er-es nówka sztuczka - wrażenia

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Wlasnie z tym pokazywanie oleju to france to maja a VAG czegos podobnego nie mogl zaszczepic, lepiej bylo zrobic niewidzialny czarny plastikowy bagnet na ktorym w dieslu i tak nie widac, czy jest czy nie ma oleju :lol:
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • tomekjmopl
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1187
      • Opel
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      Wydaje mi się, że jest to zbędny gadżet - nic przecież nie zastąpi "tradycyjnej" kontroli poziomu oleju

      P.S. Nie tylko w dieslu Maicroft - w benzynie mam to samo - trzeba się ostro przyglądać, żeby na czarnej końcówce bagnetu zobaczyć olej :| ...

      Komentarz


      • Mam takie pytanie: jak z dokładnością spasowania wnętrza RS-a, czy nic nie trzeszczy?

        Komentarz

        • miecz
          Ambiente
          • 2006
          • 234

          po 1300 km nic nie trzeszczy, spasowanie jest bardzo dokładne. Myślę, że jakość wykończenia nie będzie się różnić od innych modeli OII. Więc możesz iść do salonu i obejrzeć sobie inną OII, np. Elegance

          Komentarz


          • Zamieszczone przez miecz
            po 1300 km nic nie trzeszczy, spasowanie jest bardzo dokładne. Myślę, że jakość wykończenia nie będzie się różnić od innych modeli OII. Więc możesz iść do salonu i obejrzeć sobie inną OII, np. Elegance
            Inne widziałem wielokrotnie i również jeździłem - w jednej bardzo mocno skrzypiał
            przedni lewy słupek, ale było to na początku produkcji więc może dlatego.
            Mnie konkretnie interesuje tylko RS i tylko 2,0 TFSI.

            Komentarz

            • miecz
              Ambiente
              • 2006
              • 234

              ja tam bardzo wybredny w tym temacie nie jestem, czy mi skrzypi, czy nie. Po prostu wiem, że mógłbym sobie maksymalnie upieprzyć życie tropiąc i elimiując poszczególne dźwięki. Zakładam po prostu, że to nie mercedes, tylko skoda i cośtam może hałasować. Na razie nic nie ma, ale samochód jest zbyt nowy. Czasem tylko coś buczy jak hamuję silnikiem, jakby łożyska, ale hgw co to jest. Najwięcej dźwięków dochodzi z zawieszenia - jakby "spod podłogi". Może to wina jego twardości, albo opon zimowych. W każdym razie wyraźnie odczuwalne są w kabinie zmiany rodzaju asfaltu, jego szorstkości i nierówności. Do 130 km/h jakoś specjalnie nie są to uciążliwe dźwięki, ale od tej prędkości wzwyż zaczynają się już różne zjawiska akustyczne pojawiać. Przy 170 km/h zaczynają być słyszalne różne syki powietrza przedzierającego się przez uszczelki gdzieś z tyłu samochodu. Przy 190 km/h w samochodzie jest już taki łomot, że naprawdę nie ma znaczenia jak co jest spasowane. Słychać przede wszystkim powietrze opływające budę. Jak się toczysz po mieście, to nic nie chrobocze, ani nie trzeszczy, ani się o siebie nie ociera. W każdym razie nie ma denerwujących dźwięków jakichś takich drobnych upierdliwych dźwięków.
              No a samochód jest naprawdę miodzio. Wczoraj w nocy zrobiłem nim trasę 180 km jednopasmówkami-krajówkami (ze średnią 102 km/h wg Automapy) spalił trochę ponad 11 litrów/100 km. Wyprzedzanie jest bezproblemowe, kolumny samochodów łyka się bez żadnego stresu. Spokojnie toczyłem się przez rejony zabudowane i ograniczenia, a potem rura. Generalnie trasa była pusta, choć kilku fajterów było (ze dwie vectry i ford chyba jakiś), jednak wymiękali dość szybko. Wyprzedzali mnie tylko lokalsi jadący na stację benzynową po prowiant. W obsz. zabud. ja jechałem 80 km/h (wyglądając miśków, psów i pijaków), a oni 150.

