Czy ktos juz samodzielnie wymienial filtr paliwa? Trudne to?
[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
BADYL - podobno od maja 2010 r. problem związany z nastawnikiem rozrządu został rozwiązany. Jak to jest w praktyce - czas pokaże. Generalnie osobiście jestem na razie bardzo zadowolony z silnika w swoim autku (dopiero 8.000 km przelatane), żadnych objawów jakichkolwiek usterek nie zaobserwowałem... Znajomi mają od ponad roku Golfa VI z tym silnikiem i również (jeżeli chodzi o silnik) nie narzekają.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Albo zaczynacie slyszec jakies pierdoly... :roll:
Nie mamy chyba zadnego przypadku, gdzie komu z tego powodu cos sie popsulo, ale temat tak zaczyna ewoluowac, ze terkocze tu...terkocze tam...przy odpalaniu...przy -15...przy +15...VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Ja muszę się głęboko ukłonić w kierunku tego motoruPrzeszedł moje oczekiwania pozytywnie. W tej chwili przelatane 60100 km i odpukać tylko paliwko i przeglądy i lata
Jeżeli chodzi o spalanie to niestety w MINCIE brak komputera ale tankuję do pełna za każdym razem i średnio wychodzi mi 6,5 - 6,8 l/100 km. Tylko dwa razy wyszło mi 7,9 ale pozwoliłem sobie powstawiać tyroszkę w piz.....kę
Jedyny mankament, który dał mi się we znaki to niskie wbrew pozorom zawieszenie z przodu - urwana miska olejowa a raczej pęknięta.
Generalnie kupując Skodę byłem na 100 % nastawiony na diesla po czym do jazdy próbnej nie mieli akurat "klekota" i pan zaproponował przejażdżkę 1,4 TSI po 10 km podziękowałem za diesla i nabyłem 1,4 nieżałuję. Dość głośno ostatnio było o łańcuszku rozrządu, że wadliwy itd. u mnie przy odpaleniu faktycznie słychać delikatny klekot ale ustępuje on po ok. 2-3 sekundach i też nie zawsze więc narazie spię spokojnie
Cóż więcej - -kopyto jak dla mnie w sam raz, cisza w kabinie na światłach na początku mnie niepokoiła ale i do tego się idzie przyzwyczaić. Do tej pory zadziwiam kolegów kiedy np. stojąc na światłach wyłączam wętylator kabiny i nie słychać nicPełen pozytyw
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez słońprzy odpaleniu zaczął mi terkotać.
Dziwnie bym się czuł jakby nic nie terkotało - tak zapewne ma być i już
Komentarz
-
-
Wątek robi się lekko mastubartorski. Nie ma podstaw do ciągłego wzajemnego podtrzymywania się na duchu w nadziei, że nic się nie popsuje. A niby czemu? Lejemy paliwo i ganiamy. Co będzie to będzie.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Witam użytkuje od 10.2010 1,4 tsi + dsg nakręcone ponad 16000km, przy przebiegu 12,600 zrobiłem przegląd olejowy po roku i wykonano 2 akcje serwisowe przy okazji, pierwsza jakaś naklejka w bagażniku i przeprogramowanie ukł kierowniczego , druga najnowsza kalibracja silnika i dsg / spadły mi obroty biegu jałowego i jakby płynniej zmienia / moje odczucia. W ramach gwarancji wymieniono filtr paliwa i pompe paliwa w baku. Spalanie średnio od 7-7,7l na trasie jadąc eco nawet 6l... na zimnym rano jak odpala zawsze coś za szumi/ na pewno nie stuka...
Komentarz
-
-
Też mam dokładnie taki sam samochód od 04.2009. Nigdy nie miałem żadnej akcji serwisowej. Pierwszy przegląd zrobiłem 1,5 miesiąca temu przy przebiegu 18 tys z kawałkiem. Wtedy też w ASO nie zająknęli się o żadnej akcji serwisowej.
Na zgłoszone delikatne drgania przy zmianie biegu przez dsg z 1 na 2, gdy samochód jest rozgrzany wgrali nowe oprogramowanie.... sterownika silnika :evil:
LukaszMk możesz sprawdzić jaką masz wersje oprogramowania silnika. U mnie na przeglądzie wgrali taką wersję:
Address 01: Engine (CAX) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03C 906 016 E HW: 03C 906 016 C
Component: MED17.5.5 G 9062
Revision: LCH02--- Serial number:
Coding: 0000077
Shop #: WSC 21480 456 87846
No fault code found.
Readiness: 0010 0001
Fabrycznie była taka:
Address 01: Engine (CAX) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03C 906 016 E HW: 03C 906 016 C
Component: MED17.5.5 G 3597
Revision: LCH02--- Serial number:
Coding: 0000077
Shop #: WSC 73430 790 00000
No fault code found.
Readiness: 0000 0000
Komentarz
-
-
Chłopaki mam problem , jak silnik jest cieply to slychać klekotanie w kabinie jak stoi na biegu jalowym jak ciut gazu dodam przestaje, przy otwartej masce tego nie slychać. Mam najechane 10 tys i dzisiaj dopiero cos takiego usłyszałem............1.4 Tsi
Możliwe że to rozrząd? Wiem ze taki opis na forum to wróżenie z fusów.
Komentarz
-
-
To raczej nie rozrząd. Być może masz ten sam problem, jaki występuje w VW Golfie z silnikiem 1.4 TSI - wsłuchaj się dobrze, skąd dochodzi klekotanie. Jeżeli ze strony pasażera - jedź do ASO i niech sprawdzą przewody paliwowe (mogą być poluzowane i stukać o prowadnice), lub filtr paliwa - te elementy klekoczą / stukają w Golfach VI.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
bassy tak jak napisał Eidos71
w SKODZIE będzie akcja serwisowa na ten dziwny klankkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz