Pytalem sie w aso o cene przedniego zderzaka z pakietu sport, koles mi zaspiewal cos kolo 900 zl + malowanie... z tego co piszesz moglbym odrazu srebrny sobie zamowic ale w aso mnie nikt o tym nie poinformowal...
Octavia Tour 1.8 Turbo
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Marxja tam nie widze mody na biale auta, od zawsze byly kojarzone z najtanszymi autami flotowymi dla handlowcow.
Nowe auto kupowac biale...?
Biały jest niepozorny
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Marxja tam nie widze mody na biale auta, od zawsze byly kojarzone z najtanszymi autami flotowymi dla handlowcow.
Nowe auto kupowac biale...?
Teraz biały jest jak najbardziej w modzie. Właśnie kupuję nowe auto i też myślałem o kolorze białym, ale zrezygnowałem bo akurat szybko był dostępny egzemplarz w innym kolorze.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Michal_tsZamieszczone przez Marxja tam nie widze mody na biale auta, od zawsze byly kojarzone z najtanszymi autami flotowymi dla handlowcow.
Nowe auto kupowac biale...?
Biały jest niepozorny
Komentarz
-
-
Re: Octavia Tour 1.8 Turbo
Zamieszczone przez Michal_tsWitam serdecznie,
Planuję zakup nowego auta. Po pełnym rozeznaniu ofert na rynku, najlepszym wyborem okazuje się być Octavia Tour.
W pierwszym momencie pomyślałem o dieslu, ale jako, że do tej pory jeździłem autami benzynowymi wziąłem pod uwagę również opcje zasilania waszką.
Poczytałem o dieslu i wychodzi, że jest głośny, ale trwały i pali tyle co nic. Programem można zrobić 140-150KM - co powinno dać rade.
Jednak, jak policzyłem, nie robię dużych przebiegów, bo ok 15.000KM rocznie, dopłata do diesela najwcześniej zwróci się po ok 3 latach...
Tak więc biorę pod uwagę sprawdzony silnik 1.8 T.
I teraz mam kilka pytań do Was:
Czy to jest dalej ta jednostka, która po programie spokojnie wypluje ok 190KM?
Jak naprawdę wykonana jest skoda (nigdy nie miałem i w sumie nie miałem okazji jeździć) - czy po 20kkm zaczyna wszystko trzeszczeć i zaczyna się katorga?
(Może dziwne pytanie) Który lakier jest dosyć twardy? (Miałem corolle czerwoną i lakier był bardzo miękki - rysował się od ręcznego mycia...)
W salonach nie ma Octavii Tour 1.8T do jazd próbnych - same diesle lub 1.6 LPG , jak zestrojone jest zawieszenie? Pewnie, czy raczej kanapowóz?
Ogólnie wydaje mi się, że za te pieniążki lepszego (NOWEGO) auta nie da się kupić, ale proszę o odpowiedzi
Pozdrawiam,
Michal.
Radziłbym Ci kupić 2-3 letnie, zadbane auto, kupione w salonie w Polsce, od 1-go właściciela, serwisowane ASO. Masz wtedy pewnośc co do przebiegu, a czy bezwypadkowe to trzeba użyć miernika grubosci lakieru-mozna np. kupic na allegro lub podjechac do ASO i poprosic o zmierzenie grubosci powłoki lakiwerniczej.
Wtedy za 50.000 zł to możesz kupić naprawdę niezłe auto.
Jesli masz dobrego znajomego mechanika i lakiernika to możesz kupić auto sprowadzone.
Komentarz
-
-
rozpatrywanie aut w kategorii opłaca/nie opłaca to imho drobne nieporozumienie :roll:
jeden się boi używek i napina się na nowe innego stać i kupuje nowe bo nie lubi "wypierdzianych" foteli, jeszcze innego stać na nowe a kupuje uzywane bo tylko debile kupują nowe - powodów mogą być tysiące. Patrząc tylko i wyłacznie z finansowego punktu widzenia to chyba nigdy nie opłaca się kupić nowego auta, albo inaczej - w ogóle się nie opłaca kupować auta, bo przecież to ciągłe wydatki :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWrozpatrywanie aut w kategorii opłaca/nie opłaca to imho drobne nieporozumienie :roll:
jeden się boi używek i napina się na nowe innego stać i kupuje nowe bo nie lubi "wypierdzianych" foteli, jeszcze innego stać na nowe a kupuje uzywane bo tylko debile kupują nowe - powodów mogą być tysiące. Patrząc tylko i wyłacznie z finansowego punktu widzenia to chyba nigdy nie opłaca się kupić nowego auta, albo inaczej - w ogóle się nie opłaca kupować auta, bo przecież to ciągłe wydatki :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez harpolJesli robisz tylko 15.000km rocznie to wg mnie nie opłaca sie kupować nowego auta. Nowe auto wg mnie jest dla ludzi którzy jeżdżą b. dużo np. powyzej 50.000km rocznie lub mają dużo kasy..
Radziłbym Ci kupić 2-3 letnie, zadbane auto, kupione w salonie w Polsce, od 1-go właściciela, serwisowane ASO. Masz wtedy pewnośc co do przebiegu, a czy bezwypadkowe to trzeba użyć miernika grubosci lakieru-mozna np. kupic na allegro lub podjechac do ASO i poprosic o zmierzenie grubosci powłoki lakiwerniczej.
