"Niesety nie udało mi sie nagrac sytuacji kiedy te obroty falują, cholerka raz to jest raz nie, ale zawsze czuć telepanie sie auta, gdy falują obroty jest bardzo silne( cos w rodzaju dławienia sie, przerywania). Na pewno uda mi sie to nagrac i wrzuce żeby nie było że przesadzam. Zresztą gosc z serwisu, gdy odpalilismy go razem, stwierdził że cos na pewno jest nie tak, bo tak auto nie powinno sie zachowywac. Gdyby było inaczej odesłali by mnie z kwitkiem a nie wymieniali wtryski, softy i sterowniki."
Nie wiem jakie to bylo aso ale troche przesadzili :diabelski_usmiech[/quote]
Rkb piszesz bzdury tyle Ci powiem. Poczytaj forum które cytujesz dokładnie i wtedy wyciagaj wnioski. Po pierwsze żadne aktualizacje nie rozwiązały u nikogo problemu nierównej pracy silnika i tego telepania, mało tego u kilku posiadaczy Yeti z tym silnikiem, objawy te sie dopiero ujawniły po ostatniej aktualizacji oprogramowania- wczeniej tego nie mieli. Ci ze skody nadal nie mają bladego pojęcia o co chodzi z tym silnikiem i jego bolączkami. Wymiana wtrysków to był wynik desperacji serwisu i SAP, którzy nie potrafią znalezc przyczyny nieprawidłowego zachowania silnika. Wymiana wtrysków i sterownika miała charakter działania metodą prób i błędów, i jak wiadomo była nieskuteczna. Nowe oprogramowanie, które serwisy dostały w sierpniu, lekko złagodziło objawy w tych autach w których nierówna praca była, jednak te które pracowały własciwie po aktaualizacji zaczeły chodzic nierówno. Zatem problem nadal istnieje i mądre głowy z VAG nie umieja sobie z nim poradzic, co osobiscie uważam za wieką podpadzioche.
Problem polega dokładnie na tym, że przy uruchomieniu zimnego silnika w temperaturze ponizej 15 stopni, silnik chodzi nierówno, co słychac i czuc na całym aucie, problem ustepuje po złapaniu temperatury przez silnik. Nie wystepuje gdy temperatura powietrza przekracza 15 stopni i gdy auto jest rozgrzane. Ktos kto sie z tym zetknał na pewno nie powie że to normalka i ze ten typ tak ma, że to rozgrzewanie katalizatora czy inne bzdury.
Nie wiem jakie to bylo aso ale troche przesadzili :diabelski_usmiech[/quote]
Rkb piszesz bzdury tyle Ci powiem. Poczytaj forum które cytujesz dokładnie i wtedy wyciagaj wnioski. Po pierwsze żadne aktualizacje nie rozwiązały u nikogo problemu nierównej pracy silnika i tego telepania, mało tego u kilku posiadaczy Yeti z tym silnikiem, objawy te sie dopiero ujawniły po ostatniej aktualizacji oprogramowania- wczeniej tego nie mieli. Ci ze skody nadal nie mają bladego pojęcia o co chodzi z tym silnikiem i jego bolączkami. Wymiana wtrysków to był wynik desperacji serwisu i SAP, którzy nie potrafią znalezc przyczyny nieprawidłowego zachowania silnika. Wymiana wtrysków i sterownika miała charakter działania metodą prób i błędów, i jak wiadomo była nieskuteczna. Nowe oprogramowanie, które serwisy dostały w sierpniu, lekko złagodziło objawy w tych autach w których nierówna praca była, jednak te które pracowały własciwie po aktaualizacji zaczeły chodzic nierówno. Zatem problem nadal istnieje i mądre głowy z VAG nie umieja sobie z nim poradzic, co osobiscie uważam za wieką podpadzioche.
Problem polega dokładnie na tym, że przy uruchomieniu zimnego silnika w temperaturze ponizej 15 stopni, silnik chodzi nierówno, co słychac i czuc na całym aucie, problem ustepuje po złapaniu temperatury przez silnik. Nie wystepuje gdy temperatura powietrza przekracza 15 stopni i gdy auto jest rozgrzane. Ktos kto sie z tym zetknał na pewno nie powie że to normalka i ze ten typ tak ma, że to rozgrzewanie katalizatora czy inne bzdury.
Komentarz