Czas na nowe auto, co poradzicie.. DSG...Nexus...itp

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    Kazdy 2.0 TDI 16V 140KM jest na piezowtryskach i systemie Siemensa (te o symbolu BKD na pewno)
    Maicroft, no co ty :?: :!: :roll:
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      szkoda, No, ponoc wlasnie tak, nie wiem czy sie cieszyc czy martwic tym faktem.
      Ponizej w tamtym watku na SR Tony o tym pisze, a jeszcze to z jednego pewnego zrodla slyszalem
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #28
        Zamieszczone przez Maicroft
        szkoda, No, ponoc wlasnie tak, nie wiem czy sie cieszyc czy martwic tym faktem.
        Ponizej w tamtym watku na SR Tony o tym pisze, a jeszcze to z jednego pewnego zrodla slyszalem
        ZTCW, to wlasnie 140KM od 170KM rozni sie min tym ze wlasnie nie ma piezopumpedusów
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #29
          Podobnie jak w silnikach 2.5 TDI v6.... Były wersje 150KM na PD i 180KM na piezzo...

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #30
            tamten topic na SR to IMHO jeden wielki metlik, nikt nie wie dokladnie o co chodzi, na razie zostaje przy wiedzy, ze BKD nie ma piezo
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              bezduszny, Jak ta wersje 180KM robili to nikt jeszcze nie slyszal o piezo wtryskach, to nie ten silnik :wink:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • TommyLee
                Ambiente
                • 2006
                • 179

                #32
                Może warto pogadać z dealerem VW, bo oni oferuję passaty z 2.0 tdi 140 KM i 170 KM.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez TommyLee
                  Może warto pogadać z dealerem VW, bo oni oferuję passaty z 2.0 tdi 140 KM i 170 KM.
                  A co taka rozmowa ma wnieść ?

                  Kolega chce kupić O2.... :twisted:

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    #34
                    TommyLee, a może zamiast Passatów superby w super wypasie

                    Komentarz


                    • #35
                      Na przykład takie Superb.........
                      Załączone pliki

                      Komentarz

                      • TommyLee
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 179

                        #36
                        no to ja poproszę superb :szeroki_usmiech

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Voldemort
                          Tę dziurę jeszcze mocniej czuć, kiedy po prostu chcemy tylko przyspieszyć bez pełnego ataku na moc. Oczywiście pozostaje jeszcze tryb sekwencyjny. ( a propos jak dla mnie kierunek zmiany jest ustawiony na wspak i długo się przyzwyczajałem, że wyższy bieg to ruch w przód i odwrotnie)
                          W sportowych skrzyniach sekwencyjnych wyższy bieg jest do tyłu a redukcja do przodu.... to akurat jest dobre rozwiązanie :wink:

                          Zamieszczone przez TommyLee
                          no to ja poproszę superb :szeroki_usmiech
                          No i ja czekam az sie pojawi :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            #38
                            Zamieszczone przez bezduszny
                            Zamieszczone przez Voldemort
                            Tę dziurę jeszcze mocniej czuć, kiedy po prostu chcemy tylko przyspieszyć bez pełnego ataku na moc. Oczywiście pozostaje jeszcze tryb sekwencyjny. ( a propos jak dla mnie kierunek zmiany jest ustawiony na wspak i długo się przyzwyczajałem, że wyższy bieg to ruch w przód i odwrotnie)
                            W sportowych skrzyniach sekwencyjnych wyższy bieg jest do tyłu a redukcja do przodu.... to akurat jest dobre rozwiązanie :wink:

                            Zamieszczone przez TommyLee
                            no to ja poproszę superb :szeroki_usmiech
                            No i ja czekam az sie pojawi :diabelski_usmiech
                            2008, topic o nowym superbie jest tutaj:
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz


                            • #39
                              Dopiero 2008 ? łeeee.. lipa.

                              Na przełomie tego roku ma byc podobno jakiś facelifting SuperB'a....
                              .. a ja sie podpaliłem jak szczerbaty na suchary ops:

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #40
                                bezduszny, był już lift zubożyli go

                                Komentarz


                                • #41
                                  W salonie twierdzą, że bedzie na przełomie roku.... dlatego demo jest do "łyknięcia".

                                  Głupio troche wygląda, jak O2 ma więcej ciekawszej elektroniki do wyboru niż Superb..

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #42
                                    Zamieszczone przez bezduszny
                                    W salonie twierdzą, że bedzie na przełomie roku.... dlatego demo jest do "łyknięcia".
                                    dzisiaj potwierdzili mi to w salonie, lift a potem nowy model.
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • Voldemort
                                      Ambiente
                                      • 2006
                                      • 134

                                      #43
                                      TommyLee, co do szarpania DSG to jakaś dziwna sprawa. U mnie nic nie szarpie. Jedyne, co można zaobserwować to wyraźniejsze odczucia przy przechodzeniu z 1 do 2, 2 do 3. Zapewne z racji długości przełożeń. Zmiany 3-4-5-6 są niezwykle płynne. Nigdy nie udało mi się manualem tak zmienić bieg jak to potrafi ta skrzynia.
                                      Ale jako niemal fanatyk DSG jestem być może zaślepiony. Wiem, że są tacy kierowcy, którzy do sprawy podchodzą z goła odwrotnie. Automat? Precz z badziewiem, brak kontroli nad napędem i takie tam...
                                      Ostatecznie sam musisz zdecydować. A jeśli idzie o ESP to wyłącza się je przyciskiem na konsoli, ale to cały system ASR, ESP i co tam jeszcze, nie wiem czy ABS też. Sposób ingerencji ESP w jazdę jest dość zdecydowany, ale następuje to b.późno. Parę razy wymusiłem załączenie celowo przeginając z prędkością w zakręcie. Niezłe uczucie jak auto nadrabia trajektorię. Wdaje mi się, że robi to bardzo zmyślnie. Pamiętać trzeba jednak, że cudów to nie zdziała jak się przegnie totalnie.

