Pamiętaj ... 2 opór 3 opór i zabierz kogoś żeby siedział obok i zrobił Ci zdjęcie
Hmm, do 4,5 tys idzie jak moj, a nawet wolniej, jedynie potem zaczyna wyc i ciagnie dalej, co u mnie przebiega inaczej, bo bieg zmieni sie sam i ciagnie znow :twisted: Taka to prawda.
Ciagnie rowno i dlugo
Zamieszczone przez Psycho Dad
ale w skodzie pojawiła się opcja "zaraz rzucę pawia" i nie ma rady trzeba zwolnić
Tak jak wcześniej pisałem, z SAP dostałem informacje - 1,8TSI jest w Sopocie. Tylko, że oni takiego nie mają. Na dwa województwa nie ma żadnej O2 z 1,8TSI, którą można się przejechać. Pytanie. I jak tu kupić autko za 90 tysięcy?
PS. Natrafiłem na super salon. Z konfiguracji wyszła kwota 97.000,00 zł. Rabat jaki dostałem (poza 5000 zł cennikowy), to uwaga 240,00 zł.
Tak jak wcześniej pisałem, z SAP dostałem informacje - 1,8TSI jest w Sopocie. Tylko, że oni takiego nie mają. Na dwa województwa nie ma żadnej O2 z 1,8TSI, którą można się przejechać. Pytanie. I jak tu kupić autko za 90 tysięcy?
PS. Natrafiłem na super salon. Z konfiguracji wyszła kwota 97.000,00 zł. Rabat jaki dostałem (poza 5000 zł cennikowy), to uwaga 240,00 zł.
Tak dalej, a na pewno kupię Skodę :evil:
chcesz kupić samochód czy kupić cenę?
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Zgodził bym się gdyby mowa była o Porsche i wzwyż. Ale tu mowa o Skodzie. Autku dla ludu. Poza tym tytuł wątku powinien nasunąć rozwiązanie kwestii.
Sam "rabat" to była tylko ciekawostka. Mógłbym dodać coś jeszcze. Miałem wyższe zdanie o Skodzie (SAP, autko, salon, serwis) niż o Kia. Po kilku ostatnich dniach moja opinia uległa diametralnej zmianie.
1. Cena jest istotna a np. z moich doświadczeń wynika, że naprawdę bogaci się targują.
2. Na Porsche rabat również musi być.
Zgadzam się w 100%, rzadko kiedy droższe samochody wyjeżdżają z salonów za cenę z katalogu, na rabaty wcale nie trzeba czekać do wyprzedaży. Paradoks jest taki, że osoba bogatsza i do tego np. z większym doświadczeniem w kupowaniu, może kupić ten sam samochód dużo taniej niż człowiek z mniej zasobnym budżetem.
Miałem wyższe zdanie o Skodzie (SAP, autko, salon, serwis)
wyjmij z tego stwierdzenia auto i będzie prawdziwe :lol:
Autko fajne, to fakt. Z małą bolączką nie mogę sam przetestować 1,8TSI. A ciężko w tym przypadku opierać się tylko na opinii innych. Na przestrzeni 3 lat autko będzie mnie łącznie kosztowało ok. 150.000 zł. Później je sprzedam za ok. 50.000 zł. Zbyt duża kasa, aby wybrać tylko oglądając "zdjęcia".
SAP - poległo, podało niesprawdzone informacje.
Autko- jak wyżej
Salon - sprzedawcy w salonach byli zawsze uważani jako elita wśród sprzedawców. No cóż, moje doświadczenia ostatnich dni weryfikują to na minus (poza jednym przypadkiem, ale to był kierownik).
Serwis - dobrze wspominam
Generalnie bawi mnie tekst. Nie ma 1,8TSI bo się nie sprzedaje. Ja uważam, że się nie sprzedaje, bo go nie ma.
dankat, nie biadol tylko idź do salonu i powiedz że chcesz wypożyczyć takie auto na 2-3 dni odpłatnie, tak zrobił mój znajomy z pracy, sprowadzili dla niego takie 1.8 tsi w ciągu tygodnia, płacił coś koło 120 pln za dobę + oddanie całego baku bo z takim dostał, pojeździł i teraz odkłada kasę
Tak wszyscy narzekaja na cene, jak komus ktos tu napisze ze za tyle da sie kupic to mu odpowiadaja ze jest glupi i ze to niemozliwe. :lol:
Poszukaj kogos kto ma 1.8TSI z forum, umow sie z nim na jazde i po sprawie.
