[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    ok, straciłem mnóstwo czasu, przeczytałem ten topik, który w tej chwili nie wiadomo o czym jest, w każdym razie od tej chwili oczekuję TYLKO I WYŁĄCZNIE "wrażeń z eksploatacji 1,4TSI" :idea:

    jak ktoś koniecznie musi się powyżywać, nadal powykłócać czy lepsza benzyna czy diesel i temu podobne pierdy to tutaj w tym zsypie:

    ale z wyczuciem proszę :lol:
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      od wczoraj już nie ma terkotania w mojej CAXA

      byłem w ASO i w ciągu 1h ogarnęli temat :!:

      mam potrzebne informacje dla tych użytkowników CAXA, którzy są odsyłani z ASO, że TTTM :!:

      numer TPI:

      2027860/1


      numer PRZEWODU:

      1K0201160BG


      numer WYGŁUSZENIA:

      1Z0864231A


      Poza tym, nawet dobrze widać element w który serwisanci wsadzili WYGŁUSZENIE, także jak spotkam się z kowal'em 2002, to zrobi fotki jego zajebistym sprzętem i wrzuci w temat :!:

      W końcu jest cisza
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • Wojtas_Poznań
        RS
        • 2010
        • 2822

        LUKI, i to jest konkret informacja
        Zamieszczone przez LUKI
        W końcu jest cisza
        daj boże zdrowie aby już tak zostało
        wszystkie numerki gadżetów sobie zapisałem... na 1-szym przeglądzie będę odpowiednio uzbrojony gdyby mi przyszło walczyć z wiatrakami :diabelski_usmiech
        SPOT Poznań:
        .....
        ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


        Error 503 Wojtas Unavailable :P

        Komentarz

        • Tichy
          Rider
          • 2010
          • 544

          LUKI, to są ważne dla nas informacje, dlatego proponuję je umieścić w tym wątku:



          Jest tam cała historia problemu, w związku z tym wszystko będzie w jednym miejscu.

          szkoda, mógłby przerzucić tam też posty z tego tematu.

          I czekamy na dalsze info.

          Tak na marginesie, co oznacza skrót TPI?

          Komentarz

          • idas
            Elegance
            • 2006
            • 828

            LUKI, a dowiedziales sie moze czy to dotyczy wszystkich CAXA?

            Czy jest jakis portal na ktorym mozna sprawdzic co dokladnie jest w tym TPI?
            VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
            VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

            Komentarz

            • LUKI
              RS
              • 2005
              • 5776

              Wojtas_Poznań, Tichy, idas,

              no problem :!:


              Tichy,

              TPI - Test Process Improvement


              idas,

              zapytałem mojego magika, czy to dotyczy wszystkich CAXA

              generalnie, robią to tylko dociekliwym klientom... bo tak to tłumaczą, że TTTM
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz

              • pietro
                Classic
                • 2011
                • 9

                LUKI, dobra robota. Prośba do Tichy'ego o "pomógł" dla Luki'ego. Dzięki.

                Komentarz

                • piociel
                  Rider
                  • 2010
                  • 526
                  • Volkswagen

                  Dzisiaj byłem ze swoją w ASO, reklamując cieknące uszczelki w drzwiach przednich, żeby było śmiesznie to w obu na raz. Objaw początkowo był taki, że raz po nocnej jeździe, patrze na drugi dzień rano, a mam brudną część drzwi lewych i kawałek konsoli - koło włącznika świateł, a do tego naklejka z przeglądów odpadła. Myślałem, że to ja jakoś uświniłem, ale parę dni później okazało się, że jednak nie. Mianowicie podczas deszczu na A4 zaczęła mi woda kapać z uszczelki drzwiowej, mniej więcej w połowie słupka. Jechałem 100 - 120 km/h - nie speszyłem się. Kap, 10s, kap... Kolega siedzący obok mówił, że u niego też. Auto ma 1,5 roku i 50 kkm, czyli gwarancja. Dzisiaj byłem i oczywiście nie udało się zlokalizować przyczyny za pomocą karchera i nie wiem tam jeszcze jakich czarów. Chłopaki po konsultacji z ASO podregulowali drzwi. Jak się będzie powtarzać to wymienią uszczelki.
                  Ale przy okazji zagarnąłem na temat przewodów paliwowych. Oczywiście nawet mając wszystkie dane podane przez LUKA nic nie udało im się znaleźć. Mają jeszcze poszukać, ale jak zwykle na początek ściana.
                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                  Komentarz

                  • czto
                    Rider
                    • 2010
                    • 546
                    • Octavia III (5E3)
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    Zamieszczone przez piociel
                    Oczywiście nawet mając wszystkie dane podane przez LUKA nic nie udało im się znaleźć. Mają jeszcze poszukać, ale jak zwykle na początek ściana.
                    Czemu nie jestem zdziwiony :evil:
                    2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                    2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                    2009 Renault Clio MTV 1.4
                    2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                    2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                    Komentarz

                    • Tichy
                      Rider
                      • 2010
                      • 544

                      pietro, dzięki za przypomnienie Zrobione.

                      Może jednak byśmy się przenieśli do dedykowanego tematu?

