Octavia 1.2 TSI za 68500 - warto?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tokolosz
    Rider
    • 2010
    • 519
    • Volvo

    #76
    Jak znajomy miał np. ulepa z "Niemczech" z 2000roku to się nie dziwię, albo może miał ale z hydropneumatycznym zawiasem?. A prawda jest taka, że te nowe C5 nie są awaryjne i tyle. Pisałem wcześniej, że w mojej firmie w Rajchu mają flotę C5 (zwykłe zawieszenie) i od 6 lat tylko Citroeny kupują, bo mają lepszy wypas i są naprawdę bezawaryjne. Dziś zauważyłem, że u mnie w Octavii Elegance siedzenia nie są już Elegance tylko Syfilance (przebieg 20tkm)- Nawet w Palio materiał się tak nie szmacił. W C5 nic z tapicerką się nie dzieje nawet po dużych przebiegach.
    W tej cenie to można C4 Picasso wyrwać 1.6 benzyna 120 km, tylko trzeba iść do salonu.
    Jak kupowałem Skodę to w cenie Superba Ambiente tdi 170 można było kupić C5 Exclusive kombi HDI 160km, z dużo lepszym wyposażeniem.
    Radzę przejechać się C5.
    Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
    Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
    Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
    08' O2 Elegance Combi BKC
    11' O2 fl Elegance Combi CDAA
    99' O1 SLX Combi AHF

    Komentarz

    • Agamek12
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 9941
      • Ford

      #77
      Nie ma co wyrabiać sobie opinii o aucie na podstawie jakiegoś pojedyńczego przypadku. No bo co to ma za znaczenie, że firma mojego wujka kupiła pierwszą wersję C5 2.0HDI kombi, która jeździła z wieloma kierowcami - którzy nie zawsze ją szanowali i często przeładowywali, jeśli przez ponad 200.000km nie działo się z nią nic, a jej dalszą karierę przerwał... potężny wypadek. Co z tego, że potem w jej miejsce trafił model po liftingu, który jest równie nieszanowany i dawno już przekroczył 200kkm i wciąż jest autem bezawaryjnym, skoro... ja i tak nie kupię sobie nigdy francuza :szeroki_usmiech
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz

      • Rok z Bagien
        L&K
        • 2010
        • 1172

        #78
        Zamieszczone przez perfex
        Więc coś tam o naprawach Citroenów wiem.
        Ale nie wszyscy wiedzą, część ludzi (bez względu co o tym sądzisz) jak się coś popsuje to jedzie do serwisu i odbiera naprawiony.

        Zamieszczone przez tokolosz
        Jak znajomy miał np. ulepa z "Niemczech" z 2000roku to się nie dziwię
        Nie, to był całkowicie nowy zakupiony w salonie.

        Zamieszczone przez tokolosz
        Radzę przejechać się C5.
        A nie dziękuję. Ja w życiu żadnego francuza nie kupię.

        Zamieszczone przez tokolosz
        Dziś zauważyłem, że u mnie w Octavii Elegance siedzenia nie są już Elegance tylko Syfilance (przebieg 20tkm)
        Hmm, ja przejechał trochę więcej, fotele wyglądają na nowe (a swoje ważę :? ), mało tego przez blisko dwa lata nawet żarówka mi się nie przepaliła.


        I na koniec, bo dyskurs jawi mi się jałowy, niech każdy robi jak chce.
        Macie sentyment do francuzów voile, naprzód. Wolny kraj.