              No i pozwalam sobie już czasem wejść na obroty. Powyżej 5000 obr/min, silnik zmienia dźwięk, na bardziej charczący, bardziej sportowy. Ale tak jak się spodziewałem, mocniej w fotel nie wciska. Moment jest ten sam. Za to rzadziej trzeba wajchą wachlować, bo całą kolumnę samochodów można wyprzedzić spokojnie na V biegu. Parę razy miałem tak, że podczas wyprzedzania kolumny samochodów, w połowie jej długości wrzucałem na luz, albo wciskałem sprzęgło i tocząc się wyprzedzałem całą resztę. Po prostu nie było sensu już się bardziej rozpędzać, ani trzymać silnik na takich obrotach.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez miecz
                ja tam bardzo wybredny w tym temacie nie jestem, czy mi skrzypi, czy nie.
                Ja zwracam mocno na to uwagę.

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  Kaszana, w razie czego daj znac a załatwi sie nówke sztuke

                  Komentarz

                  • onyx73
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 282

                    Zamieszczone przez miecz
                    Najwięcej dźwięków dochodzi z zawieszenia - jakby "spod podłogi". Może to wina jego twardości, albo opon zimowych. W każdym razie wyraźnie odczuwalne są w kabinie zmiany rodzaju asfaltu, jego szorstkości i nierówności. Do 130 km/h jakoś specjalnie nie są to uciążliwe dźwięki, ale od tej prędkości wzwyż zaczynają się już różne zjawiska akustyczne pojawiać. Przy 170 km/h zaczynają być słyszalne różne syki powietrza przedzierającego się przez uszczelki gdzieś z tyłu samochodu. Przy 190 km/h w samochodzie jest już taki łomot, że naprawdę nie ma znaczenia jak co jest spasowane. Słychać przede wszystkim powietrze opływające budę
                    szczera prawda nic dodać nic ująć a uszczelki w tylnych drzwiach aso ma procedure naprawy w ramach gwarancji...

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      To zawieszenie nawet w serii takie jest, poprzeczne nierownosci, tylne kola przenosza do srodka tak dosc nienaturalnie, i to mi sie nie podoba, ale coz poczac :|
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • onyx73
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 282

                        chyba bedzie trzeba wytlumic tą budę bardziej jak nan razie mam tylko przednie drzwi wyciszone, jakby sie zabrac za tylne drzwi, nadkola tylne, to wlasciwie trzeba by cala budę wypruć i wyciszyc i tak bedzie głosno... jak chcesz cicho trzeba bylo kupic c klase

                        Komentarz

                        • lonerr
                          Rider
                          • 2006
                          • 402

                          Co to trzeszczenia, to O II wedlug mnie ma tak, ze jak jest np: rozgrzana i wlaczysz klimke na chodzenie to plastiki zaczynaja trzeszczeć :P, ochlodzi sie i jest oki, tak samo w druga strone - auto zimne, ogrzewanie wlaczone potrzeszczy troszke,a potem oki. Skrzypienie takie plastik o plastik jakoś nie słysze tego. Wczoraj mi klapka od wlewu paliwa sie zacięła ;| :diabelski_usmiech, trzeba odwiedzić serwis, no i jeszcze jedno, jakaś bombe musze miec w aucie hehe bo tak smiesznie tyka jak sie poslucha, ale to nie w tym temacie :P.

                          Widzialem Rs-a - 105 KM 1.9 TDI :P to tylko można powoniać dymek z rury jak startnalem w czechac na swiatlach hehehe

                          Respect jest czym depnać.
                          Skoda Octavia II Elegance BKC 1.9 77kW 105KM/240Nm
                          Skoda Octavia I Celebrate ASV 1.9 VP 81kW 110KM/235 Nm

                          Komentarz

                          • djczas
                            RS
                            • 2005
                            • 9612

                            Zamieszczone przez lonerr
                            Widzialem Rs-a - 105 KM 1.9 TDI :P to tylko można powoniać dymek z rury jak startnalem w czechac na swiatlach hehehe
                            co to było nie ma takiego

