W salonie jak pytałem sie o tą jednostkę 170KM, poinformowano mnie, że można ja zamówic do O2... w przypadku kiedy samochód będzie szedł do produkcji.
Nie wiem czy będzie jakas dopłata... ale istnieje możliwość.
jak zwykle jakis burdel, 170 miala isc do RSa, zadne cenniki o tym nie wspominaja, no ale zeby miala byc w tej samej cenie co 140... na to bym nie liczyl :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Cena jest na czeskiej stronie Skody. Występuje tylko w wersji RS i jest droższa od
wersji z silnkiem benzynowym 2,0 TFSI.
Zastanowiałem się długo i na ten moment wolałbym wersję benzynową.
Miałem dzisiaj okazję przejechać się Passatem 2.0 TDI (170 KM) ze skrzynią DSG w salonie VW w Płocku. W Wawie żaden dealer tej skrzyni nie ma.
Ludzie to nie jeździ.... to lata!!! Fura wkręca sie na obroty aż miło. Niewiadomo kiedy 120 km/h wyskoczyło na liczniku.
Skrzynia pracuje rewelacyjnie. Mogę mieć jedynie nadzieję, że w zamawianej wersji Skody skrzynia będzie równie cudowna, a nie taka jak w wersji do jazdy próbnej. Odniosłem wrażenie jakby były to dwie różne skrzynie.
Na pytanie kolegi, czy zamówiłby 170 KM z manulaną czy 140 KM z DSG, dealer bez wahania wybrał DSG.... proponując chip tuning w ich salonie bez utraty gwarancji hehe
Skrzynia pracuje rewelacyjnie. Mogę mieć jedynie nadzieję, że w zamawianej wersji Skody skrzynia będzie równie cudowna, a nie taka jak w wersji do jazdy próbnej. Odniosłem wrażenie jakby były to dwie różne skrzynie.
skrzynia jest ta sama, bez obaw
Zamieszczone przez TommyLee
Na pytanie kolegi, czy zamówiłby 170 KM z manulaną czy 140 KM z DSG, dealer bez wahania wybrał DSG.... proponując chip tuning w ich salonie bez utraty gwarancji hehe
nie dziwie sie, przeciez to drozsza wersja :diabelski_usmiech
natomiast ZDECYDOWANIE odradzam ci jakikolwiek "tuning" w salonie :!: :!: :!: :idea: :idea: :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Voldemort, ja nie mam wątpliwości że Duo - zarówno Onyx jak i Ivory to super rozwiązanie. Równiez wolałbym taki wariant niż pełną skórę - zarówno z praktycznego jak i estetycznego punktu widzenia. NIESTETY nie mam takiego wyboru, a czarna Octa z ciemną tapicerą będzie wyglądała bardzo smutno i tak jakoś szaro-buro. Chyba jednak zaryzykuję z ivroy, najwyżej zaimpregnuję tapicerkę, nakryje ją folią, pokrowcem i częsciej będę ją prał :wink:
szkoda, dlaczego odradzasz "fabryczne" chipowanie? Dla mnie elementem przemawiającym za jest utrzymanie gwarancji (zwłaszcza że auta nowe, no i firmowe a nie prywatne)
szkoda, dlaczego odradzasz "fabryczne" chipowanie? Dla mnie elementem przemawiającym za jest utrzymanie gwarancji (zwłaszcza że auta nowe, no i firmowe a nie prywatne)
natomiast jak tu postepowac z autem firmowym nie mam pojecia :roll:
rozumiem, ze nikt nie zafunduje ci programu juz po kupnie samochodu, jakims rozwiazaniem byloby kupno auta w salonie, dla ktorego ktos sensowny robi programy, chyba sa takie...
generalnie chip "salonowy" jest zwykle gorszy o softu na "zamowienie", nie mowiac juz o boxach, ktore salony montuja...