        Komentarz

        • Zorr
          RS
          • 2011
          • 2110

          #79
          Za 65100zł można też nową Yaris Hybrid nabyć ;-)
          65 100 zł - tyle trzeba zapłacić za pierwsze w Europie miejskie auto Toyoty o napędzie hybrydowym. Co otrzymamy w tej cenie? Sporo
          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

          Komentarz

          • lu5asz
            RS
            • 2011
            • 2006
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            #80
            A moze warto sie zastanowic nad Hondą Civic z silnikiem 1.8 140KM.Wersja z tamtego roku niezle wyglada,a problemow z silnikiem nie powinno byc.Pozdr.
            Kondziu

            OCP

            Komentarz

            • tokolosz
              Rider
              • 2010
              • 519
              • Volvo

              #81
              Zamieszczone przez Rok z Bagien
              Hmm, ja przejechał trochę więcej, fotele wyglądają na nowe (a swoje ważę ), mało tego przez blisko dwa lata nawet żarówka mi się nie przepaliła.
              Ale widzę, że masz jeszcze normalne boczki tylne i lepszy materiał tapicerski. W O2 przed liftem też Elegance po 100 tkm miałem ładniejsze niż teraz, bo u mnie to już wersja dla zielonych Ekologów (materiał się mechaci jak cholera)
              P.S.
              Ja ważę 116kg :P

              Aaaa jeszcze jedno: Auta na F są po prostu Fajne

              Kolega gorzen chyba zrezygnował z zakupu po ożywionej dyskusji w Jego poście
              Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
              Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
              Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
              08' O2 Elegance Combi BKC
              11' O2 fl Elegance Combi CDAA
              99' O1 SLX Combi AHF

              Komentarz

              • TomekRs
                RS
                • 2011
                • 1670

                #82
                Ja np. znam c5 2.0 benzyna, ktorej nic nie zabilo, a zamykala obrotomierz na kazdym biegu do odcinki, rwala asfalt do 3 biegu. Zabilo ja dopiero dachowanie jednego z pracownikow (kobieta) :P

                Komentarz

                • Agamek12
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 9941
                  • Ford

                  #83
                  Reasumujac: aut na F nie kupuje się nie dlatego, że sie psują. Nie kupuje się ich dlatego, że poprostu takich rzeczy się nie robi :diabelski_usmiech
                  Adam... Używam:
                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                  Passek: B6 175KM/366Nm

                  Komentarz

                  • Ferd
                    Rider
                    • 2011
                    • 320

                    #84
                    Ja tam już się pogodziłem z myślą , że moim następnym samochodem może być francuz. Ważne jest, że będzie to francuz zagazowany

                    Komentarz

                    • sew1981
                      RS
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2009
                      • 10917
                      • Fiat

                      #85
                      Ferd, myślę że zmiana z Twojego na OI RS 1.8 t o mocy 180 koni plus program na 210 ps i dobry gaz ma jak najbardziej sens. Auto w lepszej wersji wyposażenia i duzo mocniejsze niż Twoja odmiana, i po lifcie już.
                      Ktoś u nas na forum zmienił z OI 1.6 na OI RS i chwali :P

                      Komentarz

                      • Ferd
                        Rider
                        • 2011
                        • 320

                        #86
                        sew1981,

                        Wiesz, taka zmiana byłaby ciekawa, ale jak sobie pomyślę jakie są trudności z zakupem dobrego używanego pewnego samochodu, to tracę chęci. Może już prędzej zrobiłbym sobie swapa i zastosował w swojej Octavii silnik z audi TT 1.8 20V T 225 koni.

                        Nie mam teraz jakiegoś parcia na większe modyfikacje silnikowe czy zmianę samochodu. Moja Octavia świetnie, ekonomicznie jeździ i jest absolutnie, ale to absolutnie bezawaryjna oraz ma wszystko czego potrzebuję. Uważam jednak, że każda zmiana powinna wnosić jakąś wyraźną nową, niekoniecznie lepszą jakość. Gdybym pozbywał się swojej Octavii I, to raczej kupiłbym Superba I (piękny samochód, choć troszkę duży) 1.8 20V T 150 koni i zrobił program na 200 koni plus oczywiście mój ulubiony LPG :szeroki_usmiech

                        Komentarz

                        • qorzen
                          Classic
                          • 2012
                          • 18

