Zamieszczone przez tom.tom
LPG
Zwiń
X
-
i jeszcze przyspiesza ja diesel
baca . ja wiem ze lpg jest oszczedne i nawet skoda rozwiazala to tak ze sie nie psuje za czesto.
ale naprawde nie ma co sie spuszczac jakie to lpg jest super.
bo przyspieszenia 1.6 plus lpg w octavii prawie nie ma
a dodatkowo jazda na lpg ze spalaniem 8 L to musi byc mega kapelusz.
wiem ile pali koledze tour'ka i wiem jak jezdzi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsi jeszcze przyspiesza ja diesel
baca . ja wiem ze lpg jest oszczedne i nawet skoda rozwiazala to tak ze sie nie psuje za czesto.
ale naprawde nie ma co sie spuszczac jakie to lpg jest super.
bo przyspieszenia 1.6 plus lpg w octavii prawie nie ma
a dodatkowo jazda na lpg ze spalaniem 8 L to musi byc mega kapelusz.
wiem ile pali koledze tour'ka i wiem jak jezdzi.
Swoje przemyślenia na temat wyższości diesla nad innymi rozwiązaniami paliwowymi ( czyt. PB lub PB + LPG ) zachowaj w swojej pamieci lub załóż inny wątek jak już tak bardzo chcesz sie spierać....
....Fabia II z 1.6 TDI CR ...... hm.... :? no cóż o gustach sie nie dyskutuje...... w tym wątku...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsi jeszcze przyspiesza ja diesel...Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsale naprawde nie ma co sie spuszczac jakie to lpg jest super.
bo przyspieszenia 1.6 plus lpg w octavii prawie nie ma
wiem ile pali koledze tour'ka i wiem jak jezdzi.
ja u siebie żadnej różnicy nie zauważyłem w przyśpieszaniu, a co do tego że wg Ciebie
tego przyśpieszenia nie ma to też nieprawda, bo ten silnik trzeba kręcić powyżej 4000 obr.
żeby miał porządnego kopa, inaczej faktycznie jest trochę mułowaty, ale na wysokich
obrotach dostaje naprawdę dużego kopa i ja nie narzekam. Wcześniej jeździłem dieslem
z turbiną i benzyniakiem o tej samej pojemności i tutaj dużej różnicy nie widzę - tylko
zaznaczam że trzeba nim jeździć na wysokich obrotach żeby śmigał jak strzała. To tak samo
ja z innym świetnym silnikiem w Hondzie Accord 1,8 V-Tec z 2000 roku np. - na niskich obrotach
muł a na wysokich rakieta.
Spalanie u mnie 10-11 litrów na mieście co jest bardzo normalnym wynikiem, a jeżdżę
całkiem dynamicznie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez xtremesystemsi jeszcze przyspiesza ja diesel...
[ Dodano: Sro 30 Lis, 11 11:14 ]
Zamieszczone przez tom.tomWtryskiwacze MED w instalacji LR omegas przed przełaczeniem się na gaz pracują w trybie rozgrzewania, dlatego tak cyka nierównomiernie jak to opisałeś. Po przełączeniu na LPG też cyka prawie jak w dieslu, tylko juz równomiernie. Do tego jeszcze może cykać zawór od układu odpowietrzania instalacji paliwowej.
Jeszcze a'propos halucynacji słuchowych: czy zdarza się na Waszych silnikach, że na zimnym słychać postukiwanie szklanek zaworowych (jedną?!) - trwa to krótko, ale jak mnie to wkurza :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nobodyZamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez xtremesystemsi jeszcze przyspiesza ja diesel...Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nobodyJeszcze a'propos halucynacji słuchowych: czy zdarza się na Waszych silnikach, że na zimnym słychać postukiwanie szklanek zaworowych (jedną?!) - trwa to krótko, ale jak mnie to wkurza :twisted:Pozdrawiam
Komentarz
-
-
pytanie . jakiej generacji instalacje skoda montuje w tourach i FL
IV pewnie?
[ Dodano: Sro 30 Lis, 11 11:52 ]
Zamieszczone przez mar979I tu się z Tobą nie zgodzę bo na LPG to auto chodzi dokładnie tak samo jak na benzynie,Spalanie u mnie 10-11 litrów na mieście co jest bardzo normalnym wynikiem, a jeżdżę
całkiem dynamicznie
tylko wiem jak kolega moj nim jezdzi. w wlasnie spalanie ma w twoich granicach
wiec jesli baca ma spalanie 8 to w ogole toczy sie jak na rowerze . bo raz ze ten silnik nie przyspiesza za dynamicznie (tragedii nie ma, tak jak z 1.4) , to dwa ze jeszcze trzeba muskac pedal gazu w i tak slabawym silniku zeby miec takie spalanie
bron Boze nie wchodze w temat o wyzszosci ON nad LPG.
wiem ze jezdze ze 4zl drozej niz na lpg
....Fabia II z 1.6 TDI CR ...... hm.... :? no cóż o gustach sie nie dyskutuje...... w tym wątku...
to byl moj dylemat i bilem sie z myslami dlugo
czy wziac duzego klocka ktory nie jedzie za bardzo , czy mniejsze i lzejsze z silnikiem ktory jedzie.
przewazylo to ze w miescie latwiej zaparkowac fabka
Komentarz
-
-
nie łudźmy się - LPG kupuje się dla oszczędności. Ja też mam spalanie LPG koło 8. Tyle że do tego jeszcze Pb 2l/100 Natomiast potwierdzam że 1.6 jedzie ok, tak samo na Pb jak i LPG. Już włączenie klimatyzacji ma większy wpływ na osiągi niż zmiana typu paliwa.
