Więc masz taki patent jak mówiłem. Odłączasz przewód podciśnienia od EGR (tego metalowego grzyba). W przewód wkładasz wkręta (aby podciśnienie nie uciekało) i masz EGR off ;-) A podczas wizyty na badaniu podłączasz wężyk i jest git
Oby nie na koszty powikłań :lol:
Pacjent to silnik 1.9 TDI ASZ ( Sharan ). Przebieg ori ponad 240 tkm. Czy w tym aucie " zapobiegawczo " należy wymieniać uszczelkę pod głowicą i szklanki :?: Jaki to mniej więcej koszt w tym silniku :?:


a z tą ceną śrub do VP to mnie zaskoczyłeś trochę nie przypuszczałem że aż tyle za nie cenią...

Jak da gwarancję na piśmie to rozważyłbym podstawienie swojej rudej na test

Nigdy nie lubiłem chemii :szeroki_usmiech 
Nie zachęcam do takiego postępowania tylko głośno myślę żeby później nie było że przeze mnie komuś motorownia się przekręciła itp. 8)
Jednak dla większości taki pogląd sytuacji trochę naświetli to co może się dziać "głębiej" 
(połowę umyliśmy w zwykłym płynie resztę w ... :lol: :lol: :lol: )
Komentarz