piotrek_gdy każdy silnik może mieć wadę fabryczną ,ale ogólnie 1.8 TSI są dobrymi jednostkami i raczej pracują bezawaryjnie a co do wadliwego napinacza to już VAG zmienił producenta w połowie roku i problem nie występuje. Zobaczymy jak diesle z filterkiem będą się sprawowały, oby tak jak 1.8 TSI
teoretycznie to chyba fabia RS i abarthy
ale ja akurat wybrał bym O2 1,8 - to auto jest naprawdę szybkie jak cholera i do tego zupełnie "normalne" w sensie praktyczności, wyglądu, co akurat może być dla jednych wadą a dla innych zaletą, dla mnie to raczej in +
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
hm fiat też mnie nie powala na kolana ... nie ma opcji i szczegółów cennika.
dlatego powiedziałem "teoretycznie" to raz
(zwłaszcza, ze względu na gifty VW nie byłbym taki pewny czy są szybsze)
dwa, fabia RS jak dla mnie ma wszystko
trzy, szczegóły wyposażenia na dobrą sprawę mnie nie interesują
(dlatego min. uważam właśnie, że mocniejsze = lepsze, zawsze oczyma wyobraźni widzę jak na następnych światłach podjeżdża ten sromotnie złojony, otwiera okno i mówi "za to ja mam samościemniające się lusterko" :lol: , ale na razie taka sytuacja mi się nie zdarzyła oczywiście jak można mieć i to i to to dla niektórych pełnia szczęścia )
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
tak to już jest że fanów diesla ciężko przekonać do ukochanej benzynki i na odwrót
no i bardzo dobrze
generalnie dla mnie to czym jest napędzane coś co fajnie jeździ i daje fun ma drugorzędne znaczenie, to już kwestia upodobania\możliwości\kompromisów itd.
byle jechało
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
i bardzo dobrze
inaczej każdy chciałby mieć Merlin Monroe w domu a taka Angelina Jolie by siedziała w domu sama :diabelski_usmiech
a tak dla kazdego coś innego
[ Dodano: Wto 16 Lis, 10 23:46 ]
Zamieszczone przez _tm_
I to mnie właśnie dziwi ? Czemu nie wziąłeś RS-a TSI ? Przecież to jest sporo szybsze auto
_tm_, z tej samej przyczyny z której nie jeżdżę motorem i sprzedałem beemki :szeroki_usmiech
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Jak widać silniki te często wykazują gifty niezależnie od hamowni
_tm_, zależnie, ci, którzy mają za małe nawiewy będą forsować teorię braku giftów
o ile mnie pamięć nie myli (a nie wykluczam, że myli :idea: ) Masters też już ogłosił koniec tej giftowej ery a potem odpalił nowe rolki
przy okazji taka ciekawostka -> po ostatnim pomiarze u Witka, moje wykresy można na siebie nałożyć, po prostu pokrywają się idealnie w 99%, od ostatniego pomiaru minął rok i w międzyczasie zmieniane były rolki, więc chyba kalibracja jest całkiem niezła a w każdym razie niezmienna
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Jak widać silniki te często wykazują gifty niezależnie od hamowni
_tm_, zależnie, ci, którzy mają za małe nawiewy będą forsować teorię braku giftów
o ile mnie pamięć nie myli (a nie wykluczam, że myli :idea: ) Masters też już ogłosił koniec tej giftowej ery a potem odpalił nowe rolki
W sumie coś w tym może być. Jak się chociaż w przybliżeniu nie zasymuluje chłodzenia takiego jak na drodze to faktycznie parametry mogą wyjść słabsze.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Jak widać silniki te często wykazują gifty niezależnie od hamowni
_tm_, zależnie, ci, którzy mają za małe nawiewy będą forsować teorię braku giftów
o ile mnie pamięć nie myli (a nie wykluczam, że myli :idea: ) Masters też już ogłosił koniec tej giftowej ery a potem odpalił nowe rolki
W sumie coś w tym może być. Jak się chociaż w przybliżeniu nie zasymuluje chłodzenia takiego jak na drodze to faktycznie parametry mogą wyjść słabsze.
i jest zdecydowanie, inwestycja w nadmuch jest często ostatnią rzeczą
a zapewnić taki dopływ powietrza jak jest naturalnie to nie jest prosta sprawa wbrew pozorom.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
_tm_, szkoda, a czy to nie jest tak,że mimo wszystko to gówniane Euro 5000 ma wpływ na osiągi?
może w autach 2010/11 zaostrzenie norm emisji skutkuje mniejszym badź brakiem giftu?
może 1,8 tsi z 2009 roku ma inne mapy niż taki silnik z 2010/11?
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
jaki temat taki flow... :lol:
ktos ma jakieś rozsądne argumenty za słabszym motorem (oprócz niższego spalania) :2kc to niech sobie pisze jeśli jest ochota 8)
[ Dodano: Sro 17 Lis, 10 08:35 ]
Zamieszczone przez piotrek_gdy
_tm_, szkoda, a czy to nie jest tak,że mimo wszystko to gówniane Euro 5000 ma wpływ na osiągi?
może w autach 2010/11 zaostrzenie norm emisji skutkuje mniejszym badź brakiem giftu?
może 1,8 tsi z 2009 roku ma inne mapy niż taki silnik z 2010/11?
ja za cholerę nie mam pojęcia, trzeba nam więcej pomiarów po prostu...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz