no a jakie upusty są w ałdi na przykład ?tak tera sobie posiedziałem i za 128 mi wyszedł a4 w kombi , 1.8 tsi 120KM (tylko ) , ciekawe co to za ustrojstwo i co z tym można zrobić, biały , i prawie z full , ksenon i dupogrzanie jest wliczone.
a może jednak nie octavia?
Zwiń
X
-
a co tyle kosztje ze az 3 krotnie wzrasta cena utrzymania bmw oczywiscie nie licząc paliwa?Zamieszczone przez censorAktualnie posiadam BMW 330d lecz wcześniej 1998-2008 jeżdziłem Octaviami TDI 90 PS i TDI 110 PS. Oczywiście jazda BMW jest nieporównywalana, jednak koszty utrzymania samohodu rosną trzykrotnie.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Kolega pojechał BMW 520d do serwisu w Krakowie i zapłacił za serwis olejowy z wymianą płynu hamulcowego ok.1200zł. Z ciekawostek to turbina w ASO BMW kosztuje 3900zł brutto i wymiana 400zł.Zamieszczone przez piramida
a co tyle kosztje ze az 3 krotnie wzrasta cena utrzymania bmw oczywiscie nie licząc paliwa?
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
no to jeszcze nie ma tragedi, ile kosztuje u nas w aso skody wymiana turbiny? Pewnie tez koło 400 plus turbo 2000-3000?Zamieszczone przez AdamBKolega pojechał BMW 520d do serwisu w Krakowie i zapłacił za serwis olejowy z wymianą płynu hamulcowego ok.1200zł. Z ciekawostek to turbina w ASO BMW kosztuje 3900zł brutto i wymiana 400zł.Zamieszczone przez piramida
a co tyle kosztje ze az 3 krotnie wzrasta cena utrzymania bmw oczywiscie nie licząc paliwa?
A po za tym kto o zdrowych zmysłach jezdzi do aso na naprawy? :shock:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
sprężarkę zaproponowano mi za 7800PLN nową lub 4000 za regenerowaną, ceny już zdaję się z wymianą :lol:Zamieszczone przez piramidano to jeszcze nie ma tragedi, ile kosztuje u nas w aso skody wymiana turbiny? Pewnie tez koło 400 plus turbo 2000-3000?
[ Dodano: Nie 07 Lis, 10 18:00 ]
ale to jakieś 5 lat temu, więc może potaniały\zdrożały
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
czyli wychodzi ze utrzymanie bmw jest dwa razy tansze od skody :szeroki_usmiechZamieszczone przez szkodasprężarkę zaproponowano mi za 7800PLN nową lub 4000 za regenerowaną, ceny już zdaję się z wymianą :lol:Zamieszczone przez piramidano to jeszcze nie ma tragedi, ile kosztuje u nas w aso skody wymiana turbiny? Pewnie tez koło 400 plus turbo 2000-3000?
[ Dodano: Nie 07 Lis, 10 18:00 ]
ale to jakieś 5 lat temu, więc może potaniały\zdrożały
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ale w przypadku turbiny ASO BMW mnie mocno zaskoczyło. W/w kolega wracał i BMW straciło moc. Auto zostawił w ASO i nastawiony że turbina do wymiany zapytał się ile kosztuje. I taka z]dostał ino co do ceny. A powodem utraty mocy był jakiś wężyk od sterowania który się wypiął. Zapłacił 200zł za szukanie problemu i naprawę i szczęśliwy do domu wrócił.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
po prostu serwisowanie, a raczej naprawa JAKIEGOKOLWIEK samochodu w ASO za własne pieniądze to zabawa dla krezusów, zwolennikom ASO też rura zazwyczaj mięknie jak przychodzi cokolwiek więcej niż przegląd i wymiana oleju
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
no tak ale szkoda napisał ze za turbo powiedzieli mu 7800 :shock:Zamieszczone przez AdamBAle w przypadku turbiny ASO BMW mnie mocno zaskoczyło. W/w kolega wracał i BMW straciło moc. Auto zostawił w ASO i nastawiony że turbina do wymiany zapytał się ile kosztuje. I taka dostał ino co do ceny.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
no bo Adama jak myslę zaskoczyli pozytywnie.Zamieszczone przez piramidano tak ale szkoda napisał ze za turbo powiedzieli mu 7800 :shock:Zamieszczone przez AdamBAle w przypadku turbiny ASO BMW mnie mocno zaskoczyło. W/w kolega wracał i BMW straciło moc. Auto zostawił w ASO i nastawiony że turbina do wymiany zapytał się ile kosztuje. I taka dostał ino co do ceny.
a mówię o sprężarce do BKD.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
czyli reasumując co by nie partaczyć tematu to wychodzi ze wcale nie ma tragedi w serwisowaniu drozszych samochdów np bmw vs skoda chyma ze mamy na mysli serie M :diabelski_usmiechZamieszczone przez szkodapo prostu serwisowanie, a raczej naprawa JAKIEGOKOLWIEK samochodu w ASO za własne pieniądze to zabawa dla krezusów, zwolennikom ASO też rura zazwyczaj mięknie jak przychodzi cokolwiek więcej niż przegląd i wymiana oleju
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Kolega miał kiedyś Lagune II i też spadł mu jakiś właśnie wężyk.Kupa dymu brak mocy.Serwis powiedział tylko wymiana turbiny pomoże.Cena zaporowa jakaś była.Wybrał się do warsztatu pana kazia w garazu.Zapioł wężyk i wycenił naprawe na bagatela 50zł.Kolega do dziś opowiada te historie jak wchodzimy na temat samochodów :lol: :lol: :lol:Zamieszczone przez AdamBAle w przypadku turbiny ASO BMW mnie mocno zaskoczyło. W/w kolega wracał i BMW straciło moc. Auto zostawił w ASO i nastawiony że turbina do wymiany zapytał się ile kosztuje. I taka z]dostał ino co do ceny. A powodem utraty mocy był jakiś wężyk od sterowania który się wypiął. Zapłacił 200zł za szukanie problemu i naprawę i szczęśliwy do domu wrócił.
