loru, hahahahahah ale BXE jeszcze duchem - i chciałbym trafic na takie nastepne autko... 3lata i "zero" awarii a audik to juz jest pełnoletni :diabelski_usmiech
[O2] Korbowody BXE
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Czy detektyw Rutkowski dowiedział się czegoś więcej w sprawie korbowodów , mechanik jak robiłem rozrząd powiedział, że miał parę przypadków BXE w których poleciały korbowody.
Jak sprawdzić czy auto ma tą gwarancje http://www.skoda-auto.pl/pl/dealerzy...life-time.html to jest gdzieś dobite do książki czy mogą sprawdzić po VIN. Ile ma standardowa gwarancja, bo ta jak rozumiem przedłuża ją o 1,2 lub 3 lata...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashCzy detektyw Rutkowski dowiedział się czegoś więcej w sprawie korbowodów , mechanik jak robiłem rozrząd powiedział, że miał parę przypadków BXE w których poleciały korbowody.
może przynajmniej byśmy się dowiedzieli jaka była konkretnie skala zniszczeń, a i przynajmniej zweryfikowałoby się czy rzeczywiście miał takie przypadki czy też słyszał, że ktoś, gdzieś, kiedyś, podobnież, coś tam widział, no offence rzecz jasna ale taka - powiedzmy - weryfikacja źródła.... :szeroki_usmiech, choć oczywiście nie ma też co ukrywać, że takie przypadki nie miały miejsca>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Pracował parę lat w serwisie skody, teraz ma swój warsztat, jak zapytałem o BXE, to skwitował "...ujowy silnik" korbowody bokiem wychodzą, jak zapytałem o szklanki, panewki itd. itp. to powiedział, że nie opłaca się tego robić nowy motor za 1500, jak już coś się stanie, ale ja mam obawy bo pewnie robocizna, rozrząd, bo pewnie przy tym się rozsypie i może coś jeszcze obok (nie znam się, głośno myślę) i zamiast remonciku za 1000, wyjdzie 3000. Obstawiam, że tak mówił, bo nie chce mu się robić tych panewek itd. itp., a na korbowody niema rady trzeba żyć dobrą myślą.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashPracował parę lat w serwisie skody, teraz ma swój warsztat, jak zapytałem o BXE, to skwitował "...ujowy silnik" korbowody bokiem wychodzą
....a swoją szosą kusi mnie :satan, jakie ma zdanie o silnikach BJB, BKC, BLS czy też są ujowe? jeżeli nie, to jakie tam są różnice konstrukcyjne (nie osprzętowe) względem BXE?
Zamieszczone przez natashniema rady trzeba żyć dobrą myślą.>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Tak zdarzają się przypadki pękania srub stóp korbowodów. Nie tylko egzemplarze z lat 2006-2007, FL-ki też się zdarzają. Silnik oczywiście do wymiany bo wał najczęściej się krzywi, jest potyrany, a dziury w bloku nie załatasz. Ale patrząc w skali tego co jest do serwisów holowane do tego co przyjeżdża na przeglądy jest to jakiś mały odsetek. Gdzieś z dokumentacji serwisowej wyczytane było że winne są śruby stóp korbowodów.
Pozdrawiam MarcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KicerGdzieś z dokumentacji serwisowej wyczytane było że winne są śruby stóp korbowodów.
ale - z inszej mańki - za ETKĄ są dwa rodzaje śrub stopy korbowodu:
1. 028 105 425C o zonaczeniu M8X1X45 w takich silnikach jaknp: AQM, AGR, ALH, AHF, ASV - czyli VP oraz BMN
2. 028 105 425 o oznaczeniu M8X1X44 w następujących silnikach: AXB, AXC (VW T5), ATD, AXR, BJB, BLS, BKC, BXE, AZV, BMM, BKD, CEGA
a przypadłośc jak raz w BXE, zatem osobioście - z przykrością - tego romantyzmu co do samej śruby nie podzielam..... :?
chyba, że masz jakieś dodatkowe info - z rzeczonej dokumentacji - co do jakości materiałowej rozpatrywanego elementu....>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Witam wszystkich. Jako, że nie jestem biegły w tych sprawach, proszę o jakieś odpowiedzi. Jestem posiadaczem Octavii 2 z silnikiem 1,9 BXE. Kupiłem nówkę w salonie w marcu 2011 roku. Samochód jest z 2010. Informacje o awariach ścięły mnie z nóg. Mam przy okazji pytanie: czy awarie tutaj na forum przytaczane dotyczą również tych "nowszych" silników?
Chociaż odpowiedź będzie możliwa po przejechaniu określonej ilości kilometrów, kiedy te "nowe" silniki zrobią się trochę starsze"...
W każdym razie proszę o jakieś słowa otuchy. Pozdrawiam Mariusz.
Komentarz
-
-
mamig, co się martwisz na zapas, umyj auto i ciesz sie jazdą nowym samochodem a jak sie coś wysra to naprawisz i po sprawiesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Koledzy wiem, że niektóre przypadki to właściciele posiadający auta od nowości,ale zastanawia mnie kwestia oryginalności przebiegu.Przecież okres leasingu to 4 lata-a przedstawiciele cisną i latają po 70tys. rocznie....to gdzie te auta?Przecież one jeżdżą po naszych drogach-jest ich bardzo wiele i nowy kupujący widzi przebieg 125tys na blacie.
To mnie zastanawia podczas analizy problemu....korbowodów.
:busted:Następna będzie panamera....????
Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...
Komentarz
-
-
natash, Mam znajomego z BXE - i po 55 tys km, wyleciała korba, głowica, pompki itp..
a więc to prawda.MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
Z tego co ja zauważyłem to korby lecą w silnikach z małymi przebiegami - 50-80tyś albo dopiero przy 300tyś, jak ktoś przejechał 100 to może może spać spokojnie :wink:Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mamigMam przy okazji pytanie: czy awarie tutaj na forum przytaczane dotyczą również tych "nowszych" silników?O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Witam no i masz ci los trafiło się w służbowej Octavi II z 2007 r 1.9 TDI BXE wyłożył się korbowód przy 175 tys. Co radzicie trochę się boję brać silnik z Allegro niewiadomego pochodzenia ale w sumie co mi innego pozostaje? Auto stoi w Poznaniu i muszę coś wykombinować.
Dodam że mam więcej tego typu aut z tego rocznika w firmie i zaczynam się martwić.
Komentarz
-
Komentarz