Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mam problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam problem

    Zamieszczone przez Maicroft
    bezduszny, A no widzisz RS, teraz sprawdz jakie amortyzatory i sprezyny ma RS, a jakies seria 8) Zauwazysz, ze jedne sa ustawione na komfort, dlatego mozna na czyms takim szybko dobic, a Twoje zawieszenie na osiagi kosztem w pewnym sensie komfortu.

    Np Octa II ma zupelnie inaczej rozwiazane mocowanie silnika i miska olejowa juz nie ryje po ziemi jak w Octavi I
    Rzeczywiście - tour sport też ma tak obniżone zawieszenie jak RS i nie widzę problemów z dobijaniem - jest po prostu sztywno, tłumienie jest silne, ale brzuch jest nisko i na polnej drodze szoruje, już trochę porsułem ten plastik pod spodem. Osłona to konieczność
    Octavia II 1.9 TDI BJB 2005r. 110,8KM/297,6Nm @ 137,8KM/346,2Nm ICK Tuning

  • #2
    Mam problem

    Codziennie pokonuję 40km do pracy na trasie,a potem z powrotem.Wczoraj wracając jechałem dosyc szybko ok.140km/h.Dojechałem do swego miasta jadąc przez nie już bardzo delikatnie,po zatrzymaniu odczekałem chwilę,żeby turbina zwolniła.Wróciłem ze sklepu odpalam,a tu dziwnie wyższe niż zwykle obroty,nierówna praca i wielka biało-niebieska chmura dymu z tyłu.Po 2-3sekundach wszystko wróciło do normy moc też jakby normalna.Próbowałem jeszcze kilka razy odpalic,wszystko normalnie.Dzisiaj poszedłem odpalic Octę,zapaliła równo,ale puściła małą niebieską chmurkę.Może wiecie co to może byc?[/code]

    Komentarz


    • #3
      Jaki przebieg masz? ale wątpie aby poszły Ci wtryskiwacze chociaż? To że z rana puści kopcia niebieskiego to norma w mojej 2-letnia też rano puści troche dymu
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        Ta chmura to rzeczywiście taka wielka była? Hmm, bagnet oleju oglądałeś?

        PS + pisz jaki masz silnik bo tak nie wiadomo co moglo sie popsuc...
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz


        • #5
          Silnik mam AGR,rano dzisiaj żadnego dymu,ale coś mi się wydaje,że chyba piardnął przepływomierz,bo coś się jakiś samochód tępy zrobił.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez maniek TDI
            Wróciłem ze sklepu odpalam,a tu dziwnie wyższe niż zwykle obroty,nierówna praca i wielka biało-niebieska chmura dymu z tyłu.Po 2-3sekundach wszystko wróciło do normy moc też jakby normalna.Próbowałem jeszcze kilka razy odpalic,wszystko normalnie
            nie wiem jak moze być ui Ciebie ale u mnie tak się zrobiło kilka razy (AHF) a potem perdnąl cały silnik tak że korba bokiem wyszła - powodem była turbina która popuszczała olej i dostał samozaplonu. :szeroki_usmiech

            Podsumowując jeżeli zauważysz że przy białym kopceniu na biegu jałowym ma podwyższone obroty, moja rada biegiem do mechanika i nie próbuj rozjeżdzić tak ja ja to chciałem zrobic :evil: mądry Polak po szkodzie :diabelski_usmiech
            była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

            Komentarz


            • #7
              Słuchajcie,po dzisiejszej trasie tj około 100km,jakby wszystko wróciło do normy.Oczywiście byłem u kumpla mechanika,który zna samochód komputerowo od momentu przyprowadzenia z Niemiec i mówi,żeby jeszcze poobserwowac,a wogóle to coś musiało się przyciąc.Tylko co??

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X