                          #87
                          Dzięki za zainteresowanie moim dylematem
                          Założenia mam takie: niby auto na firmę, ale w bagażniku musi się zmieścić zestaw dla dwóch potworów: wózek + rowerek :lol: oraz jakieś bagaże.
                          Auto będzie użytkowane głównie po mieście, więc nowoczesny diesel raczej odpada, szukam oszczędnej benzynki. A szkoda, bo dla mnie atrakcyjną opcją jest Berlingo XTR HDI 110kM, ale mam raczej uzasadnione obawy co do filtra i dwumasy, Wiem że auta na F nie cieszą się dobrą opinią, ale ja teraz użytkuję Scenica I i gdyby nie pojawiająca się korozja (12 lat!) i zbyt mały bagażnik, to jeszcze bym tym pojeździł ze 2 lata . Mam już nabite ponad 240 tys i uwaga: oryginalne wtryski i turbina, a z usterek które pamiętam to całkowicie klapnięty tylny zacisk hamulcowy, oraz walnięty w trasie czujnik temperatury (na komputer szły jakieś kosmiczne wartości, ale po odpięciu wtyczki dało się jakoś wrócić do domku). Oprócz tego to same rzeczy eksploatacyjne, więc ja jakoś nie wierzę stereotypom.

                          Patrząc na ceny samochodów na Allegro nie widzicie kosztów dodatkowych, jak całkowity koszt leasingu, ubezpieczenia, czy też jakiś absurdalnych i obowiązkowych składek powiązanych z leasingiem. U Skody pod tym względem jest całkiem ok
                          Pozdrawiam.

                          Komentarz

                          • Walt
                            L&K
                            • 2011
                            • 1065
                            • Seat

                            #88
                            qorzen, Przeciwnicy aut na F "bo ktoś tam gdzieś mówił że się psują" oskarżyliby Cię o herezję
                            Kup sobie OII 1,6 i zagazuj, nie będziesz się martwił o turbiny i wtryskiwacze :szeroki_usmiech
                            SPOT Poznań ->

                            Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

                            Komentarz

                            • tomek
                              L&K
                              • 2005
                              • 1078

                              #89
                              Jak myslisz o berlingo to pomysl o roomsterze
                              Jakies teraz dobre ceny sa na niego. Za cene z tematu powinienes dostac po rabatach 1.2 tsi z dsg, szklanym dachem i wieloma innymo fajnymi gadzetami
                              O2FL RS | S2 | F2

                              Komentarz

                              • qorzen
                                Classic
                                • 2012
                                • 18

                                #90
                                Jak widzę Roomestera to odwracam wzrok (mam nadzieję że nikogo nie uraziłem)

                                Komentarz

                                • Walt
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1065
                                  • Seat

                                  #91
                                  Zamieszczone przez tomek
                                  Za cene z tematu powinienes dostac po rabatach 1.2 tsi z dsg, szklanym dachem i wieloma innymo fajnymi gadzetami
                                  Ja jak kupowałem Toura to miałem propozycję za 56k na Roomka 1,2 105KM, szklany dach, klima auto, skrętne reflektory, maxi-dot, metallic, audio, kiera w skórze itp. Ale Octa duuużo lepiej się prowadzi :diabelski_usmiech
                                  SPOT Poznań ->

                                  Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

                                  Komentarz

                                  • parasite
                                    L&K
                                    • 2011
                                    • 1368

                                    #92
                                    Zamieszczone przez Ferd
                                    Gdybym pozbywał się swojej Octavii I, to raczej kupiłbym Superba I (piękny samochód, choć troszkę duży) 1.8 20V T 150 koni i zrobił program na 200 koni plus oczywiście mój ulubiony LPG
                                    Ooo to jest bardzo dobry pomysł. Mam ochotę na Superba ale żaden z diesli mi nie pasuje. Ile ten silnik pali gazu? Ja w TDI schodzę spokojnie poniżej 5 więc jakbym w trasie tym Superbem schodził do 9-10l gazu to już wiem czego będę szukał jak już Octavia wyzionie ducha :diabelski_usmiech
                                    AGR 112KM, 232Nm
                                    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                    Komentarz

                                    • Ferd
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 320

                                      #93
                                      parasite

                                      He, he dziękuje. Superb I jest bardzo ciekawym choć dużym samochodem, a dużego nie każdy potrzebuje gdy zwykle jeździ sam.