W 10 minut na tym forum mozna znalezc kilka kontaktow gdzie cena na auto robi sie na tyle ciekawa, ze warto wydac 200zl na pociag i kolejne 200zl na paliwo zeby wrocic autem i poswiecic nawet 1 dzien urlopu, ktory i tak trzeba najczesciej wykorzystac przy odbiorze auta zeby zaoszczedzic na OII kwoty rzedu 15-20tys od ceny katalogowej. :roll:
Tak wszyscy narzekaja na cene, jak komus ktos tu napisze ze za tyle da sie kupic to mu odpowiadaja ze jest glupi i ze to niemozliwe. :lol:
Poszukaj kogos kto ma 1.8TSI z forum, umow sie z nim na jazde i po sprawie.
W 10 minut na tym forum mozna znalezc kilka kontaktow gdzie cena na auto robi sie na tyle ciekawa, ze warto wydac 200zl na pociag i kolejne 200zl na paliwo zeby wrocic autem i poswiecic nawet 1 dzien urlopu, ktory i tak trzeba najczesciej wykorzystac przy odbiorze auta zeby zaoszczedzic na OII kwoty rzedu 15-20tys od ceny katalogowej. :roll:
Chyba znalazłem 1,8TSI w O2 do przejechania się. Ale ja pechowiec musiałem oczywiście trafić w odpowiedni czas. Auto aktualnie jest niesprawne (na miejscu salonu podałbym inny powód braku możliwości odbycia jazdy próbnej). Ale sztuka jest i jeśli mój pech się skończy to za 1,5 tygodnia (już za chwilę ) się przejadę.
Na początku napisałem do 3 forumowych dilerów. Odpowiedział jeden. Cena (upust) w porównaniu do tego co otrzymuje w zachodniopomorskim i pomorskim atrakcyjna. Ale jeszcze sporo jej brakuje do tej co Ty podajesz.
chodzi mi o to że Twoja wypowiedź wygląda mniej więcej tak:
"rejestruje się na forum audi i piszę tam że chce kupić audi a4 za 120 000 zł. Jednak marka audi i diler i serwis są beznadziejne bo dostałem 4000 zł rabatu a chciałem 10 000zł. Nie kupię zatem audi, citroen daje 30 000 rabatu więc jest lepszy i kupie zatem citroena"
Skoda jest dobrą marką, 95% testów porównawczych z konkurencją we wszystkich gazetach wygrywa. Z czegoś się to jednak bierze, te auta są naprawde niezłe jakościowo i technologicznie. Nie ma co się więc dziwić że kosztują więcej niż jakaś kia czy inna dacia.
Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, chcę kupić typer i narzekam że nie ma w salonach hondy do przejechania się tylko zamiast tego 1,4 vtec 100 koni lub 1,8 vtec 140 km. W salonach są modele najczęściej kupowane przez klientów, mało który diler jest w stanie sobie pozwolić na trzymanie każdego rodzaju silnika w każdym modelu poto tylko żeby się klient mógł przejechać dokładnie tym co chce kupić. Kosztowało by to majątek.
Nie to żebym Cię krytykował za chęć przejechania się 1,8 TSI przed kupnem Ale pisanie że skoda jest be bo nie masz się jak przejechać a na dodatek nie dostałeś 15 000 rabatu to lekka przesada Octavia jest najlepszym autem w swojej klasie, jeżeli chcesz stać się posiadaczem tak wspaniałego samochodu musisz trochę za niego zapłacić.
Ja szukałem używanego samochodu bo na nowy nie mogę sobie pozwolić. Też miałem problem bo na danych katalogowych nie chciałem się opierać gdy przejechałem się hondą prelude mk5 2,0 16V 134 KM. W papierach ma 9,2 s do 100 więc całkiem dobrze, po przejechaniiu się w komisie uznałem że to nie jedzie i zrezygnowałem z tego auta. Udałem się po Hyundaia Coupe 2,0 16v 143 km który też ma 9,2 s do 100 i to też była kicha. Dopiero wersja 2,7 V6 167 KM szła jak trzeba.
