severian mnie śmieszą tego typy artykuły. Piszą o silniku 1,4 TSI a na dobrą sprawę mówią o trzech róznych silnikach o pojemności 1,4 TSI. Jeden silnik -nasz- jest prosty. Drugi mocniejszy napewno ma inną głowicę i zawory, większą turbinę oraz cały osprzęt - pewnie też wtryski. Trzeci Oprócz jeszcze innej głowicy, zaworów, wtrysków i turbiny ma kompresor. Zwiększenie mocy powoduje ze wszelkiego rodzaju panewki, napinacze, łańcuchy, wałki rozrzadu - czytaj osprzęt - jest zupełnie inny.
W jednostkach 1,4 TSI 122konnych tak jak wspomniałeś terkoczą przewody paliwowe - ale to jest do zrobienia i nie jest to nic poważnego. Zdażyła sie na forum wymieniona turbina. Zdażyły się wadliwe skrzynie. Niemniej jednak te dwa ostatnie przypadki sa odosobnione.
Problemem jest rozruch zimnego silnika w modelach wyprodukowanych przed majem 2010. Jesli będziesz brać nówke no to ten problem nie pwinien sie pojawic.
W jednostkach 1,4 TSI 122konnych tak jak wspomniałeś terkoczą przewody paliwowe - ale to jest do zrobienia i nie jest to nic poważnego. Zdażyła sie na forum wymieniona turbina. Zdażyły się wadliwe skrzynie. Niemniej jednak te dwa ostatnie przypadki sa odosobnione.
Problemem jest rozruch zimnego silnika w modelach wyprodukowanych przed majem 2010. Jesli będziesz brać nówke no to ten problem nie pwinien sie pojawic.
Komentarz