moze ktos z Was wie dlaczego u mnie tak sie stalo? Czekam. "Post" jest wyżej.
zamarzłam :((((
Zwiń
X
-
Moja czeszka stała dzis pod chmurka -22' i zapaliła naszczescie bez problemu.
chyba to standard ,mam to samo :!:dede_adam napisał/a:
Plyn chlodzacy po ~21km mial 90` ale przy nadmuchu na 2ke lub 3ke spadala temperatura... też tak macie??
Dzis mialem to samo. Jezdzilem z rana troche po Wawie i jak tylko dalem dmuchawe na wyzsze obroty to temp. spadala.-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Shadoon, A nie swieca sie ciagle stopy?? Bo to najczesciej jest wlasnie tak sygnalizowane. Jak swieca to padl ten czujnik przy stopie.
Z tym grzaniem na postoju, albo w czasie jazdy tak wlasnie jest. Jedyna metoda jest montaz webasto, albo przerobic te swiece dogrzewajace, na prace ciagla z guzika. Ktos na forum o tym pisal, tylko jak to zrobic :?: Jakis schemat by sie przydal :idea:
Komentarz
-
-
sprawdziłbym to vagiem, bo nie jest to objaw normalny - moglo coś paść (np sonda lambda itd..) - nie ma co wróżyć z fusów, jak nie zgaśnie, to diagnoza vagiem konieczna jestZamieszczone przez ShadoonNie zgasla kontrolka pomarańczowa z wizerunkiem silnika. Osiagi i wszystko standardowe - bez przejsica w tryb awaryjny. Swieci sie caly czas. :evil: Co to moze byc :?:
Pomocy, boje sie ze jakas awaria przez te rąbane mrozy...Powered by Aligator
Komentarz
-
-
Dobry pomysł...
...Ja profilaktycznie już dzisiaj dolałem do baq stosowną dawkę tegoż specyfiku. Pojadę potem do Forda i kupię koncentrat płynu do spryskiwaczy -55 stopni. Przyda się, z tego co widzę... Trzymajcie się tam, skodziarze ze wschodu, bo setnie mrozi. Moja rodzinna Zamojszczyzna też ma ciężkoZamieszczone przez kodyzakZatankowałem wczoraj do pełna Ultimate BP dolałem (po raz pierwszy) Xeramic Diesel Protector. Rano u mnie było -22 st. C i odpalił, ale dopiero z drugiego dotyku
. Za to o spryskaniu szyb mogłem zapomnieć.
Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
jeszcze takie znalazlem w motofaktach:
Największym problemem użytkowników diesli jest właściwe paliwo. Na stacjach PKN Orlen dostępny jest olej napędowy, który „nie zamarza” w temperaturze minus 25 stopni Celsjusza. Olej napędowy dostępny na stacjach Grupy Lotos przystosowany jest do temperatury aż minus 40 stopni Celsjusza. Jest to tzw. temperatura blokowania zimnego filtra. W niższych temperaturach z oleju napędowego wydzielają się związki parafiny uniemożliwiające jazdę. W tej sytuacji jedyna rada jest wstawienie auta do ogrzewanego pomieszczenia. Na stacjach Statoil można kupić paliwo arktyczne, przystosowane do temperatury minus 36 stopni Celsjusza. Paliwo to dostępne jest obecnie na 26 stacjach tego koncernu we wschodniej Polsce i będzie w sprzedaży do końca lutego 2006 r.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ciekawe co będzie jutro jak temp .spadną jeszcze niżej . Dziś - 17 i wielkim trudem odpaliłem . Aku nowy , a miał duże problemy by przekręcić silnik.(napięcie tak siadło , że aż alarm szczekał ) Jak już silnik zaskoczył to palił chyba na trzy cyl. , bo chodził jak dwucylindrowy traktor :shock: , a z wydechu wyleciały kłęby czarnego dymu - takiego jak z Ikarusa lub innego Kamaza. Chyba jedna ze świeczek , może być kaput .