Wymyśliłem sobie więc octavie 1,8T. Jako że nigdzie w polsce nie ma takiej do przejechania się w salonie przejechałem się 1,4 TSI 122 KM, osiągi były zupełnie przyjemne a ma raptem 9,7s tyle ze turbina dużo daje. Kupiłem więc 1,8T i pierwsze wrażenia z jazdy były takie że to samolot a nie samochód Tak samo myśle że byłoby zasiadając do 1,8TSI 160 KM. Idąc dalej tym tropem zaryzykował bym wkońcu ona ma 7,8 s do 100 :]
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Sądząc po naszych samochodach na forum 1.8TSI to dość popularny silnik i dealerzy czasem to widzą i mają taki do testów - ale nie często to fakt. W Krakowie tylko jeden salon dysponuje taką jednostką - Emida. I tam właśnie odbyłem jazdę próbną. Co ciekawe pracownicy innych salonu do których dzwoniłem, zarzekali się, że nikt takiego nie ma... a jednak.
Na forum to może i popularny, ale na drogach patrząc to jak na lekarstwo z tym silnikiem...
A co do targowania zdecydowanie łatwiej to robić w cztery oczy, niż mailowo. Mail to pierwszy etap, żeby wiedzieć gdzie się ma najlepszą pozycję wyjściową, ale co uzyskasz potem jest już w Twoich rękach podczas wizyty w salonie.
chodzi mi o to że Twoja wypowiedź wygląda mniej więcej tak:
Octavia jest najlepszym autem w swojej klasie, jeżeli chcesz stać się posiadaczem tak wspaniałego samochodu musisz trochę za niego zapłacić.
Idąc dalej tym tropem zaryzykował bym wkońcu ona ma 7,8 s do 100 :]
Nie pojawiłem się na forum szukając ceny/rabatów (temat pojawił się dopiero później). Generalnie szukałem odpowiedzi na temat kosztów użytkowania TSI na przestrzeni set kilometrów. Ciężko takie dane uzyskać w salonie/serwisie. Dla nich autko nigdy nic nie kosztuje.
Co do testów samochodów w gazetach. To lipa. Śledziłem różne testy w dwóch tygodnikach na przestrzeni dwóch lat odnośnie Kia cee'd. Autko było oceniane subiektywnie i w zależności od potrzeb te same elementy były różnie punktowane. A jeśli mamy już podawać gazety jako argument. No to jest nie trafiony. Polecam obecny Auto Świat. Skoda wypada blado.
Poprosiłem wczoraj SAP o podanie gdzie mogę się przejechać O2 1,8TSI do wyboru aż 4 województwa. Odpowiedź, proszę wypełnić formularz "umów się na jazdę próbną". Do cholery, to jest 1/4 terenu kraju. :cry: Jako zdeterminowany klient to pewnie jako teren to i sąsiednie kraje niedługo zaproponuje. :shock: Dla Skody 1,8TSI to chyba jednorożec i to biały.
"Octavia jest najlepszym autem w swojej klasie, jeżeli chcesz stać się posiadaczem tak wspaniałego samochodu musisz trochę za niego zapłacić. "
Pierwszą część pominę. Co do reszty zdania. Dla mnie jazda samochodem to nie jest przyjemność. To obowiązek (w lutym miałem wrażenia, mało kilometrów, podsumowanie i wyszło 5800km). Autko, czy to będzie Skoda czy inne (mowa o takim dla ludu) to tylko środek transportu. Ma spełniać określone kryteria (wygląd jest najmniej ważny). Nie kupuje się za 90 tysięcy autka w ciemno, tu nie ma miejsca na "zaryzykował bym". Tu jest chłodna kalkulacja (z małą domieszką, coś od życia też się należy).