Komentarz
-
-
żebyś sie nie ździwił chyba 25. za 35 to teraz 2.0 140 z dsg na maks wypasie 4-5 letnie mozna kupicZamieszczone przez paweł2Wracajac do Octavi 50k to super cena jesli tylko ten motor sie sprawdzi to bedzie bardzo mala utrata wartosci 5-6 lat sie pojezdzi i 35 bedzie mozna dostac.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Chyba bita :lol: 2.0TDI z dsg z 2006 krajowa w naprawde bd stanie 45k musi kosztowac,a juz napewno ponad 40k.Zamieszczone przez blackrsżebyś sie nie ździwił chyba 25. za 35 to teraz 2.0 140 z dsg na maks wypasie 4-5 letnie mozna kupicZamieszczone przez paweł2Wracajac do Octavi 50k to super cena jesli tylko ten motor sie sprawdzi to bedzie bardzo mala utrata wartosci 5-6 lat sie pojezdzi i 35 bedzie mozna dostac.
Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
DokładnieZamieszczone przez paweł2Chyba bita 2.0TDI z dsg z 2006 krajowa w naprawde bd stanie 45k musi kosztowac,a juz napewno ponad 40k.
Nalezy rozróznić O II sprowadozną od O II z polskiego salonu od I-go własciciela z udokumentowaną historią. To drugie auto bedzie w takich cenach jak napisał paweł2, to pierwsze niestety ale w takich cenach jak pisał blackrs, . Które wybrac to juz decyzja kupujacego, choć akurat ja na to sprowadzone nawet bym nie spojrzał
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigDokładnieZamieszczone przez paweł2Chyba bita 2.0TDI z dsg z 2006 krajowa w naprawde bd stanie 45k musi kosztowac,a juz napewno ponad 40k.
Nalezy rozróznić O II sprowadozną od O II z polskiego salonu od I-go własciciela z udokumentowaną historią. To drugie auto bedzie w takich cenach jak napisał paweł2, to pierwsze niestety ale w takich cenach jak pisał blackrs, . Które wybrac to juz decyzja kupujacego, choć akurat ja na to sprowadzone nawet bym nie spojrzał 
Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
no i ja podobnie ale wiele osób bedzie sugerowało sie ceną a to ze te sprowadzane mająniższa to jednoczesnie będa zanizały ceny tych krajowych nawet super utzrymanych bo jak ktoś bedzie chcial sprzedac a cena będzie duzo wyższa to i tak bedzie zmuszony z niej zejść żeby w końcu sprzedac. mój szef teraz spzredał o2 ambiente 1.6 z dodatkami 3 letnia z przebiegiem 57 tys udokumentowany za która zapłacił prawie 70 w salonie za 36 tys to watpie zeby za tyle samo poszla duzo uboższa 1.2 ktora w salonie kosztowała 50 gdzie ludzie beda podchodzili do tego ze to slaby silnik wysilony itd. moim zdaniem nawet super utrzymane minty za 5 lat na pewno będa poniżej 30 i to sporo. 1.4 i 1.8 to już inna sprawaZamieszczone przez BigDokładnie
Nalezy rozróznić O II sprowadozną od O II z polskiego salonu od I-go własciciela z udokumentowaną historią. To drugie auto bedzie w takich cenach jak napisał paweł2, to pierwsze niestety ale w takich cenach jak pisał blackrs, . Które wybrac to juz decyzja kupujacego, choć akurat ja na to sprowadzone nawet bym nie spojrzał
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Niestety wszystko za wyjątkiem paliwa. Swoją pierwszą Octavia kupioną w 1998 roku TDI GLX 90 KM zrobiłem 288 000 km, a drugą Ambiente Ice TDI 110 KM zrobiłem 216 000 km. Koszt przeglągu w BMW jest 3 razy wiekszy. Samego oleju na wymianę idzie prawie 7 litrów.Zamieszczone przez piramidaa co tyle kosztje ze az 3 krotnie wzrasta cena utrzymania bmw oczywiscie nie licząc paliwa?Zamieszczone przez censorAktualnie posiadam BMW 330d lecz wcześniej 1998-2008 jeżdziłem Octaviami TDI 90 PS i TDI 110 PS. Oczywiście jazda BMW jest nieporównywalana, jednak koszty utrzymania samohodu rosną trzykrotnie.
Komentarz
-
-
no i jednak ostatecznie zdecydowałem się na octavię ambiente 1.4tsi manual z ciekawszych dodatkow domówiłem climatronic, czujnik deszczu i pakiet dynamic silver, a auto bedzie juz z 2011 roku
teraz pozostaje czekać i sprzedać z końcem roku obecne auto :roll: to pierwsza sprzedaz auta w mom zyciu wiec naprawde nie wiem jeszcze co i jak
Komentarz
-
Komentarz