Zamieszczone przez mamaj12
Filtr czastek stalych DPF
Zwiń
X
-
mmdk, wnioskując z opisu masz octavie 1 a w nich nie było DPF :szeroki_usmiech (chyba że się mylę :szeroki_usmiech )Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikmasz octavie 1 a w nich nie było DPF (chyba że się mylę )PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sazadZamieszczone przez mmdkTak wlasnie czytalem ze ten DPF to jakas porazkaad:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mmdkTak wlasnie czytalem ze ten DPF to jakas porazka.Zamieszczone przez sazad- ja mam w swoim aucie (70 tys) inni mają jeszcze większe przebiegi i jakoś nic się nie dzieje. Nic się nie zapala, działa niezauważalnie i NIE KOPCIZamieszczone przez marbabU mnie tez zadnych problemow. Jakby go wogole nie bylo, a z rury zadnego dymu
Tak więc chyba to nie całkiem porażka, tylko nie każdemu to pasuje.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwadoTak więc chyba to nie całkiem porażka, tylko nie każdemu to pasuje.
Zamieszczone przez ruwadopotrzebuje co jakiś czas jazdy z określoną stałą (wysoką) prędkością
a poza tym, z tego co swego czasu testował MiKruS to nawet jak mu przerwać ten cykl wypalania to kończył go po ponownym uruchomieniu.
Legendy Wyśnione, że tak powiem, zwłaszcza ludzi, którzy nigdy nie mieli z tym do czynienia.
Widzisz tu gdzieś na forum problemy z DPFem :?:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
boze, ale bzdury. a najwiecej wiedza ludzie ktorzy samochodem z dpfem nie jezdza
zadnego czynnika w dpfach nie ma. dpfy montowane w grupie vag to tzw. dpfy suche (bezobslugowe) maja one jakas tam okreslona zywotnosc, ale nikt sie nie skarzyl ze po przekroczeniu tej teoretycznej zywotnosci sie cos zmienilo (zapewne wyglada jak z katalizatorami)
ja jezdze po miescie 1,2,3,4,5,6 i spowrotem i zadnych problemow nie mam. robie po miescie 1-2tys km czasami jakas trasa i znowu 1-2tys po miescie w odcinkach 6-10 km. i zadnych problemow z dpfem
a zeby bylo na temat.
jesli auto dymi to znaczy ze dpfa nie ma
Komentarz
-
-
Z DPF-ami były początkowo problemy ale generalnie szybko sobie z nimi poradzono.
Zamieszczone przez oluszadnego czynnika w dpfach nie ma. dpfy montowane w grupie vag to tzw. dpfy suche (bezobslugowe)Bo w grupie VAG znajduje się też Audi a u nich można kupić Q7 które ma SCR'a czyli wymaga dolewania AdBlue ( dostępne w motorach 3.0TDI 4.2TDI i 6.0TDI ).
ps: gdyby ktoś pytał to niech obejrzy te zdjęcia:
O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Mój znajomy ma Peugeota 407 z DPF i gdyby przeczytał, że DPF nie sprawia problemów, to albo by zabił (bo jemu też tak kiedyś mówiono), albo pękłby ze śmiechu. Stale jeździ w trybie serwisowym, coś tam wymieniał, regenerował, wydał na to tyle, że mógłby już kupić 10 letnią Octavkę za te wydatki. Ale to auto kilkuletnie (ma je od nowości) i na dodatek nie VAG.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwadoJak ktoś kręci się tylko po mieście (dwójka, trójka, czwórka i od nowa) i stoi w korkach - wtedy może mówić o porażce. DPF siada - zapycha się - dzieje się coś z czynnikiem, który tam jest.
Jeśli faktycznie byłaby potrzeba przepalenia filtra, co zasygnalizuje kontrolka, wystarczy pojechać przez 15 minut ze stałą prędkością i dość wysokimi obrotami (80 km/h na trzecim biegu).
Jednakże mówimy tu o przypadkach szczególnych, kiedy to kapelusznik uzywa auta na krótkich odcinkach, silnik się nie rozgrzewa i nie widzi wyższych obrotów. Co ciekawe nie chodzi o to, żeby dawać po garach, bo to nie turbina. VW w intrukcji informuje, że najlepsza dla DPF jest jazda wg wskazań komputera dotyczących zmiany biegu.
Wnioskuje, że raczej chodzi o płynną jazdę na ciepłym silniku, żeby automatyka mogła spalić sadzę z wnętrza filtra. Jak ktoś raz w tygodniu zrobi 15 km autem to na pewno o filtrze nigdy sobie nie przypomni. A przecież użytkownicy diesli jeżdżą o wiele większe przebiegi.
Komentarz
-
-
tylko ze dpf potrafi sie zasyfic w miescie z tych 4-5% do 45% w ciagu 100km, one wypalaja sie o wiele czesciej niz sie to wydaje. przy moim stylu jazdy czyli miasto po 6-10km komputer odpala wypalanie dpfa srednio co 300km
[ Dodano: Sro 24 Lut, 10 12:24 ]
Zamieszczone przez ThundiTakie sformułowanie jest niestety błędne Bo w grupie VAG znajduje się też Audi a u nich można kupić Q7 które ma SCR'a czyli wymaga dolewania AdBlue ( dostępne w motorach 3.0TDI 4.2TDI i 6.0TDI ).
i rzeczywiscie zapomnialem poczatkowo w starych superbach byl dpf mokry ale nie dzialalo to kompletnie bo byl za daleko i temperatury nie mogli utrzymac
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez olusi rzeczywiscie zapomnialem poczatkowo w starych superbach byl dpf mokry ale nie dzialalo to kompletnie bo byl za daleko i temperatury nie mogli utrzymacsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez olustylko ze dpf potrafi sie zasyfic w miescie z tych 4-5% do 45% w ciagu 100km, one wypalaja sie o wiele czesciej niz sie to wydaje. przy moim stylu jazdy czyli miasto po 6-10km komputer odpala wypalanie dpfa srednio co 300km
[ Dodano: Sro 24 Lut, 10 12:24 ]
Zamieszczone przez ThundiTakie sformułowanie jest niestety błędne Bo w grupie VAG znajduje się też Audi a u nich można kupić Q7 które ma SCR'a czyli wymaga dolewania AdBlue ( dostępne w motorach 3.0TDI 4.2TDI i 6.0TDI ).
i rzeczywiscie zapomnialem poczatkowo w starych superbach byl dpf mokry ale nie dzialalo to kompletnie bo byl za daleko i temperatury nie mogli utrzymac
Komentarz
-
Komentarz