Mój BXE listopad 2006 do przebiegu 130 tyś, po programie, jeżdżony ostro wytrzymał. Sprzedany rok temu, kupiec nic nie wspomina, że się rozsypał...
[O2] Korbowody BXE
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Maicroft, kowal 2002, ludzie poporstu za spokojnie jezdzą i w dodatku z niskich obrótów "panie bo to diesel" a pozniej sa efekty :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Panowie, problem istnieje i nie jest to wymysł kilku doświadczonych tym faktem homo sapiens.
Na szczęście jest osoba (lub może kilka osób) które badają zaistniałą sytuację.
Podejrzenie pada na jedną z fabryk silników VW
Być może jest to wina śrub, tulej lub też samych korbowodów
zbierane są informacje na ten temat i jak coś będzie 100% pewne "detektyw" na pewno się odezwie. W końcu nie chodzi tu o jakieś 100 czy 200zł w częściach zamiennych tylko o całą motorownię.
Szklanki, panewki i przypuszczony problem ze smarowaniem już znamy
a co jeszcze się dzieje w tych silnikach?... czas pokarze
Wątpię żeby VW bez jakiegokolwiek impulsu "zbiorowego" przyznał się do winy bo przecież Vwej jest na naszym rynku postrzegany jako bezawaryjny pojazd
a co się dzieje z silnikami TSI (nie zamierzam wszczynać jakiejkolwiek dyskusji tylko stwierdzam fakt) i jego napinaczami, korbowodami...?
To jest właśnie pogoń za TOP-em. Testowanie silników, konstrukcji na konsumentach bo nie ma czasu na testy np. na torze (konkurencja przecież w tym czasie może wypuścić nowy HIT) :x
Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy
ps. sam mam teraz BKD... :wink: :lol:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
jakmaj
Nastawnik (nie napinacz) owszem jest problem (nie we wszystkich tsi występuję, ale jeśli autko na gwarancji to zrobią za free, a jeśli auto po gwarancji dokładasz około 1-2 tys zł i TSI śmiga) ale JAKIE KORBOWODY, chyba cie fantazja poniosła...Zamieszczone przez DGWa co się dzieje z silnikami TSI (nie zamierzam wszczynać jakiejkolwiek dyskusji tylko stwierdzam fakt) i jego napinaczami, korbowodami...?
Na to wygląda że w BXE problem jest poważniejszy, w 99% taka usterka kończy się wymianą silnika, a to już są poważne koszty jeśli autko jest po gwarancji.
Komentarz
-
czekamy na info a ja z niecierpliwością bo wygląda na to, że jestem w zagrożonej grupie.Zamieszczone przez DGWzbierane są informacje na ten temat i jak coś będzie 100% pewne "detektyw" na pewno się odezwie. W końcu nie chodzi tu o jakieś 100 czy 200zł w częściach zamiennych tylko o całą motorownię.
jaka ? i jak to sprawdzić ?Zamieszczone przez DGWPodejrzenie pada na jedną z fabryk silników VW
jakmaj,
chyba jesteś święcie przekonany że złapałeś Pana Boga za nogi kupując auto z tym silnikiem i nie potrafisz się pogodzić z faktem, że obecny VW to już nie to co kiedyś, dla wyjaśnienia DGW to osóbka wysoce wyspecjalizowana w silnikach, szczególnie jeżeli chodzi o koncern VW i jeżeli Grześ mówi, że się zepsuje to na 100% się zepsuje, wiec już odkładaj na nowy zajebisty TSI z allegro tak jak my użytkownicy BXE .O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
zgadza się nie tylko na samą fabrykę ale i na podwykonawcę części, które były dostarczane w partiach do zakładu.Zamieszczone przez DGWPodejrzenie pada na jedną z fabryk silników VWwarto by od tego zacząć i sprawdzić czy to konkretny zakład dał ciała czy też usterki te trafiają się w jednostakch z innych zakładów.Zamieszczone przez abstinentsprawdzić z której fabryki silnik
...legendarna "niemiecka" technologia :hmmZamieszczone przez DGWSzklanki, panewki i przypuszczony problem ze smarowaniem już znamy
[ Dodano: Nie 20 Lis, 11 12:28 ]
po kodzie silnika, który jest na nim umieszczony. Już nie pamiętam ale Polkowice miały chyba kod 34 - kiedyś to podawałem na forum.Zamieszczone przez loruDGW napisał/a:
Podejrzenie pada na jedną z fabryk silników VW
jaka ? i jak to sprawdzić ?
Jak ja sprawdzałem ze szwagrem (pracuje w VW Polkowice) u siebie to moje byłe BXE nie było wyprodukowane w Polkowicach.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
jakmaj
loru,Zamieszczone przez loruchyba jesteś święcie przekonany że złapałeś Pana Boga za nogi kupując auto z tym silnikiem i nie potrafisz się pogodzić z faktem, że obecny VW to już nie to co kiedyś, dla wyjaśnienia DGW to osóbka wysoce wyspecjalizowana w silnikach, szczególnie jeżeli chodzi o koncern VW i jeżeli Grześ mówi, że się zepsuje to na 100% się zepsuje, wiec już odkładaj na nowy zajebisty TSI z allegro tak jak my użytkownicy BXE .
