Panowie, nie zrozumieliśmy się
ops: - chodziło mi o to, że jadąc z butem w podłodze (dla seryjnego softu jak dobrze pamiętam 180-190 licznikowe to koniec możliwości) można liczyć się przynajmniej z zagotowaniem oleum. Czyli tak naprawdę z zamordowaniem motorowni. Czyli i na seryjnym sofcie można zabić serducho.
Piszę za siebie- nie dochodzę do wniosku, że BXE to badziewny silnik- próbuję (jak z resztą chyba większość posiadaczy tego motoru) dowiedzieć się co i jak z tym odlatywaniem korb. Przykład kolegi ze streetracing pokazuje, że pojazd niekoniecznie był w doskonałej kondycji, dołożył się do tego chip- pewnie parę (paręnaście) zdrowych startów i koniec gotowy.
Poza tym, jak w życiu- bez przegięć w żadną stronę a będzie dobrze
ops: - chodziło mi o to, że jadąc z butem w podłodze (dla seryjnego softu jak dobrze pamiętam 180-190 licznikowe to koniec możliwości) można liczyć się przynajmniej z zagotowaniem oleum. Czyli tak naprawdę z zamordowaniem motorowni. Czyli i na seryjnym sofcie można zabić serducho.Piszę za siebie- nie dochodzę do wniosku, że BXE to badziewny silnik- próbuję (jak z resztą chyba większość posiadaczy tego motoru) dowiedzieć się co i jak z tym odlatywaniem korb. Przykład kolegi ze streetracing pokazuje, że pojazd niekoniecznie był w doskonałej kondycji, dołożył się do tego chip- pewnie parę (paręnaście) zdrowych startów i koniec gotowy.
Poza tym, jak w życiu- bez przegięć w żadną stronę a będzie dobrze
(tak jak z przebitym kołem) :bajer

taka temperatura oleju to dosc normalna w misce olejowej czyli 100-110 st/C a w silniku spokojnie w dieslu osiaga koło 150-200 st/C olej a może i lepiej., wiec gdzie tu 140??
------> Jest Lexus CT200h
[/scroll:d077aef450]
Komentarz