                            Komentarz

                            • eR_
                              Rider
                              • 2005
                              • 411

                              No ja niestety mam "swierszcza" slysze go jak przyspieszam w okolicy 2k obrotow, jakby dochodzil ze slupka od pasazera. Choc jak jechalem z pasazerem to mowil ze to slychac od mojej strony. Nie wiem co o tym myslec :?
                              Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
                              Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez djczas
                                Kaszana, w razie czego daj znac a załatwi sie nówke sztuke
                                Dzięki, w razie czego na pewno się odezwę.
                                Trochę boję się jednak kupować auto w ciemno i postanowiłem odbyć jazdę próbną.
                                Napisałem w tej sprawie do SAP z pytaniem czy mogą mi w tym pomóc.
                                Skierowali mnie do dilerów w Bydgoszczy i Inowrocławia, co mnie zdziwiło :? :?: bo zaznaczyłem, że jestem z Torunia.
                                Dzwoniłem już do tych dilerów: w Inowrocławiu mieli jako takie pojęcie i mam dzisiaj
                                zadzwonić czy i na kiedy Skoda dostarczy im takie auto, w Bydgoszczy nie wiedzieli nic
                                o takiej możliwości, wręcz byli zaszokowani :shock: sytuacją.

                                [ Dodano: Pią 29 Gru, 06 08:36 ]
                                Prawdopodobnie SAP ma jedno takie auto, które jeździ po salonach po całej Polsce.
                                Dalej mnie zastanawia :? dlaczego nie skierowali mnie do miejscowego ( Toruń )
                                dilera.

                                Komentarz

                                • miecz
                                  Ambiente
                                  • 2006
                                  • 234

                                  ja kupiłem w ciemno, jeździłem wcześniej tylko Ellegance z dieslem jakimś zwykłym.
                                  W sumie to się nie rozczarowałem.
                                  Ale definitywnie już się przyzwyczaiłem do mocy 2.0 TFSI. Fajnie by tak mieć choć z 360 KM. Przy tych 200 KM czasem jakiś taki mułowaty jest. Większość samochodów mija tak, jakby stały zaparkowane na poboczu a nie jechały, jednak czasem trafi się trudny przeciwnik, którego nie łyka tak łatwo i trzeba wejść na wyższe obroty i trochę poczekać. Normalnie granda Fajnie natomiast można podpuszczać innych ścigantów, udając że ruszasz zdecydowanie spod świateł i się z nim ścigasz i nie dajesz radę, on nabiera ochoty do walki i zaczyna się wysuwać, a wtedy depniesz i do widzenia.
                                  W starciach spod świateł muszę dodać kolejny samochód, który mnie pokonał. Jakiś Jeep z napisem V6 z tyłu, więc pewnie miał z 3.6 litra i 300 KM i moment obrotowy, jak kolejka linowa. Ścignąć go chciałem z prawego, brudnego pasa i ASR mi zadziałał i start maksymalna dupa. Pas się kończył, więc musiałem odpuścić, pozatym z żoną i dziećmi jechałem, więc nie było warunków do honorowej walki. Oczywiście poza samym startem Jeep już nie miał właściwości jezdnych.
                                  Za to jak wsiądę do mojej starej Xsary 110 KM, to czuję się jakbym jechał maluchem - w ogóle się nie rozpędza.

                                  Komentarz

                                  • Piotr_T
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 479

                                    Zamieszczone przez miecz
                                    W starciach spod świateł muszę dodać kolejny samochód, który mnie pokonał. Jakiś Jeep z napisem V6 z tyłu, więc pewnie miał z 3.6 litra i 300 KM
                                    Watpliwe zeby Jeep mial te 300KM z 3.6, Liberty z 3.7 ma afair jakies 211KM i takiego to ja nawet wciagam bez problemu

                                    [ Dodano: Pią 29 Gru, 06 09:55 ]
                                    Zamieszczone przez lonerr
                                    jakaś bombe musze miec w aucie hehe bo tak smiesznie tyka jak sie poslucha, ale to nie w tym temacie :P.
                                    To climatronic tak tyka, byl nawet watek o tym. W O1 jest to samo.