                      Komentarz

                      • LUKI
                        RS
                        • 2005
                        • 5776

                        Zamieszczone przez piociel
                        Ale przy okazji zagarnąłem na temat przewodów paliwowych. Oczywiście nawet mając wszystkie dane podane przez LUKA nic nie udało im się znaleźć. Mają jeszcze poszukać, ale jak zwykle na początek ściana.

                        czyli tak jak napisałem, załamka...
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz

                        • piociel
                          Rider
                          • 2010
                          • 526
                          • Volkswagen

                          Czekam chłopaki na Wasze zdjęcia jak to wygląda po usprawnieniu
                          Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                          Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            Czy padly komus cewki w CAXA ??
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • LUKI
                              RS
                              • 2005
                              • 5776

                              Maicroft, nie
                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                              Komentarz

                              • piociel
                                Rider
                                • 2010
                                • 526
                                • Volkswagen

                                Panowie chcę wymienić świece podczas zbliżającego się przeglądu gwarancyjnego przy 50kkm. Zastanawiam sie czy mogę przyjechać ze swoimi, ktore kupię cztery razy taniej niż proponują mi w ASO - 135 pln - szok. Nie będą robic kłopotów? W razie jakiejś naprawy gwarancyjnej, będą kwestionować zasadność? Wogole jakie świece polecacie? Ngk?
                                Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                Komentarz

                                • słoń
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 777

                                  Zamieszczone przez piociel
                                  zbliżającego się przeglądu gwarancyjnego przy 50kkm
                                  :shock: :shock: :shock:

                                  Komentarz

                                  • LUKI
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5776

                                    piociel, w CAXA przeglądy robimy co 15kkm albo co rok albo wg wskazań kompa

                                    ze świecami to tak jak z filtrami, olejami (spełniają normy, to nie ma problemu)
                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz

                                    • jamesbondzio
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1174
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                      piociel, ja wymienialem na NGK w ASO. Zero problemów. Płacilem chyba 36zł za sztukę.

                                      LUKI, świece wymienia się teoretycznie co 60kkm. :diabelski_usmiech
                                      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        LUKI, A w ktorym miejscu takie info znalazles ?? Producent nie wymaga skrocenia okresu serwisowania, to ze na forum wielu wymienia oliwe co 15kkm to inna sprawa.

                                        Ja tam wszedzie widze wg. wskazan kompa czyli max co 2 lata i/lub 30kkm
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • LUKI
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5776

                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          Ja tam wszedzie widze wg. wskazan kompa czyli max co 2 lata i/lub 30kkm
                                          no ja też tak miałem ustawione jak odebrałem O2FL, ale po 15kkm wywaliło mi, że mam ServiceNow.


                                          później ustawili mi co 15kkm/rok
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            No to oznacza ze przy Twojej eksploatacji serwis nalezy wykonac srednio po tych 15kkm, wiec mogli smialo przelaczyc.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • piociel
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 526
                                              • Volkswagen

                                              Zamieszczone przez słoń
                                              Zamieszczone przez piociel
                                              zbliżającego się przeglądu gwarancyjnego przy 50kkm
                                              :shock: :shock: :shock:
                                              Nie rozumiem twojego zdziwienia. Jest to drugi przegląd, auto na gwarancji. Pierwszy zrobiłem po 25 kkm bo miałem juz 2 mm powyżej minimum na bagnecie. Bez sensu bylaby dolewka, więc wymieniłem pomimo że komputer pokazywał przegląd na 30kkm. W związku z tym, zachowam sobie ta częstotliwość wykonywania przeglądów o ile komputer nie zawoła mnie wcześniej. Latam głównie po trasach i zalewam LM4200 i wydaje mi sie że w moim przypadku nie ma sensu robic przeglądów co 15kkm. Co ciekawe po zmianie oleju na LM poziom na bagnecie praktycznie sie nie zmienił przez 25kkm.
                                              Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                              Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                              Komentarz

                                              • Ceed1
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 461

                                                Ja bym tam dolał kilka setek oleju aby przejechać jeszcze 5000km tak jak wskazywał komputer do przeglądu.

                                                Komentarz

                                                • piociel
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 526
                                                  • Volkswagen

                                                  Zamieszczone przez jamesbondzio
                                                  piociel, ja wymienialem na NGK w ASO. Zero problemów. Płacilem chyba 36zł
                                                  W aso kupiłeś świece za 36 zl? Mi zaproponowali 135 za sztukę
                                                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                                  Komentarz

                                                  • jamesbondzio
                                                    L&K
                                                    • 2009
                                                    • 1174
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                                    Zamieszczone przez piociel
                                                    Zamieszczone przez jamesbondzio
                                                    piociel, ja wymienialem na NGK w ASO. Zero problemów. Płacilem chyba 36zł
                                                    W aso kupiłeś świece za 36 zl? Mi zaproponowali 135 za sztukę
                                                    gdzie tam ASO ..... ja chyba nigdy nic u nich na przgląd nie kupiłem, może poza uszczelką do korka oleju...
                                                    zawsze na przegląd mam swoje materiały,

                                                    normalny sklepik, świece NGK.
                                                    kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                                    teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...