Komentarz
-
-
Uff, myslałem ze u mnie cos z termostatem nie halo. Ustawilem klimatronik na 20 st. i po przejechaniu ponad 20 km silnik nie zagrzal sie do 90 st - byl co prawda juz blisko, ale chwilowe zatrzymanie sie powodowalo spadek.Dzis mialem to samo. Jezdzilem z rana troche po Wawie i jak tylko dalem dmuchawe na wyzsze obroty to temp. spadala.Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy
Komentarz
-
-
Re: zamarzłam
(((
Shit, a ja swoją nie jeździłem prawie od tygodniaZamieszczone przez yyahyoodzisiaj moja Octa nie dała się ruszyć... nawet po podpięciu na kable do akumulatora w innyjm autku - nie chciała kręcić... dlaczego??
może ktoś mi powie....
ops:
ops: Biedna zaśnieżona stoi na parkingu - chyba ją trochę dziś odetkam, bo bidulka zamarznie już na amen. Polo zaskoczyło mi dziś za pierwszym razem, ale kręciło z oporem, a skrzynia chodziła przez pierwsze 3 minuty opornie ;/ ;/
Strach się bać, czy Octavianka odpali - w razie czego będę prosił o odsiecz z kablami
na weekend wstawię ją do grzanego garażu, żeby nie trzęsła się z zimana

Pozdr!
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
ja o nią dbam, ale jak ona mi się odwdzięcza po ostatnich przeróbkach ?? Wrzucam jedynkę, stoję, dwójkę, stoję, trójkę, stoję, czwórkę, stoję, dopiero na piątce coś zaczyna się dziaćZamieszczone przez TymonBaPit dbaj o czeszke :diabelski_usmiech
ops:
ops:
Pozdrawiam!
Bartek
PS a fakt jest taki, że tak to ona w swojej historii jeszcze nie za[piip]alała... szkoda, że prawdopodobnie pójdzie do ludzi
i już na suchym się nią nie pobujam (choć nigdy nic nie wiadomo
) - przed sprzedażą będę ją musiał minimalnie "przymulić", bo obecny config wymaga dużej odpowiedzialności...
była mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
BaPit, Nieźle ja trace na trójce... czwórka już pozwala chwycić trakcje :wink:
Co ostatnio przerobiłeś?
Ja już zbieram powoli Graty :twisted: , ale do ludzi jej nie oddam :szeroki_usmiechŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
regulacje w trax racing. zamontowali mi manual boost controller (MBC), doładowanie ustawili na 1.3 bara. Dzięki MBC już przy ok. 2700 rpm mam prawie max. doładowanie (obniżyło się o ok 300 rpm :Bojesie: ) - biorąc pod uwagę, że max. utrzymuje się aż do odcięcia, mogę zapewnić, że jest naprawdę fajnieZamieszczone przez TymonBaPit, Nieźle ja trace na trójce... czwórka już pozwala chwycić trakcje :wink:
Co ostatnio przerobiłeś?
Ja już zbieram powoli Graty :twisted: , ale do ludzi jej nie oddam :szeroki_usmiech
na zimę to aż za fajnie - niekiedy i na piątce (nie mówię o lodzie, czy śniegu, a zwykłej wilgotnej drodze) nie da się złapać trakcji i zapanować nad autem
k - strach się bać, dlatego jeżdżę Polo :busted: :los :bigyellow
Pozdrawiam!
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
POdobne objawy miałem , już wcześniej...z tym, ze u mnie w Climatronicu, nie obrty grają role a przełącznie na wyzszą temp. , jak dałem z 18 na 19 stopni.Zamieszczone przez PurchawaDzis mialem to samo. Jezdzilem z rana troche po Wawie i jak tylko dalem dmuchawe na wyzsze obroty to temp. spadala.Zamieszczone przez dede_adamPlyn chlodzacy po ~21km mial 90` ale przy nadmuchu na 2ke lub 3ke spadala temperatura... :evil: też tak macie??
Po waszych postach, uspokoiłem się że to jednak normalne.
I nagrzewanie auta trwało wieki dzisiaj...
Komentarz
-
-
U mnie -22C - odpaliła po 5 kręceniu - prawdopodbnie lipna wacha - co ciekawe z Shella
Z kolei Ibiza żony nie wytrzymała i aku powiedział "pierdole nie robie". Po podłączeniu do mojej zapaliła "z dotyku".
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
miałem dokładnie to samo :? tylko jeszcze rozrusznik mi sie wyłaczal po moze 2 zakreceniach...nie mam pojecia dlaczego.... naszczescie zapalilemJak już silnik zaskoczył to palił chyba na trzy cyl. , bo chodził jak dwucylindrowy traktor , a z wydechu wyleciały kłęby czarnego dymu - takiego jak z Ikarusa lub innego Kamaza. Chyba jedna ze świeczek , może być kaput .
[ Dodano: Pią 20 Sty, 06 19:16 ]
aha..pytanko.... mozna dolewac benzyny do ropy czy nie?? sa rozne zdania?? jakies konsekwencje??były:
L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
jest:
Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r
Komentarz
-
-
AKa

Komentarz