i tak jest to nielegal na ktory SAP przymyka oko, a gwarancje ZTCW masz tylko w ASO salonu, w ktorym kupiles auto (nie jestem pewien)
utrzymanie gwarancji nie jest zadnym problemem raczej
[ Dodano: Sro 02 Sie, 06 22:21 ] Voldemort chyba nie ma najmniejszych problemow z chipem "salonowym", ale moze to wyjatek potwierdzajacy regule
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Voldemort, z tymi mokrymi dźinsami też słyszałem, jak również z poceniem się w innych farbujących ciuchach. Trudno się mówi, trzeba będzie prać tapicerkę a na początku zaimpregnować jakąś chemią. Na duala niestety nie mam co liczyć
Mam jasna skore w aucie - spokojnie mozna ja doczyscic i mokre dzinsy nie sa jej grozne - tyle ze sie d. slizga
xenony - tak
ESP - powiedz im ze to dlaq twojego bezpieczenstwa - jak ci kupuja o2 2.0tdi to chyba jestes dla nich cos wart - dziala super - przy odpowiednim uzyciu w zakrecie - samo za ciebie blokuje na chwile tylnie kola - jak na recznym
Zamieszczone przez greszczyn
I ... tak jak piszesz , musiałbyś mieć RS -a 8) lub ...... być " inaczej " wykształcony ( tak jak Roman :wink: ) by , zrobić krzywdę misce w O II :szeroki_usmiech .
mam zawias z RSa i nic nie obciera - mimo ze jest o 15mm nizszy jest jednoczesnie twardszy w zwiazku z czym strzalka ugiecia zawieszenia jest zdecydowanie mniejsza.
co do filtra czastek stalych to podobno nic go tak nie wyukancza jak PJS - to cos wymaga wypalenia sie czastek - a w zwiazku z tym osiagniecia jakiejs tam temperatury w wydechu - jadac jak dupa nigdy sie tego nie osiagnie - dasz ognia to sie wypali
Ja jeszcze dodam co do tego fabrycznego tuningu że wciąż obserwuję spalanie i wychodzi na to że nic się nie zmieniło. Globalne spalanie 6.8/100km (bank 2 pamięci kompa) było przed i jest po tuningu. Ale dynamika jazdy zdecydowanie na plus! Nic nie trzęsie, nie telepie, nie szarpie, nie huczy, i dymu za sobą nie widzę. Testowane na rodzinie, psie, pełnym bagażniku i gęstym ruchu w trasie... itd do znudzenia achy i ochy :P
Tak więcTommyLee, DSG+TDI 140kM+właściwy tuning i banan gwarantowany.
Przecież w Skodzie silnik 170 KM nie występuje z DSG.
Ale można zamówić do produkcji... kwestia dobrych chęci dealera i kasy kupującego.
Jesli czegos takiego nie ma w cenniku to Ci czegos takiego nie wyczaruja, sprawdzone w wypadku Fabii RS 2.0 TDI DSG, mozna zamowic na indywidualne zamowienie w fabryce, ale to troche malo oplacalne.
Ja jeżdżę jeszcze Jeepem Cherokee 4.0L oczywiście w automacie i jest to super wynalazek. Trzeba nauczyć się "obsługiwać" automat, tak aby lekkimi ruchami pedału gazu zmusić ją do takiej pracy jakiej oczekujemy. To cała tajemnica.
Przecież w Skodzie silnik 170 KM nie występuje z DSG.
Ale można zamówić do produkcji... kwestia dobrych chęci dealera i kasy kupującego.
Chyba nie można...Przecież na żadnym rynku nie występuje Octavia 170 KM z DSG.
Przynajmniej na razie i dealer nic tu zrobić "dobrymi chęciami" nie może.
Jesli czegos takiego nie ma w cenniku to Ci czegos takiego nie wyczaruja, sprawdzone w wypadku Fabii RS 2.0 TDI DSG, mozna zamowic na indywidualne zamowienie w fabryce, ale to troche malo oplacalne
E tam tobie nie zrobia, mi nie zrobia ale dla Trola na pewno bedzie taki egzemplarz - pewnie polisingowy :diabelski_usmiech
Jesli czegos takiego nie ma w cenniku to Ci czegos takiego nie wyczaruja, sprawdzone w wypadku Fabii RS 2.0 TDI DSG, mozna zamowic na indywidualne zamowienie w fabryce, ale to troche malo oplacalne.
Ja wszędzie, kwestia ceny.....
To, że dany samochód nie jest u nas dostępny nie oznacza to, że na inne rynki go nie ma...
Komentarz