Ps. nad fabią też myślałem ale ta nowa jest po prostu paskudna (moim zdaniem)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KilaNpompa paliwowa jak najbardziej działa. Dlatego ważne jest aby nie jeździć z tzw. "pustynią w baku" w przeciwnym razie pompa pracuje "na sucho" co jest najprostszą drogą do jej zatarcia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marianek78Zamieszczone przez KilaNpompa paliwowa jak najbardziej działa. Dlatego ważne jest aby nie jeździć z tzw. "pustynią w baku" w przeciwnym razie pompa pracuje "na sucho" co jest najprostszą drogą do jej zatarcia
Komentarz
-
-
Przecież to bez sensu. W baku trzymam tyle ile aktualnie jest, czyli zalewam do pełna a po jakimś czasie dobija do rezerwy, więc znowu dolewam do pełna. Jeśli pompa paliwowa potrzebowałaby do pracy min 1/4 zbiornika, to samochód na rezerwie po prostu by nie pojechał. Poza tym nie ma czegoś takiego jak utrzymywanie poziomu benzyny - ona się zużywa, więc się tankuje i tyle. Nie ma możliwości trzymania "starej" benzyny w baku - przecież ona się sukcesywnie wypala. Komuś się chyba coś pomieszało ze starym typem instalacji, gdzie można było benzyny nie używać wcale.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nobodyW opisie LR Omegas podają też, że na wolnych obrotach silnik przechodzi na zasilanie benzyną...Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez nobodyW opisie LR Omegas podają też, że na wolnych obrotach silnik przechodzi na zasilanie benzyną...
Komentarz
-
-
Podpieranie beną na wolnych to w TSI występuje (jeśli jest tam IV gen.)
Co do używania beny przy max bucie to jest to spotykane zjawisko przy kiepskich instalacjach, gdy np. cisnienie w reduktorze leci na pysk i komp przełącza na benę. Normalnie w IV gen. nie ma podpierania benzyną podczas pracy na gazie.Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarxPrzecież to bez sensu. W baku trzymam tyle ile aktualnie jest, czyli zalewam do pełna a po jakimś czasie dobija do rezerwy, więc znowu dolewam do pełna. Jeśli pompa paliwowa potrzebowałaby do pracy min 1/4 zbiornika, to samochód na rezerwie po prostu by nie pojechał.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrzej.PPodpieranie beną na wolnych to w TSI występuje (jeśli jest tam IV gen.)
Co do używania beny przy max bucie to jest to spotykane zjawisko przy kiepskich instalacjach, gdy np. cisnienie w reduktorze leci na pysk i komp przełącza na benę. Normalnie w IV gen. nie ma podpierania benzyną podczas pracy na gazie.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarxPrzecież to bez sensu. W baku trzymam tyle ile aktualnie jest, czyli zalewam do pełna a po jakimś czasie dobija do rezerwy, więc znowu dolewam do pełna. Jeśli pompa paliwowa potrzebowałaby do pracy min 1/4 zbiornika, to samochód na rezerwie po prostu by nie pojechał. Poza tym nie ma czegoś takiego jak utrzymywanie poziomu benzyny - ona się zużywa, więc się tankuje i tyle. Nie ma możliwości trzymania "starej" benzyny w baku - przecież ona się sukcesywnie wypala. Komuś się chyba coś pomieszało ze starym typem instalacji, gdzie można było benzyny nie używać wcale.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Zamieszczone przez MarxPrzecież to bez sensu. W baku trzymam tyle ile aktualnie jest, czyli zalewam do pełna a po jakimś czasie dobija do rezerwy, więc znowu dolewam do pełna. Jeśli pompa paliwowa potrzebowałaby do pracy min 1/4 zbiornika, to samochód na rezerwie po prostu by nie pojechał.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marianek78Zamieszczone przez t271828Zamieszczone przez MarxPrzecież to bez sensu. W baku trzymam tyle ile aktualnie jest, czyli zalewam do pełna a po jakimś czasie dobija do rezerwy, więc znowu dolewam do pełna. Jeśli pompa paliwowa potrzebowałaby do pracy min 1/4 zbiornika, to samochód na rezerwie po prostu by nie pojechał.Turas 2 mit gas naturlich
Komentarz
-
-
[/quote]no nie wiem czy odcięcie pompy to dobry pomysł, bo oprócz samej pompy trzeba pamiętać jeszcze o wtryskiwaczach benzynowych, którym krążące w układzie paliwo zapewnia chłodzenie. mój gazownik z kilkunastoletnim doświadczeniem i autoryzacją LR (robił mi już 3 instalki w różnych autach i zna się chłopina na rzeczy) powiedział, że nigdy by nikomu w aucie na wtrysku nie odciął zasilania pompy...[/quote]
Mogę się mylić, ale przypadkiem nie jest tak, że jeżeli autko zasilane jest LPG to przecież wtryskiwacze noPB nie pracują, więc nie są chłodzone. Jedynie jak już któryś z przedmówców wspomniał chłodzi się pompa paliwa. Co jak co, ale pewnie ilu ludzi tyle opinii. Ja tam odcięcia pompy nie stosowałem nigdy podczas mojej 10 letniej eksploatacji autka na LPG.
Komentarz
-
Komentarz