                                      Na dzień dzisiejszy jest to dla mnie jedyna alternatywa jeżeli chodzi o grupę VW, a Skodę w szczególności. Z benzynowych to Superb I nie ma zbyt dużej gamy silników:

                                      1. 2.0 115 koni, silnik nie do zdarcia, idealnie się gazuje, ale dla dużego Superba jest za słaby,
                                      2. 1.8T 150 koni chyba najbardziej optymalny. Minimalna do przyjęcia moc jak dla dużego Superba, ponadto dobrze się podkręca i gazuje. Moc (po programie) 200 koni i z 300 niutków momentu powinno w Superb I dać radę.

                                      3. 2.8 wolnossak coś koło 180 koni. Z opinii spotykanych w necie jest to jednostka bardzo awaryjna, kosztowna w utrzymaniu i serwisie, choć powinna się gazować bez problemu. Uważam, że jak na wolnossącego sześciocylindrowca ten silnik to nieporozumienie. Tego typu silniki powinne byc nie do zdarcia.

                                      Komentarz

                                      • sew1981
                                        RS
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2009
                                        • 10917
                                        • Fiat

                                        #94
                                        Ferd, SI? oj tam dużym od razu. To tylko przedłużony passek b5, bardzo przyjemnie się tym powozi. Benzin 2.8 v6 ma dokładnie 193 konie mechaniczne.
                                        Jedyna słuszna benzyna do SI to 1.8t plus chip :twisted: i wtedy to też wyjdzie 190 koni i lepiej będzie się odpychać niż ciężki 2.8. Nie wiem tylko jak skrzynia się ma w nim i czy jest tak samo krótka jak w OI 1.8 t, bo jak tak to trochę lipa. Brak 6 biegu.

                                        [ Dodano: Pią 18 Maj, 12 19:57 ]
                                        parasite, mój diesel w SI jest najlepszym w historii tego auta - typoszereg awx. 130 koni plus chip bardzo ładnie się odpycha i to jeden z najmniej problemowych pdków w historii vagów (razem z bliźniaczym z passka avf, który w serii ma ciut większy Nm i 6 gangów, awx w passkach też występował). Mam 160 tkm na szafie i zero problemów. Trasa spalanie 5,5-6,1 więc tragedii nie będzie, a mocy i Nma to ma sporo więcej niż agr.

                                        Komentarz

                                        • leonn
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 2727
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          #95
                                          Panowie bardzo fajne opinie co kupić i z jakim silnikiem, jak najbardziej zgadzam się z opinią Ferda co do tych silników z lpg, no ale do rzeczy.


                                          Zamieszczone przez qorzen
                                          W moim przypadku za Octavią przemawia racjonalność. Potrzebuję dużego bagażnika + oszczędny silnik + niezłe wyposażenie + nienajgorsza dynamika. Moim zdaniem to właśnie oferuje Octavia 1.2 TSI.
                                          qorzen Jeśli jest ci potrzebne duże kombi, a silnik 1.2tsi ci wystarczy to bierz w wersji Family+
                                          Ja mam wersje Family+ i moim zdaniem to obowiązkowe wyposażenie jakie należy domówić do tej wersji to;
                                          maxidot - 700
                                          tpm - 250
                                          Fabryczny hak - 1600
                                          czujniki parkowania przód - 1200
                                          pakiet dla palących I -50
                                          podwójna osłona przeciwsłoneczna -200
                                          climatronic -1800
                                          kolo zapasowe stalowe 180
                                          No ale teraz to już sporo ponad 69500 wyjdzie, ale też uważam że lepiej doposażyć fabrycznie auto niż potem kombinować, a w rezultacie wyjdzie drożej niż z fabrycznym wyposażeniem, (ja nie zmówiłem tpm i czujników z przodu i teraz żałuję, ASO Ci tego ori nie domontuje). Co do silnika to nie słyszałem opinii tych co mają te silniki 1.2tsi żeby byli nie zadowoleni z mocy,( i Lpg można zamontować) :wink: . Alarm i opony zimowe 15 to minimum co powinieneś dostać z gratisów od dilera. W Emidzie w zeszłym sezonie robili promocje na felgi do zimowek(175zł/szt) jak się u nich kupiło auto w2011roku. Tak że sprawdź u nich cenę. Moim zdanie warto wżąść Family+ ale trzeba jeszcze doposażyć troche. :wink:

