Masz rację, oglądałem I30, a po tym co zobaczyłem do salonu Kia już nie pojechałem, gdyż stwierdziłem, że nie ma po co. ops:
No widzisz, a ja o mało co nie wyjechałem z salonu i30 kombi, czarną, z pakietem skórzanym i dieslem 115KM (cenowo wychodził prawie identycznie jak O2FL 1.4TSI Ambiente Liftback). W zasadzie zrezygnowałem po jeździe testowej, gdzie bez szaleństw silnik spalił średnio 10l/100km.
Nie dalej jak 4 dni temu ( w piątek) miałem okazje pojeździć najnowszym dzieckiem Renault czyli modelem Latitude Privilage 2.0 DCI 175 KM. Samochód miał przejechane 455 km i już wydobywały się trzaski z deski rozdzielczej (lewa stona pod szybą)
Big, defacto pomykałeś Samsungiem SM5 w przebraniu :wink:
Big, defacto pomykałeś Samsungiem SM5 w przebraniu
Wiem, wiem i powiem, że sam w sobie samochód jest ciekawy (bardzo wygodne fotele z fajnym masażem) ale niestety znów jakość wykonania psuje wszystko - jak to u Renault Żeby w nowiusienkim aucie z przebiegiem 455 km za lekko ponad 100 tys zł skrzypiała deska rozdzielcza :shock:
Co do Hundaia I 30 kombi i Kia Ceed kombi - zdecydowanie wolę Kię Ceed. Po pierwsze bardziej podoba mi się stylistyka Kii (zarówno jeśli chodzi o nadwozie jak i o wnetrze). Po drugie zaś, Kia ma lepsze materiały wykończeniowe wewnątrz.
Spotkalem dzisiaj kumpla ktory kilka miesiecy zastanawial sie co wybrac OIIFL czy Ceeda?
Dopiero pojezdzil troche oboma autami i po problemie,cisza komfort jakosc wykonania osiagi Octa we wszystkim deklasuje Ceeda Wachal sie 1.4 czy 1.8 wybor padl na 1 4 byl pod wrazeniem osiagow zamowil 1.4tsi Ambiente dodatkow cos za ok 12k z tego co pamietam radio swing,felgi 16,pakiet skorzany(no niewiele zapamietalem ops: ),ale byla tego cala lista.Cene wynegocjowal w Krakowie 68k.
z tego co tu wyczytalem to w octavi ta jakosc sie pogarsza,a jak sie ma octa do golfa 6 bo czytalem w paru miejscach ze jakoscia wykracza poza klase kompakt.
nie ma co wyczytywac, jesli mozna samemu sie przekonac - a uwierz mi ze jakosc pogarsza sie we wszystkich autach i w octavii to jeszcze ten srodek najlepiej wyglada najpiej isc samemu sprawdzic podotykac postukac popukac i przejechac sie - np. niby blacha sprawa jak dlugosc siedzen z przodu wyjdzie dopiero po dluzszej jezdzie więc warto posprawdzac auta pod roznymi katami uzytkowania
ja gdybym dziś kupował pewnie wybrałbym cruza, choć dalej szkoda ze nie ma kombi ale za to będzie HB. Co do bagażników i30 i ceeda to nie patrzcie na dane podawane przez producenta tylko sami centymetrem zmierzcie, a dlatego to mówię bo ceed miał/ma podawaną pojemność bagażnika wg standardów europejskich wypełnienie całego bagażnika, a i30 miał wg stadardów "układamy sześciany" co zostaje nie wypełnione to odrzucamy. Przykładem był lanos, na poczatku miał sedan chyba 320l a potem jak go produkowali w fso to "przybyło" mu do (o ile pamiętam)395l.
i to faktycznie jest plus dla skody ale za podobne pieniądze miałbym 2,0 diesla 163KM w cruzie i tu osiągami nie odbiega o 1,8 tsi ,szkoda ze nie dali tego benzynowego 1,4 turbo ktorego wstawiają na stany i dają do astry IV.
a ja ogladalem wczoraj Orlando.
z zewnatrz fajny - kawal kobyly :-) kwadratowy taki :-)
w srodku troche dziadowe plastiki (na pewno gorsze niz w O2) - twarde i faktura taka sobie (podobne do Kia C'eed), przekombinowana nieco konsola srodkowa.
Cena 59.900 bylaby bardzo dobra gdyby byla klimatyzacja, ale jej nie ma. A jak ma byc to kosztuje juz 65 tysiecy, a za tyle kasy to juz zadna rewelacja...
Co do Cruze'a to przy obecnych cenach O2 Tour to tez juz zadna rewelacja - wrecz wychodzi drozej... Natomiast porownujac jego ceny z Oplem Astra (technicznie blizniak) to jest sporo taniej.
Wlasnie mam ten problem czy sie zmieszcze w OII kombi mam 2 dzieci jeszcze wozek i mam obawy jak to bedzie.Jak nie to tyklo van ale to juz drogo :cry:
Ja do swojej O1 w wersji liftback do bagażnika spokojnie mieściłem:
- wózek w wersji głębokiej (mieścił się razem z gondolą)
- łóżeczko turystyczne
- wanienkę
i do tego milion mniejszych lub większych toreb i reklamówek z ciuchami i innymi pierdołami
Komentarz