                                    Komentarz

                                    • miecz
                                      Ambiente
                                      • 2006
                                      • 234

                                      jeep start miał mocny, ale od 80 km/h był już całkowicie poza zakresem moich zainteresowań.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez miecz
                                        Ale definitywnie już się przyzwyczaiłem do mocy 2.0 TFSI. Fajnie by tak mieć choć z 360 KM. Przy tych 200 KM czasem jakiś taki mułowaty jest. .
                                        Tylko raz w życiu prowadziłem auto, które wprowadziło mnie w stan :shock: :shock: szoku :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :
                                        Było to Mercedes klasy C 32 AMG ( 354 KM / 440 czy 450 Nm ). 5,5 sek do setki z automatyczną skrzynią biegów!!!

                                        Komentarz

                                        • miecz
                                          Ambiente
                                          • 2006
                                          • 234

                                          kurcze, moi znajomi nie mają takich samochodów... dżeremim klarksonem nie jestem, więc nikt mi nie da się takim przejechać, buuu

                                          Komentarz

                                          • Piotr_T
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 479

                                            Zamieszczone przez miecz
                                            jeep start miał mocny, ale od 80 km/h był już całkowicie poza zakresem moich zainteresowań.
                                            pewnie sie mniej slizgal (4x4 zapewne) i stad lepszy start, ja zauwazlem, ze 1.8T to wlasnie bardzo ladnie ciagnie w gornych zakresach predkosci, start 0-100 to jest niezly, ale zaskoczenie dla innych (slabszych aut) jest jak sie przekroczy 100km/h W TFSI zapewne jest tak samo.

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez miecz
                                              kurcze, moi znajomi nie mają takich samochodów... dżeremim klarksonem nie jestem, więc nikt mi nie da się takim przejechać, buuu
                                              A najlepsze jest to, że znajomy przed tym Mercedesem miał Octavię 1,8T i nie psuła się wcale, a Mercedes bez przerwy. Usterkowość tego auta jest więc niewiarygodna.

                                              [ Dodano: Pią 29 Gru, 06 11:19 ]
                                              Przed chwilą dzwoniłem do Inowrocławia. Sprzedawca powiedział mi, że prawdopodobnie będzie to wyglądać tak,że Skoda dostarczy im auto i zostanie mi wypożyczone na 2 lub 3 dni.Termin około 9 stycznia.
                                              Gdyby tak było rzeczywiście to
                                              Tak zupełnie w ciemno strach brać.

                                              [ Dodano: Pią 29 Gru, 06 12:14 ]
                                              Nie "więc" lecz "wręcz".

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                Stary Grand Cherokee mial cos kolo 8,5 do 100 w afomacie i elastycznosc rowniez dosc dobra
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • Andja
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 596

                                                  tak sobie czytam ten temat i niedlugo bedziecie pisac ze RS'ka lyka STI :roll:

                                                  Komentarz

                                                  • misiekwaw
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 7715
                                                    • Ford

                                                    Zamieszczone przez Andja
                                                    tak sobie czytam ten temat i niedlugo bedziecie pisac ze RS'ka lyka STI :roll:
                                                    daj im jeszcze chwile :lol: :lol: :lol: sa na dobrej drodze :lol: :lol: :lol: jak do tej pory mozna było przeczytać że nie przekraczając 4000RPM RS łyka wszystko co się rusza i nie ma przeciwników, a teraz pojawiają się wyższe obroty i pierwsze przegrane :shock: niedługo przeczytamy o odcięciu i pewnie starciu z F16 :szeroki_usmiech



                                                    a ja już pisałem, że chętnie stanę swoim klekotem z tym potworem 8)


                                                    bo niebieskiej to nie ma co ruszac z garazu nawet mimo ze to nie STI :zlosnik:
                                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                    http://www.disi-tune.pl
                                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                    Był WRX
                                                    Była Octa

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...