wymieniłem wszystko w przednim zawieszeniu końcówki , tuleje , sworznie , i wszystko co tylko się da łącznie z poduszkami i łożyskiem amorów pojechałem zrobiłem geometrię niby wszystko oki ale jak puszczę koło kierownicze to kierownica robi mi takie milimetrowe drgania w lewo - prawo delikatnie i cały czas lewo-prawo niem mam pojęcia co może być :twisted:
[O2] Generator Ozonu Fm-300 - zastosowanie
Zwiń
X
-
[O2] Generator Ozonu Fm-300 - zastosowanie
Dziś kolega pozyczył mi generator ozonu FM-300 (brak instrukcji)....i moje pytanie brzmi tak.....czy wyjmujecie filtr przeciwpyłkowy? Czy włanczacie obieg zamknięty - chodzi tu o autko 0II bo filtr przeciwpylkowy jest w kabinie. I czy całe urządzenie wkladacie do kabiny? czy tylko wpuszczacie te wężyki???? I jakies tez koncówki sa.....pieron wie do czego....poniżej wstawiam fotke...Załączone pliki
-
-
piotrek_os, na pewno musisz wyjąć filtr i potem go najlepiej wymienić na nowy, na pewno obieg zamknięty i wentylator włączony oraz autko musi być odpalone z klimą co najmniej 30 min. ale to zależy od wydajności samego urządzenia (ilości wytwarzanego ozonu w danym czasie). Reszta według instrukcji samego urządzenia - googlałeś ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maxpaynemmpiotrek_os, Reszta według instrukcji samego urządzenia - googlałeś ?
[ Dodano: Sro 23 Lis, 11 17:01 ]
http://chomikuj.pl/serwis24-24/DIAGN...1026685699.pdf juz znalazłem instrukcje...
[ Dodano: Sro 23 Lis, 11 17:14 ]
maxpaynemm, a jak teraz np na dworze jest ok zera to klima sie nie włączy, a w garazu nie bardzo...zeby auto tyle czasu chodzilo odpalone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osmaxpaynemm, a jak teraz np na dworze jest ok zera to klima sie nie włączy, a w garazu nie bardzo...zeby auto tyle czasu chodzilo odpalone
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Re: Generator Ozonu Fm-300 - zastosowanie
Zamieszczone przez piotrek_osDziś kolega pozyczył mi generator ozonu FM-300 (brak instrukcji)....i moje pytanie brzmi tak.....czy wyjmujecie filtr przeciwpyłkowy? Czy włanczacie obieg zamknięty - chodzi tu o autko 0II bo filtr przeciwpylkowy jest w kabinie. I czy całe urządzenie wkladacie do kabiny? czy tylko wpuszczacie te wężyki???? I jakies tez koncówki sa.....pieron wie do czego....poniżej wstawiam fotke...
Urzadzenie na zewnatrz, zeby mialo dostep do swiezego powietrza - bez ozonu
Obieg wewnetrzny
Klima wylaczona
Komentarz
-
-
Mam FM300s czyli słabszą wersję bez ustawienia timera, ale ogólnie ta sama wydajność. Na wiosnę miałem jakiś tam zapach. Ozonowanie robiłem bez filtra, obieg zamknięty, 30min. na zimnym ustawieniu klimy i chyba z 15-20min. na ciepłym nawiewie (ktoś gdzieś pisał, aby też na ciepłym też zrobić). Filtr wymieniłem oklejając go gąbką (taką do uszczelniania okien) i jak do dziś nie ma żadnych zapachów. To juz jakieś pół roku, a klimy nie używam za często - w zasadzie jak jest potrzeba. W każdym razie urządzenie się zwróci myślę w miarę szybko - 2-3 lata.
Komentarz
-
-
Mam podony ozonator - stosuję - polecam. Wydatek jednorazowy, w moim przypadku zwrócił się po jednym sezonie ("rodzinne ozonowanie samochodów" )
Najlepiej po ozonowaniu zakładać nowy filtr- satysfakcja gwarantowana
Od strony technicznej - 2 x 20 minut z przerwą 10 minutową, wyjmuję filtr kabinowy, obieg zamknięty, nawiew na 1 (pierwsze 20 min daję na dół, następne 20 minut na górę) , wężyk przez okno, ozonator na zewnątrz.
Komentarz
-
-
Słuchajcie temat wałkowany ale warto powiedzieć, że klimy nie powinno się odpalać bo skrapla się parownik i trudniej się pozbyć syfów. Przynajmniej ja tak ozonuję od 3 lat takim samym urządzeniem i nic nie śmierdzi.
Tak jak napisał t271828
Wyjmuje filtr - po ozonowaniu wkladam nowy
Urzadzenie na zewnatrz, zeby mialo dostep do swiezego powietrza - bez ozonu
Obieg wewnetrzny
Klima wylaczonaSkoda Octavia Tour MORE 1.6 TWIN POWER
Yamaha FZ6 s2 Fazer ABS
Komentarz
-
Komentarz