Zamieszczone przez zadariusz1
[O2] Octavia II - pytania przed zakupem
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez piramidaWięc jak się trafi na padake która sie wysra w przeciągu roku to moze sie okazać że do auta dołożysz około 6000zł :PO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
noktok napisał/a:
audi A4 i z tego co czytałem to tylko z silnikiem 1,9TDI 116km
mam ten silnik w golfie / 115KM więc chyba to samo / , po programie idzie jak zły ... . sporo palą po mieście . a dlaczego odrzucasz 130KM ? co prawda nie wiem który rok audi masz na myśli i do kiedy były wkładane te silniki..
Zamieszczone przez leszekmw2.0 oprocz glowic nie ma innych wadZamieszczone przez piramidaDlaczego BKD? Ponieważ, wszystkie bkd miały 6 skrzynię, bkd ma mocne 240mm sprzęgło, pompowtryski sa tanie ponieważ są to wtryski boscha a nie siemensa.
Skoro w obu, niezależnie czy 1,9 czy 2.0 psują się wtryski i sprzęgła a różnica jest tylko w trefnych głowicach BKD to w takim razie będe szukał obu diesli tylko z naciskiem na mały przebieg do 100 tyś. A skoro szukam roczników powyżej 2009 to może i z glowicami bedzie lepiej...
Komentarz
-
-
noktok, nie słyszałem co by w bkd padały nagminnie wtryski, myślę że te 200-250kkm zrobią oryginalne wtryski :!:
Jedyne czym można się przejmować to głowicą na którą trzeba zwracać uwagę, poprostu jak zacznie ubywać płynu chłodniczego to trzeba się tym zainteresować.
Zapomniałem jeszcze o klapce gaszenia która raz na 100kkm wysiada, klapka orgyinalna kosztuje około 700zł, do tego egr, ja u siebie nie mam egra więc jeden wydatek mniej :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Tak że kupując używanego diesla czy to będzie 1.9 czy 2.0 to trzeba sie liczyć z ewentualnymi naprawami:
- sprzęgło kpl około 2000zł
- głowica około 2000-2500zł
- wtryski używane około 500-1000zł
nie słyszałem co by w bkd padały nagminnie wtryski, myślę że te 200-250kkm zrobią oryginalne wtryski
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez noktokTak że kupując używanego diesla czy to będzie 1.9 czy 2.0 to trzeba sie liczyć z ewentualnymi naprawami:
- sprzęgło kpl około 2000zł
- głowica około 2000-2500zł
- wtryski używane około 500-1000zł
nie słyszałem co by w bkd padały nagminnie wtryski, myślę że te 200-250kkm zrobią oryginalne wtryskisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Kupiłem w maju 2.0 bkd z listopada 2008 z przebiegiem 216tkm i pełnym serwisem.
Zrobiem już 7tkm i wymieniem tylko łącznik stabilizatora i turbo.Niestety zanim auto kupiłem stało ok 4tygodni i to unieruchomiło geometrię suszarki.
Ną tą chwilę jestem zadowolony.Więc jak coś znajdziesz z wiekszym pewnym przelotem niż 100tkm to bym brał.
Fakt wiecej pali w mieście mi jakieś 8,5L ale na trasie do 140km/h spokojnie w 5,6-6,0LByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
niedziela67, mi też pali podobnie, 8.2-8.5 a nogę mam ciężką :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaniedziela67, mi też pali podobnie, 8.2-8.5 a nogę mam ciężką :wink:Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
noktok no i słuszny wniosek. Niech przy wyborze bardziej decyduje stan sztuki. Powiedzmy sobie szczerze, że jak sie kupuje dizla >200 tysi nalatanego trzeba być gotowym na kilkutysięczny "pakiet startowy". Parę rzeczy może kleknąć - choćby wycięcie dpf-a przy tym przebiegu pewnie niedługo wielu czeka zwłaszcza jak sie po mieście dużo kula.
Zawsze coś sie znajdzie. Nie ma co sie przejmować tylko śmigać czasami trzeba wyskoczyć z sakiewki ale takie dziś mamy samochody. A jakby sie Ci trafił fajny 1,9 to od razu zalecam program i latać.
Pozdro
Komentarz
-
-
proszę jak na zawołanie druga 105 z Scp w przeciągu 3 latByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez niedziela67http://otomoto.pl/skoda-octavia-fl-C25992984.html
proszę jak na zawołanie druga 105 z Scp w przeciągu 3 lat
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez niedziela67ale na trasie do 140km/h spokojnie w 5,6-6,0LO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez niedziela67ale na trasie do 140km/h spokojnie w 5,6-6,0L
Po drugie można szybciej byle z głową i z anteną cbByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothA co do przebiegów w "sprzedajnych" dieslach, to możesz zaufać tylko gdyby sprzedawał Twój ojciec, brat lub żona :diabelski_usmiech
[ Dodano: Wto 25 Wrz, 12 15:00 ]
noktok, te auta są pewnie poleasingowe więc przebieg powinien być pewny, auta są dopiero po gwarancji w zasadzie. Co do stanu technicznego to trzeba by pooglądać na żywo. Czy ON czy PB to sobie sam musisz na to odpowiedzieć. Ja osobiście używane PB bym kupił tylko pod LPG.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz