to, że coś tam mają diesle to akurat nie ma kompletnie nic do rzeczy w tym przypadku moim skromnym zdaniem i nie wiem po co to wplatac do tej rozmowy w ogóle
mnie szczerze mówiąc jako szarego użytkownika z grubsza wali czy pada silnik czy osprzęt, istotna jest kasa, którą wszyscy musimy płacić :evil:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Oczywiście, że kasa najważniejsza. Jednak naprawa osprzętu prawie zawsze jest tańsza niż remont silnika. Wspomiałem o dieslu, ponieważ współczesne nowoczesne benzyny i diesle mają głównie problem z osprzętem, a chodziło mi o to aby pokazać w jaki sposób w przyszłości może się psuć 1,4 TSI.
Cały czas czekamy na relacje użytkowników OCP z przebiegami powyżej 100 tys. km. w międzyczasie nakręcając spiralę strachu dotyczącą TSI :diabelski_usmiech
nie da się tu zrobic porządku, ponieważ każdy musi prowadzić jakąś chorą wojenkę benzyna kontra diesel, ale rzeczywiście, jak ktoś będzie chciał napisać coś SENSOWNEGO i coś wnieść w kwestii "wrażeń z eksploatacji 1,4TSI" to zapraszam z brudnopisem na PW.
zapowiadało się sensownie a potem w większości ściek jak zwykle.
podziękował.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Od około 30 tys. km przebiegu, 1 rok użytkowania (obecnie 33 tys. km) nie rozwija płynnie
mocy, przydusza się - nie ciągnie.
Ciągnie od 1,5 tys. RPM,następnie przy 2 tyś. RPM zaczyna falami
ciągnąć i przestawać ciągnąć (mikro turbodziury). Po 3 tys RPM ciągnie równo ale
słabiej niż przed problemami.
W opinii mojej (laika) albo traci ciśnienia doładowania albo jest problem
z zasilaniem w paliwo (filtr, wtryski).
Jestem umówiony w ASO na diagnozę.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz