Zamieszczone przez Maicroft
Czas na nowe auto, co poradzicie.. DSG...Nexus...itp
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Maicroftszkoda, No, ponoc wlasnie tak, nie wiem czy sie cieszyc czy martwic tym faktem.
Ponizej w tamtym watku na SR Tony o tym pisze, a jeszcze to z jednego pewnego zrodla slyszalemsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
bezduszny
-
bezduszny
Zamieszczone przez TommyLeeMoże warto pogadać z dealerem VW, bo oni oferuję passaty z 2.0 tdi 140 KM i 170 KM.
Kolega chce kupić O2.... :twisted:
Komentarz
-
bezduszny
Komentarz
-
bezduszny
Zamieszczone przez VoldemortTę dziurę jeszcze mocniej czuć, kiedy po prostu chcemy tylko przyspieszyć bez pełnego ataku na moc. Oczywiście pozostaje jeszcze tryb sekwencyjny. ( a propos jak dla mnie kierunek zmiany jest ustawiony na wspak i długo się przyzwyczajałem, że wyższy bieg to ruch w przód i odwrotnie)
Zamieszczone przez TommyLeeno to ja poproszę superb :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyZamieszczone przez VoldemortTę dziurę jeszcze mocniej czuć, kiedy po prostu chcemy tylko przyspieszyć bez pełnego ataku na moc. Oczywiście pozostaje jeszcze tryb sekwencyjny. ( a propos jak dla mnie kierunek zmiany jest ustawiony na wspak i długo się przyzwyczajałem, że wyższy bieg to ruch w przód i odwrotnie)
Zamieszczone przez TommyLeeno to ja poproszę superb :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
bezduszny
Dopiero 2008 ? łeeee.. lipa.
Na przełomie tego roku ma byc podobno jakiś facelifting SuperB'a....
.. a ja sie podpaliłem jak szczerbaty na sucharyops:
Komentarz
-
bezduszny
W salonie twierdzą, że bedzie na przełomie roku.... dlatego demo jest do "łyknięcia".
Głupio troche wygląda, jak O2 ma więcej ciekawszej elektroniki do wyboru niż Superb..
Komentarz
-
TommyLee, co do szarpania DSG to jakaś dziwna sprawa. U mnie nic nie szarpie. Jedyne, co można zaobserwować to wyraźniejsze odczucia przy przechodzeniu z 1 do 2, 2 do 3. Zapewne z racji długości przełożeń. Zmiany 3-4-5-6 są niezwykle płynne. Nigdy nie udało mi się manualem tak zmienić bieg jak to potrafi ta skrzynia.
Ale jako niemal fanatyk DSG jestem być może zaślepiony. Wiem, że są tacy kierowcy, którzy do sprawy podchodzą z goła odwrotnie. Automat? Precz z badziewiem, brak kontroli nad napędem i takie tam...
Ostatecznie sam musisz zdecydować. A jeśli idzie o ESP to wyłącza się je przyciskiem na konsoli, ale to cały system ASR, ESP i co tam jeszcze, nie wiem czy ABS też. Sposób ingerencji ESP w jazdę jest dość zdecydowany, ale następuje to b.późno. Parę razy wymusiłem załączenie celowo przeginając z prędkością w zakręcie. Niezłe uczucie jak auto nadrabia trajektorię. Wdaje mi się, że robi to bardzo zmyślnie. Pamiętać trzeba jednak, że cudów to nie zdziała jak się przegnie totalnie.
Filtr cząstek stałych to dodatkowy element katalizatora - efektem jego pracy jest brak dymienia z rury. Nawet jak damy w pedał na maxa. Się znaczy ukłon w stronę ekologii - sadzy mówimy stop!
Pzdr!Hokus-Pokus i dwumasa
Komentarz
-
-
Witam,
Ostatnio stałem się posiadaczem O2 kombi elegance 2.0 TDI DSG. Wcześniej jeżdziłem Omegą B kombi 2.5 TD w automacie, więc miałem pewne oczekiwania i wymagania. DSG - rewelacja, polecam, jeżdżąc również różnymi autkami w manualu nie ma takiej wygody i kultury pracy jak w DSG. Xenon - polecam bardzo, po raz pierwszy mam w nocy taką widosczność jaka powinna być. Szkoda, że O2 nie ma biksenonów. Tapicerka - Onyx lub duo, w omedze miałem jasnosiwy welur - kłopotliwe w utrzymaniu, wszystko na tym widać. GPS - kiedyś kupiłem Pocket PC + AutoMAPA, w Skodzie próbowałem dowiedzieć się o Nexusa - PPC po pierwsze taniej, po drugie masz możliwość ciągłych updateów z internetu (mapy, POI - radary itp.). Miałem jedynie zgryz gdzie go zamontować - wziąłem również zestaw głósnomówiący z bluetoothem, do mojego telefonu nie ma uchwytu-przejściówki (Nokia 9500), poza tym jest Bluetooth - telefonu nie wyciągam z kieszeni, a uchwyt PPC po dorobieniu 4-ech otworów idealni pasuje na podstawkę pod telefon. Poprosiłem jedynie w serwisie żeby mi pociągneli kabel od zasilania PPC wewnątrz, teraz z uchwytu wychodzi końcówka, całość wygląda idealnie.
Pozdrawiam serdecznie
Olejek
Komentarz
-
-
szkoda, Cos takiego jeszcze w kwesti czy sa czy nie piezo :diabelski_usmiech
Silnik BKD i AZV pompki ma o numerze 03G 130 073 G(X)
Silnik BMN czyli 170 KM ma 03G 130 073 M(X)
Wszystkie inne 1.9TDI i 2.0TDI maja numer 038 130 073 AG lub 038 130 079 GX itd wiec zasadnicza czesc numeru (ten poczatek) jest inny. Wiec cos w tym musi byc :idea:
Weitere Informationen zur Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil finden Sie im
Selbststudienprogramm 352 „Die Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil “. i wszystko bedzie jasne :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftszkoda, Cos takiego jeszcze w kwesti czy sa czy nie piezo :diabelski_usmiech
Silnik BKD i AZV pompki ma o numerze 03G 130 073 G(X)
Silnik BMN czyli 170 KM ma 03G 130 073 M(X)
Wszystkie inne 1.9TDI i 2.0TDI maja numer 038 130 073 AG lub 038 130 079 GX itd wiec zasadnicza czesc numeru (ten poczatek) jest inny. Wiec cos w tym musi byc :idea:
Weitere Informationen zur Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil finden Sie im
Selbststudienprogramm 352 „Die Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil“. i wszystko bedzie jasne :twisted:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
bezduszny
Komentarz