Poszperalem tu na forum i Towarzysze pisali ze na walnietych przeplywkach 120 to byl max u nich, a tu kolego sontario piszesz ze 180 dalo rade no i juz trace glowe :roll: ops: . Czy element ten moze byc bardziej lub mniej padniety ze tak znacznie roznia sie objawy??? I wcale nie odczuwam zeby przyspieszenie bylo gorsze, a taki objaw towarzysze tez mieli u siebie. Na 4 ciagnie do okolo 4,4 tys bez oporow i przy tej wartosci zmieniam bieg na wyzszy i 175 okolo i du... . Czy da sie jeszcze jakos sprawdzic przeplywke poza odlaczeniem jej lub sprawdzeniem vagiem, bo 1 sposob to nie problem natomiast 2 juz tak jak dla mnie. Czy udac sie Panow z serwisu i im troche pobiadolic????
Sorry za konstrukcje zdan ale z tym zawsze mam problemy :wink:
Z gory dzieki za rady
Pozdrawiam
Sorry za konstrukcje zdan ale z tym zawsze mam problemy :wink:
Z gory dzieki za rady
Pozdrawiam
Komentarz