Odkładać na silnik to sobie możesz TY bo jak ci korby wylecą bokiem to innego wyjścia nie będziesz miał jak zakup używanego silnika na allegro! W moim CAXA w razie wystąpienia stuków co najwyżej dołożę tysiąc złotych i wymienię wadliwy nastawnik, cała naprawa będzie trwała najwyżej jeden dzień i szybko o sprawie zapomnę. I nie porównuj błahej usterki jaką jest awaryjny nastawnik w TSI 122km gdzie nie jest znany przypadek, aby ta wadliwa część powodowała poważniejsze uszkodzenia oprócz terkotania na zimnym silniku do pękania korbowodów i totalnej demolki silnika w BXE... Poza tym ten twój Grześ pisze o BXE i nic nie wspomina że się popsuje na 100%... Czy ty czytasz ze zrozumieniem?
Komentarz
-
jakmaj, Mistrzuniu ile nastukales kkm ?? 50kkm ?? - pogadamy jak jakis silnik TSI na tym forum dostuka do 200kkm, ba niech to bedzie 150kkm - potem bedziesz sie wymadrzal - dobra :idea: :?:
Z tego co pisales robisz przebiegi rzedu 6kkm/rok, tak wiec naprawde i po 15 latach nie bedziesz musial martwic sie o ten silnik. Rozumie, nie kazdy musi stukac 100kkm/rok.
Kolega Tymon ma w GVI cos kolo 70kkm, a auto jest z kwietnia tego roku. Tak mysle, ze za rok bedziemy mogli z nim obiektywnie pogadac jak trzyma sie ta matorownia :twisted:
Komentarz
-
-
jakmaj
GDZIE TAK NAPISAŁEM??? PODAJ LINKAZamieszczone przez MaicroftZ tego co pisales robisz przebiegi rzedu 6kkm/rok, tak wiec naprawde i po 15 latach nie bedziesz musial martwic sie o ten silnik. Rozumie, nie kazdy musi stukac 100kkm/rok.
[ Dodano: Nie 20 Lis, 11 13:33 ]
Wskaż mi choć jeden przypadek na forum że komuś się rozleciał nastawnik i rozwalił silnik?Zamieszczone przez dwaokajakmaj, ciekaw jestem jaką rozpierduchę zrobi, rozlatujący się "błahy" nastawnik łańcucha :lol:
Ludzie trzymajcie się faktów!!!
Komentarz
-
Zamieszczone przez jakmajGDZIE TAK NAPISAŁEM??? PODAJ LINKAZamieszczone przez MaicroftZ tego co pisales robisz przebiegi rzedu 6kkm/rok, tak wiec naprawde i po 15 latach nie bedziesz musial martwic sie o ten silnik. Rozumie, nie kazdy musi stukac 100kkm/rok.
TSI to eksperyment, wszyscy o tym wiemy. Poza tym ile lat były robione i w jakich ilościach BXE i pochodne, a ile TSI...[ Dodano: Nie 20 Lis, 11 13:33 ]
Wskaż mi choć jeden przypadek na forum że komuś się rozleciał nastawnik i rozwalił silnik?Zamieszczone przez dwaokajakmaj, ciekaw jestem jaką rozpierduchę zrobi, rozlatujący się "błahy" nastawnik łańcucha :lol:
Ludzie trzymajcie się faktów!!!
Komentarz
-
-
To co: ja czy Ty to napisales :lol: Moze rozdwojenie jazni :twisted:Zamieszczone przez dwaokajakmaj napisał/a:
Maicroft napisał/a:
Z tego co pisales robisz przebiegi rzedu 6kkm/rok, tak wiec naprawde i po 15 latach nie bedziesz musial martwic sie o ten silnik. Rozumie, nie kazdy musi stukac 100kkm/rok.
GDZIE TAK NAPISAŁEM??? PODAJ LINKA
http://forum.octaviaclub....ghlight=#798433
BTW To nie krzycz
Komentarz
-
-
co sie martwisz na zapas, najwyżej zrobisz mały remoncik :wink:Zamieszczone przez giiiienekNie ma ubezpieczeń od awarii części i podzespołów, kiedyś była właśnie motogwarancja ale już nie ma.
Też właśnie kupiłem BXE i nie wiem co myśleć, lepiej chyba byłoby nie wiedzieć o takich przypadkach.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
A czy ta osoba może coś więcej powiedzieć na ten temat, czy czeka aż będzie pewna na 100% :?:Zamieszczone przez DGWNa szczęście jest osoba (lub może kilka osób) które badają zaistniałą sytuację.
Podejrzenie pada na jedną z fabryk silników VW
Dzisiaj szukałem jakiś numerów i znalazłem min
na silniku:
038021AT 80HBH
HGL
a na osłonie rozrządu:
BXE 540205
07.03.31 19:18 (pewnie data i godz produkcji)
4638
26
3
Komentarz
-
Komentarz