                                          Komentarz

                                          • Eidos71
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 2050
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                            #96
                                            Zamieszczone przez leonn
                                            qorzen Jeśli jest ci potrzebne duże kombi, a silnik 1.2tsi ci wystarczy to bierz w wersji Family+
                                            A co do przestronności bagażnika ma to, czy jest to wersja Family+, czy Ambiente...? :shock:

                                            Zamieszczone przez leonn
                                            moim zdaniem to obowiązkowe wyposażenie jakie należy domówić do tej wersji to;
                                            maxidot - 700
                                            tpm - 250
                                            Fabryczny hak - 1600
                                            czujniki parkowania przód - 1200
                                            pakiet dla palących I -50
                                            podwójna osłona przeciwsłoneczna -200
                                            climatronic -1800
                                            kolo zapasowe stalowe 180
                                            tpm...? Chodzi Ci o TPMS ? Moim zdaniem zbędny i (z czasem) wkurzający bajer (zwłaszcza, gdy czujnik ulegnie uszkodzeniu)... Czujniki parkowania przednie - rzecz dobra, ale nie za 1200 PLN !!! Pakiet dla palących - tylko dla palących, którzy chcą z auta zrobić popielniczkę (zwłaszcza biorąc pod uwagę zapachy wewnątrz). Podwójna osłona p/słoneczna - kolejny bajer, na który szkoda kasy... No i hak - jeżeli ktoś przy zakupie auta nie planuje korzystania z haka przynajmniej 1-2 razy do roku, to za "ewentualne wykorzystanie w przyszłości" wybulić 1600 PLN jest dla mnie wyrzuceniem kasy "w błoto". Jedynie MaxiDot ma sens i pełne koło zapasowe. Climatronic - to opcja, nad którą możnaby się zastanowić (choć sama klima manualna też w zupełności wystarczy)... A zaoszczędzone (z podanych przez Ciebie doposażeń) 3.300 PLN wolałbym wydać na co innego...
                                            Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                            MOJA FURKA

                                            Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                            Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                            Komentarz

                                            • leonn
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 2727
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              #97
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              A co do przestronności bagażnika ma to, czy jest to wersja Family+, czy Ambiente...?
                                              A tego to nie wiem, co ma. Nie napisałem nigdzie o przestronności bagażnika w Family+
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              tpm...? Chodzi Ci o TPMS ? Moim zdaniem zbędny i (z czasem) wkurzający bajer (zwłaszcza, gdy czujnik ulegnie uszkodzeniu)
                                              Nie, chodzi mi o TPM a nie TPMS! Sprawdż w---> cennik--->podróżuj bezpiecznie---> http://www.skoda-auto.pl/upload/1/Fi...T12121204A.pdf
                                              Jaki czyjnik ulegnie uszkodzeniu? Czujnik ABSu? No jeśli cię wkurza że komp w czasie jazdy cię poinformuje że masz za mało powietrza w oponie, to SORRY. Dla mnie jest to niezbędne, teraz to kosztuje tylko 250pln. Sam kabel+przycisk kosztuje 110pln, a montaż+kodowanieVCDS, moim zdaniem lepiej zamówić fabrycznie.

