Octavia 2 1.9 BKC Czy BJB ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #76
    Co sie tak wszyscy boją tego bkd :shock: ile kosztuje naprawa takiej głowicy? 3tys-4tys? i spokój z silnikiem na następne kilka lat, ludzie kupują nowe auta za kilkadziesiąt tysięcy a tu nagle problem wydać pare złotych :szeroki_usmiech
    Wiadomo ze jeszcze turbina tez pada no ale umowmy sie w dzisiejszych czasach juz sie nie robi bezawaryjnych diesli :!: Wiem ze za kilka lat jak mi sie moja octa znudzi lub finansowo zrujnuje to kupie tsi :diabelski_usmiech
    Na razie mam około 115tys zrobione i wcale sie nie boje tej zasranej głowicy :evil: wręcz przeciwnie jeszcze więcej jej KM i Nm dołoże do pieca :diabelski_usmiech i wtedy zobaczymy ile wytrzyma a jak zrobie kolejne 100tys to wtedy napisze ze 2.0tdi VW to fajny silniczek :!:
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • Grzegorz1985
      Classic
      • 2010
      • 10

      #77
      Zamieszczone przez piotrek_gdy
      Zamieszczone przez Grzegorz1985
      Dlatego prawdopodobnie poszukam OII 2.0 TDI 140KM bez DPF
      bardzo słuszny wybór
      musisz jeszcze tylko wiedziec ktory z silników 2,0 tdi chcesz wybrać - opluwany przez wszystkich BKD(140KM, 16v), BMM(140KM, 8v) czy moze BMN(170KM)
      BMM jest teoretycznie najmniej awaryjny ale ... za to wystepuje w większosci przypadków z DPF
      tym niemniej ... powodzenia
      Gdzie mógłbym coś poczytać odnośnie róznic między 8v i 16v (170KM to już za dużo) ???
      Czyli w OII DPF sygnalizuje chęć wypalania ??? Czytałem w AŚ, że w niektórych autach zaraz po wymyśleniu DPF nie montowali sygnalizacji i nie wiadomo było kiedy to dziadostwo będzie się wypalać. Ciekawy byłem jak jest w OII.

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #78
        Zamieszczone przez Grzegorz1985
        w OII DPF sygnalizuje chęć wypalania
        tak, zapala się kontrolka
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • borynajosef
          Drive
          • 2009
          • 65

          #79
          Zamieszczone przez piramida
          Co sie tak wszyscy boją tego bkd :shock: ile kosztuje naprawa takiej głowicy? 3tys-4tys? i spokój z silnikiem na następne kilka lat, ludzie kupują nowe auta za kilkadziesiąt tysięcy a tu nagle problem wydać pare złotych :szeroki_usmiech
          Wiadomo ze jeszcze turbina tez pada no ale umowmy sie w dzisiejszych czasach juz sie nie robi bezawaryjnych diesli :!: Wiem ze za kilka lat jak mi sie moja octa znudzi lub finansowo zrujnuje to kupie tsi :diabelski_usmiech
          Na razie mam około 115tys zrobione i wcale sie nie boje tej zasranej głowicy :evil: wręcz przeciwnie jeszcze więcej jej KM i Nm dołoże do pieca :diabelski_usmiech i wtedy zobaczymy ile wytrzyma a jak zrobie kolejne 100tys to wtedy napisze ze 2.0tdi VW to fajny silniczek :!:
          Rozmawiałem ostatnio z taksówkarzem - padła mu głowica w BKD po 220 kkm a i tak twierdził, że to fajny silniczek jest.
          Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
          Octavia 2 BKD 2.0 TDI wersja ELEGANCE

          Komentarz

          • _tm_
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 2333
            • Superb III (3V3)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #80
            Zamieszczone przez Grzegorz1985
            (170KW to już za dużo) ???
            Nie KW tylko KM.
            170kW to ponad 230KM.
            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
            -------------------------------------------------------------------------
            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

            Komentarz

            • Grzegorz1985
              Classic
              • 2010
              • 10

              #81
              Zamieszczone przez _tm_

              Nie KW tylko KM.
              170kW to ponad 230KM.
              Poprawione :-)

              Komentarz

              • marec-ki
                Classic
                • 2010
                • 2

                #82
                A co oznacza PD np.

                1.9 TDI 105KM PD ?? tak np. jest na autocentrum.pl jak się chce wybrać silnik.

                PS. jak poznać symbol silnika ? jadę jutro oglądać Octavię i jak to sprawdzić ?

                Te BJB, BXE, BKC to rozumiem niemal jedno i to samo ? A powinienem omijać BLS, który to ma DPF ?

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #83
                  Zamieszczone przez marec-ki
                  A co oznacza PD np.
                  pompowtryskiwacze (pumpe duse), w tym przypadku w O2 nie ma innego zasilania

                  Zamieszczone przez marec-ki
                  Te BJB, BXE, BKC to rozumiem niemal jedno i to samo ? A powinienem omijać BLS, który to ma DPF ?
                  IMO tak

                  Zamieszczone przez marec-ki
                  PS. jak poznać symbol silnika ? jadę jutro oglądać Octavię i jak to sprawdzić ?
                  przede wszystkim jest w papierach, np. na wklejce serwisowej
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #84
                    Zamieszczone przez borynajosef
                    Zamieszczone przez piramida
                    Co sie tak wszyscy boją tego bkd :shock: ile kosztuje naprawa takiej głowicy? 3tys-4tys? i spokój z silnikiem na następne kilka lat, ludzie kupują nowe auta za kilkadziesiąt tysięcy a tu nagle problem wydać pare złotych :szeroki_usmiech
                    Wiadomo ze jeszcze turbina tez pada no ale umowmy sie w dzisiejszych czasach juz sie nie robi bezawaryjnych diesli :!: Wiem ze za kilka lat jak mi sie moja octa znudzi lub finansowo zrujnuje to kupie tsi :diabelski_usmiech
                    Na razie mam około 115tys zrobione i wcale sie nie boje tej zasranej głowicy :evil: wręcz przeciwnie jeszcze więcej jej KM i Nm dołoże do pieca :diabelski_usmiech i wtedy zobaczymy ile wytrzyma a jak zrobie kolejne 100tys to wtedy napisze ze 2.0tdi VW to fajny silniczek :!:
                    Rozmawiałem ostatnio z taksówkarzem - padła mu głowica w BKD po 220 kkm a i tak twierdził, że to fajny silniczek jest.
                    hehe to mam jeszcze ze 3 lata spokoju :wink:
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • wozny83
                      Drive
                      • 2007
                      • 46

                      #85
                      Możecie mi napisać odnośnie silnika 2.0 Tdi jakie ma oznaczenia i który z nich wychodzi najmniej awaryjnie. Chce zmienić auto i zastanawiam się znowu nad octavią z silnikiem 2.0 TDI + DSG.

                      Komentarz

                      Pracuję...