacji.
        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8033
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          eee kecaj, nie zalewaj z nagrzewnicami i parownikiem.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • kecaj
            RS
            • 2009
            • 1511
            • Superb II (3T4)

            #6
            Zamieszczone przez AdamB
            eee kecaj, nie zalewaj z nagrzewnicami i parownikiem.
            Napisałem, że coś mi świta, a nie że tak jest.
            Przeglądałem dokumentację i rysunki innego samochodu z grupu VW i różnica była następująca:
            1. Większa nagrzewnica (dzielona)
            2. Większy parownik i wieksza ilosć czynnika chłodzącego
            3. Inny układ sterowania nawiewami (klapki i serwa)
            4. Dodatkowe czujniki temperatury osobno na prawą i lewą stronę
            5. W przypadku braku - montaż czujnika nasłonecznienia wnętrza.
            6. Czujnik jakosci nawiewanego powietrza (AQS)
            7. Inna wiązka elektryczna
            8. Panel sterujący.
            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8033
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              kecaj, no i o to mi chodziło Dzięki
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • fernando
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1890

                #8
                Ale jak już, to może warto pokombinować z panelem po FL - moim zdaniem prezenci się dużo lepiej :!:

                Komentarz

                • piotrek_os
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8162
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez kecaj
                  Zamieszczone przez AdamB
                  eee kecaj, nie zalewaj z nagrzewnicami i parownikiem.
                  Napisałem, że coś mi świta, a nie że tak jest.
                  Przeglądałem dokumentację i rysunki innego samochodu z grupu VW i różnica była następująca:
                  1. Większa nagrzewnica (dzielona)
                  2. Większy parownik i wieksza ilosć czynnika chłodzącego
                  3. Inny układ sterowania nawiewami (klapki i serwa)
                  4. Dodatkowe czujniki temperatury osobno na prawą i lewą stronę
                  5. W przypadku braku - montaż czujnika nasłonecznienia wnętrza.
                  6. Czujnik jakosci nawiewanego powietrza (AQS)
                  7. Inna wiązka elektryczna
                  8. Panel sterujący.
                  to ciekawe kto za Was pierwszy ruszy temat do przodu..... Adamb moze....
                  Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8033
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    piotrek_os, na allegro cały układ kosztuje około 600zł.

                    potem pokrętła
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • kecaj
                      RS
                      • 2009
                      • 1511
                      • Superb II (3T4)

                      #11
                      Na tej aukcji jak dobrze widzę otwory od klimy nie są zabezpieczone korkami. A to znaczy, że w układzie bedzie duzo wilgoci. Przed napełnieniem klimy układ musi być najpierw podłączony do osuszacza.
                      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #12
                        kecaj, te linki podałem jako przykładowe. Osobiście raczej nie będę się w to jednak pchał, za dużo kombinacji.
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        • adamkrak1
                          Drive
                          • 2009
                          • 59

                          #13
                          Re: Przeróbka Climatica na dwustrefowy climatronic w OII

                          Zamieszczone przez AdamB
                          Czy przerabiał już ktoś climatica na dwustrefowego climatronica w OII przed FL?

                          Karmel kiedyś mówił na spocie, że potrzebne są tylko, panel sterowania, czujnik nasłonecznienia i wiązka kabli pomiędzy nimi.

                          Byłbym wdzięczny za info czy to faktycznie tylko to jest potrzebne?.
                          Poszukaj w sieci oferte czlowieka, ktory montuje klime w samochodach z grupy VAG. Na stronie ma opisany montaz lub tez wlasnie wymiane na climatronica w Seacie. Link byl podawany bodajze wlasnie na naszym forum.

                          Climatronic to spora roznica - do wymienionych juz dochodza sterowane nawiewy.

                          AK1
                          AdamKrak Pierwszy

                          Komentarz

                          Pracuję...