                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              Czujniki parkowania przednie - rzecz dobra, ale nie za 1200 PLN !!!
                                              Kolega qorzen głównie będzie po miście jeździł więc przydatne, ale zgadzam się nie jest niezbędne.
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              Pakiet dla palących
                                              Czasem zapalniczka się przydaje, ale można odpuścić
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              Podwójna osłona p/słoneczna - kolejny bajer, na który szkoda kasy
                                              Jednemu szkoda, drugiemu nie, jak dla mnie niezbędna.
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              No i hak - jeżeli ktoś przy zakupie auta nie planuje korzystania z haka przynajmniej 1-2 razy do roku, to za "ewentualne wykorzystanie w przyszłości" wybulić 1600 PLN jest dla mnie wyrzuceniem kasy "w błoto"
                                              Dla mnie nie jest to wyrzucanie kasy w błoto, hak jest niezbędny do przewożenia rowerów, wożenie rowerów na dachu to porażka. Ale zgadzam się nie jest niezbędny, jak się nie wozi rowerów.
                                              Jedynie MaxiDot ma sens
                                              Niezbędny
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              pełne koło zapasowe
                                              Niezbędne
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              Climatronic - to opcja, nad którą możnaby się zastanowić (choć sama klima manualna też w zupełności wystarczy)
                                              Kolega qorzen napisał że jest to dla niego niezbędna rzecz, więc nie podlega dyskusji.
                                              Zamieszczone przez Eidos71
                                              A zaoszczędzone (z podanych przez Ciebie doposażeń) 3.300 PLN wolałbym wydać na co innego
                                              Myślę że za mniej niż 72 000, można dostać kombi Family+ z wyposażeniem jakie podałem + alarm i zimowki gratis. Ja innego wyposażenie nie brałbym w ogóle pod uwagę.

                                              Komentarz

                                              • Ferd
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 320

                                                #98
                                                Jestem ciekaw, czy ktoś obecnie zamawia Octavię bez klimatyzacji. :?

                                                Jak sam szukałem wozu, to trafiłem na 2 bez klimy. Były w bardzo dobrym stanie technicznym, miały mały przebieg i kosztowały z 20% taniej od średniej rynkowej. Wiem, ze założenie klimy poza ASO kosztuje około 3.5 tys. a w ASO minimum 10 000.

                                                Kiedyś na jakimś forum motoryzacyjnym (nie tu), jakiś gostek się ze mną wykłócał, że klima niepotrzebna, że to starta pieniędzy, że samochód gorzej jeździ i o wiele więcej pali itp itd bzdury. Kompletnie niereformowalny typ. :twisted:

                                                Komentarz

                                                • Eidos71
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 2050
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  #99
                                                  leonn - TPMS to Tire Pressure Monitoring System, czyli system monitorujący ciśnienie w oponach :-) A wkurzać będzie, gdy czujnik ulegnie uszkodzeniu i będzie wyświetlać fałszywe komunikaty o braku powietrza w oponach (miałem to w poprzednim aucie i odłączyłem te czujniki, więc wiem, jak to wkurzający i nieprzydatny bajer). Odnośnie pakietu dla palących - dla samej zapalniczki lepiej dokupić ją oddzielnie, nawet używkę za grosze, niż bulić kasę za element pakietu :-)
                                                  Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                                  MOJA FURKA

                                                  Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                                  Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                                  Komentarz

                                                  • Enriquez
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7685
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    Zamieszczone przez Eidos71
                                                    leonn - TPMS to Tire Pressure Monitoring System, czyli system monitorujący ciśnienie w oponach :-) A wkurzać będzie, gdy czujnik ulegnie uszkodzeniu i będzie wyświetlać fałszywe komunikaty o braku powietrza w oponach (miałem to w poprzednim aucie i odłączyłem te czujniki, więc wiem, jak to wkurzający i nieprzydatny bajer).
                                                    O jakim czujniku ty mówisz ???
                                                    W O2 nie ma żadnych czujników ciśnienia w kołach !
                                                    Pozdrawiam
                                                    Marcin

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...