[/quote]
chodzi mi o to że Twoja wypowiedź wygląda mniej więcej tak:
Octavia jest najlepszym autem w swojej klasie, jeżeli chcesz stać się posiadaczem tak wspaniałego samochodu musisz trochę za niego zapłacić.
Idąc dalej tym tropem zaryzykował bym wkońcu ona ma 7,8 s do 100 :]
Nie pojawiłem się na forum szukając ceny/rabatów (temat pojawił się dopiero później). Generalnie szukałem odpowiedzi na temat kosztów użytkowania TSI na przestrzeni set kilometrów. Ciężko takie dane uzyskać w salonie/serwisie. Dla nich autko nigdy nic nie kosztuje.
Co do testów samochodów w gazetach. To lipa. Śledziłem różne testy w dwóch tygodnikach na przestrzeni dwóch lat odnośnie Kia cee'd. Autko było oceniane subiektywnie i w zależności od potrzeb te same elementy były różnie punktowane. A jeśli mamy już podawać gazety jako argument. No to jest nie trafiony. Polecam obecny Auto Świat. Skoda wypada blado.
Poprosiłem wczoraj SAP o podanie gdzie mogę się przejechać O2 1,8TSI do wyboru aż 4 województwa. Odpowiedź, proszę wypełnić formularz "umów się na jazdę próbną". Do cholery, to jest 1/4 terenu kraju. :cry: Jako zdeterminowany klient to pewnie jako teren to i sąsiednie kraje niedługo zaproponuje. :shock: Dla Skody 1,8TSI to chyba jednorożec i to biały.
"Octavia jest najlepszym autem w swojej klasie, jeżeli chcesz stać się posiadaczem tak wspaniałego samochodu musisz trochę za niego zapłacić. "
Pierwszą część pominę. Co do reszty zdania. Dla mnie jazda samochodem to nie jest przyjemność. To obowiązek (w lutym miałem wrażenia, mało kilometrów, podsumowanie i wyszło 5800km). Autko, czy to będzie Skoda czy inne (mowa o takim dla ludu) to tylko środek transportu. Ma spełniać określone kryteria (wygląd jest najmniej ważny). Nie kupuje się za 90 tysięcy autka w ciemno, tu nie ma miejsca na "zaryzykował bym". Tu jest chłodna kalkulacja (z małą domieszką, coś od życia też się należy).
[/quote] jak to blado? przecież superb combi zajał 1 miejsce w teście combi
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
kolego jak lubisz szybko jezdzić i stac cie na paliwo to kup 18tsi nawet w ciemno a nie bedziesz zawiedziony......
ale wiesz, to jest problem jednak :x
jak kupowałem BKD to w salonie przejechałem się BSE :roll: , to oczywiscie skrajność, ale nie ma się co dziwic, że człowiek chciałby przetestować dokładnie to co chce kupić.
nie wiem czy szukałeś gdzie indziej, ale może warto uderzyć do VW/audi/seata :idea:
może tam mają testowe i przy okazji przekonasz się, że Skoda to niejedyna marka na rynku z dobrymi motorami i dasz się skusić :szeroki_usmiech
niech żałują :diabelski_usmiech
jeżeli chodzi o właściwosci silnika test IMO będzie miarodajny z dowolną budą a samo auto, wnętrze itd. znasz.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
dankat, Na golasie oczywiscie takich rabatow nie ma, ale na dobrze wyposazonych wersjach jak najbardziej.
Czy O2FL Kombi 1,8TSI według konfiguracji za 97.000,00 jest golasem czy wypasiona wersja. Muszę złapać jakiś punkt odniesienia.
PS. Miałem kolejny "kontakt" z SAP. Określę to jednym słowem z całą odpowiedzialnością IDIOCI. No chyba, że opłaca ich konkurencja i wtedy ich poczynania są zrozumiałe.
PS2. VW/audi/seata. Odpadają. Za drogie. Lub nie spełnia jeśli jest cena, podstawowego założenia - wielkość bagażnika (kombi i musi być duży). Przez chwilę byłem zainteresowany Laguną w kombi. Zrobili super cenę, ale bagażnik tylko 400 litrów (wielkość rzeczywista). Także Laguna odpadła. I znowu na placu boju pozostała O2FL i cee'd.
Komentarz