Proszę podpowiedzieć mi gdzie kupić i jaki interface diagnostyczny VAG.
do O1 silnik 1.6 AEE. 1999r.
W tym temacie jestem zielony.
A Allegro są różne oferty ale nie wiem czym się kierować przy zakupie.
Ceny są zbliżone więc pewnie nie one decydują o zakupie.
Proszę więc o jakieś sugestie. Domyślam się, że najważniejszy jest soft do diagnostyki..
Pozdrawiam
MLY
[ Dodano: Nie 05 Sie, 07 17:05 ]
Przeglądam temat o Vag-u i dla silnika 1.6 AEE kiepsko to widzę ..
No nic szukam dalej..
mly, z tego co słyszałem to nie na kazdej przejściówce USB-RS323 VAG chodzi. najlepiej jak nie masz USB to kup na RS323 odrazu.
W viakenie mamy zniżkę - obowiązuje cena jak za 10szt.
Pod Xp działa każdy w oknie DOS - problem z USB bo działa od którejś wersji nie pamiętam jakiej . Dlatego pewniejszy jest na Com .
Acha Soft widziałem na Elektroda.pl
Poradźcie jakiego VAG-a zakupić do O1 z silnikiem 1,9 TDI AXR , 2005r., model 2006. Oczywiście z Viakena. Laptopa mam tylko z USB.
Jeszcze pytanie: Czy da się odczytać przez VAG-a autentyczny przebieg samochodu ( jeśli był kręcony licznik) ? Z góry dzięki.
Witam
Jak już wszyscy pytają to może i ja zapytam co mam kupć do OI TDI 99r. AHF w kompie mam usb.Kilka razy już się przymierzałem do zakupu ale jakoś nigdy nie miałem odwagi.
Czy da się odczytać przez VAG-a autentyczny przebieg samochodu ( jeśli był kręcony licznik) ?
W najnowszej wersji vag-coma jest taka możliwość, ale ta wersja działa tylko z "inteligentnymi" interfejsami Ross-Techa HEX lub KEY, które nie są dostępne w Viakenie.
W opisie tego intefejsu http://www.viaken.pl./sklep.php?lang...t=5&prodid=103 pisze że działa on z samochodami od 1992 do 2004. Czy będzie działać w Octavii 1, 2005, rok modelowy 2006, Tour plus ice plus ? Jeśli nie, to jaki zakupić?
tomcod, powinien działać. Nowe interfejsy są wymagane do samochodów wyposażonych w komputer sterujący EDC-16 z magistralą CAN (Octavia II, Golf V, Passat B6 itd.). Octavia I ma sterownik EDC-15, więc stary interfejs powinien działać.