Zamieszczone przez sdss
OCTAVIA 1.2 TSI - RZETELNA INFORMACJA
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftAle ja nie mam serii 170KM, tyl 140KM + program VCDS pokazuje w okolicach 7 i tak samo g-tech
u mnie przy serii 1.8 tsi - gtech pokazywał okolice 7s do 100 i ok 15,5 na 1/4mili
seria (180km/260nm) wg katalogu 160km/250nm i 7,8s
teraz po wirusie 230km/320nm - gtech pokazuje okolice 6s i 14,6 na 1/4mili
i nadal to jest strasznie wolnoOctavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arturo_freestylZamieszczone przez MaicroftAle ja nie mam serii 170KM, tyl 140KM + program VCDS pokazuje w okolicach 7 i tak samo g-tech
u mnie przy serii 1.8 tsi - gtech pokazywał okolice 7s do 100 i ok 15,5 na 1/4mili
seria (180km/260nm) wg katalogu 160km/250nm i 7,8s
teraz po wirusie 230km/320nm - gtech pokazuje okolice 6s i 14,6 na 1/4mili
i nadal to jest strasznie wolnosuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sdssW O2FL sprint do setki 1.2TSI 10,8s 1.6TD 11,8s 2.0TD 110KM 11s ciekawe co się dzieje dalej. Tego pewnie nigdy się nie dowiemy.Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER
Komentarz
-
-
Pierwsze primo to temat o 1,2TSI, a nie jarmark.
Drugie primo przyspieszenia ponad 150/h są w tym silniku jakby to rzec - nieistotne.
Po trzecie miałem porównanie z użytkowania Camry 3,0GX 188KM V6. W mieście NIE MA RÓŻNICY! Na trasie tak, ale w mieście nie ma. I nie zrobiłem japonką 80km tylko ponad 60kkm.
Teraźniejszość jest taka, że diesle i silne benzyniaki są dla osób pokonujących duże dystanse, a takie małe popierdółki są właśnie na dojazdy do pracy i zwinne poruszanie się w aglomeracji. Wspomniane wcześniej 9,8l/100 jest na pewno osiągalne, ale przy maksymalnie dużej dozie złej woli, lub zakorkowaniu ulic. Na urlopie na Majorce jeździłem wynajętą Ibizą 1,9TDI 105KM i mimo stylu na wystraszonego emeryta nie zeszłem poniżej 7l/100.
Nawet przyjmując to za pewnik wolę lać do szkodnika 10l na 100, niż czyścić FAP, po paru tysiącach lub wymieniać sprzęgło z dwumasą, a przy jeżdzie TYLKO miejskiej może to być szybko problemem.
Dopisuję jeszcze jeden minus (by być sprawiedliwym) - szóstka wchodzi nie tak intuicyjnie jak reszta - trzeba ciągnąć "po bandzie" bo jak nie to 4 na wyświetlaczu i o ile pierwsze 4 biegi podbijam po 2200 - 2400 obr/min to 5 na 6 dopiero po 2500. Nie ma wtedy tego "myślenia" zanim zacznie ciągnąć. Na razie dopiero 500km na liczniku, więc nie bujam czeszki ponad 3000o/min.
Dywagacji ciąg dalszy.
Jestem na wakacjach, więc pierwsze litrażowanie na trasie. Chociaż co to za trasa warunki jazdy tragedia. 825km -średnie spalanie 6l/100km. Do wyprzedzania innego samochodu jadącego 80/100/h można użyć piątki, jak się ma pusty widnokrąg, albo dwa pasy dla siebie. W przeciwnym wypadku nieodzowna jest redukcja do czwórki.
Siedzenie wygodne. Pięć godzin jazdy nie powoduje bólu dolnej części pleców (bardzo dolnej ;-) Do wbijania szóstki nadal nie mogę się przyzwyczaić. Co ciekawe - jeżdżąc z pięciobiegową skrzynią często szukałem szóstki, a mając ją często o niej zapominam.Było:
126p 1980
Polonez Caro 1,5GLE 1991
Fiat Uno 1,4 1995
Polonez 1989 1,4Rover (SWAP)
Fiat Palio Weekend 1,2 HL 1999
Toyota Camry 3,0GX V6 1992
Renault Scenic 1,9 dTi 2000
Ford Fiesta 1,3 1998 (Pysi ;-)
Jest:
Skoda Octavia 1,2TSI Mint 2011
Mondeo 1,8Ghia 1998 (młodego)
Komentarz
-
Komentarz