Wtedy za 50.000 zł to możesz kupić naprawdę niezłe auto.
Jesli masz dobrego znajomego mechanika i lakiernika to możesz kupić auto sprowadzone.Zamieszczone przez MisiekWAWrozpatrywanie aut w kategorii opłaca/nie opłaca to imho drobne nieporozumienie :roll:
jeden się boi używek i napina się na nowe innego stać i kupuje nowe bo nie lubi "wypierdzianych" foteli, jeszcze innego stać na nowe a kupuje uzywane bo tylko debile kupują nowe - powodów mogą być tysiące. Patrząc tylko i wyłacznie z finansowego punktu widzenia to chyba nigdy nie opłaca się kupić nowego auta, albo inaczej - w ogóle się nie opłaca kupować auta, bo przecież to ciągłe wydatki :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Aktualnie mam 9,3l/100km po przejechaniu ~400km po mieście ale to dlatego że ostatnio przyoszczędzam :P Normalnie w mieście pali mi 10,5-11l/100km, poza miastem 7,5 przy spokojnej jeździe.Było, minęło:
RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Michal_tsPlanuję zakup nowego auta. Po pełnym rozeznaniu ofert na rynku, najlepszym wyborem okazuje się być Octavia Tour.
Zamieszczone przez Michal_tsW pierwszym momencie pomyślałem o dieslu, ale jako, że do tej pory jeździłem autami benzynowymi wziąłem pod uwagę również opcje zasilania waszką.
Poczytałem o dieslu i wychodzi, że jest głośny, ale trwały i pali tyle co nic. Programem można zrobić 140-150KM - co powinno dać rade.
Zamieszczone przez Michal_tsJednak, jak policzyłem, nie robię dużych przebiegów, bo ok 15.000KM rocznie, dopłata do diesela najwcześniej zwróci się po ok 3 latach...
Zamieszczone przez Michal_tsTak więc biorę pod uwagę sprawdzony silnik 1.8 T.
Zamieszczone przez Michal_tsJak naprawdę wykonana jest skoda (nigdy nie miałem i w sumie nie miałem okazji jeździć) - czy po 20kkm zaczyna wszystko trzeszczeć i zaczyna się katorga?
Zamieszczone przez Michal_ts(Może dziwne pytanie) Który lakier jest dosyć twardy? (Miałem corolle czerwoną i lakier był bardzo miękki - rysował się od ręcznego mycia...)
Zamieszczone przez Michal_tsOgólnie wydaje mi się, że za te pieniążki lepszego (NOWEGO) auta nie da się kupić, ale proszę o odpowiedzipozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Cześć, coś dorzucę na temat lakierów: otóż wciąż stosuje się lakiery rozpuszczalnikowe, ale faktycznie w nowszych fabrykach (np. Tychy) przechodzi się na wodne lakiery. Producent zapewnia, że mają one takie same właściwości, jak rozpuszczalnikowe (tzn. wodne dalej zawierają rozpuszczalniki, ale jest ich znacznie mniej - mniejsza emisja związków szkodliwych do atmosfery).
Ja bym radził raczej skupić się na kolorze: podkład w większości marek jest jasno szary (beżowy). Więc jeżeli nie chcecie mieć widocznych rys, to weźcie taki właśnie kolor lakieru.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez malgoskJa bym radził raczej skupić się na kolorze: podkład w większości marek jest jasno szary (beżowy). Więc jeżeli nie chcecie mieć widocznych rys, to weźcie taki właśnie kolor lakieru.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwadoZamieszczone przez malgoskJa bym radził raczej skupić się na kolorze: podkład w większości marek jest jasno szary (beżowy). Więc jeżeli nie chcecie mieć widocznych rys, to weźcie taki właśnie kolor lakieru.
Komentarz
-
-
Co kto lubi Odpowiesz sobie na pytanie na czym Ci bardziej zalezy. Czy na wygladzie i modelu czy osiagach i wyposazeniu. Ja np. bardziej cenie sobie osiagi i wolalbym jezdzic Tourem z 1.8T niz II z 1.6
Ja technologii z Toura nie nazwalbym przestarzala, tylko "sprawdzona". Te podzespoly ktore sa w Tourze, zrobily w octaviach, a3-ach, leonach i golfach w sumie miliardy kilometrow (z czego setki milionow km po chipach )Dzieki temu wiadomo ze zawieszenia sa b. trwale, hamulce dobre, silniki jak na dzisiejsze standardy bardzo zywotne, dobrze znosza podnoszenie mocy, a czesci sa generalnie tanie.
Ostatnio czesto jestem w salonie Skody i jak zobaczylem w ulotce w jakiej cenie jest Tour 1.8T to sobie pomyslalem ze gdybym potrzebowal nowego auta w takim zakresie cenowym, to dlugo bym sie nie zastanawial.
A pakiet sport rzeczywiscie fajny, warto dolozyc za niego.
P.S W Grecji sprzedaja Octavie Tour z 1.8t (193KM) i pakietem Sport jako Tour GT
Jako ciekawostka, jeszcze jeden "wynalazek":
Czekamy rodzinnie na Octavie II Fl w kolorze 9J9J- "siara miś"
Komentarz
-
Komentarz