                                      Filtr cząstek stałych to dodatkowy element katalizatora - efektem jego pracy jest brak dymienia z rury. Nawet jak damy w pedał na maxa. Się znaczy ukłon w stronę ekologii - sadzy mówimy stop!

                                      Pzdr!
                                      Hokus-Pokus i dwumasa

                                      Komentarz

                                      • olejek
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 121

                                        #44
                                        Witam,

                                        Ostatnio stałem się posiadaczem O2 kombi elegance 2.0 TDI DSG. Wcześniej jeżdziłem Omegą B kombi 2.5 TD w automacie, więc miałem pewne oczekiwania i wymagania. DSG - rewelacja, polecam, jeżdżąc również różnymi autkami w manualu nie ma takiej wygody i kultury pracy jak w DSG. Xenon - polecam bardzo, po raz pierwszy mam w nocy taką widosczność jaka powinna być. Szkoda, że O2 nie ma biksenonów. Tapicerka - Onyx lub duo, w omedze miałem jasnosiwy welur - kłopotliwe w utrzymaniu, wszystko na tym widać. GPS - kiedyś kupiłem Pocket PC + AutoMAPA, w Skodzie próbowałem dowiedzieć się o Nexusa - PPC po pierwsze taniej, po drugie masz możliwość ciągłych updateów z internetu (mapy, POI - radary itp.). Miałem jedynie zgryz gdzie go zamontować - wziąłem również zestaw głósnomówiący z bluetoothem, do mojego telefonu nie ma uchwytu-przejściówki (Nokia 9500), poza tym jest Bluetooth - telefonu nie wyciągam z kieszeni, a uchwyt PPC po dorobieniu 4-ech otworów idealni pasuje na podstawkę pod telefon. Poprosiłem jedynie w serwisie żeby mi pociągneli kabel od zasilania PPC wewnątrz, teraz z uchwytu wychodzi końcówka, całość wygląda idealnie.

                                        Pozdrawiam serdecznie

                                        Olejek
                                        http://keeprockin.art.pl/‎

                                        Komentarz

                                        • Voldemort
                                          Ambiente
                                          • 2006
                                          • 134

                                          #45
                                          I jeszcze dla inspiracji/zastanowienia. Tak wygląda Duo/Onyx.
                                          Załączone pliki
                                          Hokus-Pokus i dwumasa

                                          Komentarz

                                          • cieq
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 745
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                            #46
                                            IMO Duo/Onyx to pod wieloma względami lepsze rozwiązanie od "pełnej" skóry a prezentuje sie równie dobrze
                                            www.pinkbike.com

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              #47
                                              Zamieszczone przez cieq
                                              IMO Duo/Onyx to pod wieloma względami lepsze rozwiązanie od "pełnej" skóry a prezentuje sie równie dobrze
                                              a IMO duzo lepiej
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                szkoda, Cos takiego jeszcze w kwesti czy sa czy nie piezo :diabelski_usmiech

                                                Silnik BKD i AZV pompki ma o numerze 03G 130 073 G(X)
                                                Silnik BMN czyli 170 KM ma 03G 130 073 M(X)

                                                Wszystkie inne 1.9TDI i 2.0TDI maja numer 038 130 073 AG lub 038 130 079 GX itd wiec zasadnicza czesc numeru (ten poczatek) jest inny. Wiec cos w tym musi byc :idea:

                                                Weitere Informationen zur Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil finden Sie im
                                                Selbststudienprogramm 352 „Die Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil “.
                                                i wszystko bedzie jasne :twisted:
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • szkoda
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 22543

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                                  szkoda, Cos takiego jeszcze w kwesti czy sa czy nie piezo :diabelski_usmiech

                                                  Silnik BKD i AZV pompki ma o numerze 03G 130 073 G(X)
                                                  Silnik BMN czyli 170 KM ma 03G 130 073 M(X)

                                                  Wszystkie inne 1.9TDI i 2.0TDI maja numer 038 130 073 AG lub 038 130 079 GX itd wiec zasadnicza czesc numeru (ten poczatek) jest inny. Wiec cos w tym musi byc :idea:

                                                  Weitere Informationen zur Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil finden Sie im
                                                  Selbststudienprogramm 352 „Die Pumpe-Düse-Einheit mit Piezo-Ventil“.
                                                  i wszystko bedzie jasne :twisted:
                                                  no to :shock:
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Czyli jak szaleć i zamawiać do produkcji to z silnikiem BMN..... :diabelski_usmiech

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...