ja dopiero teraz odczytalem ten temat ops: ops: ops: w poniedzialek lexa pieniadze
[O1] Zapocony intercooler w ALH
Zwiń
X
-
zależy czym mokry?
najlepiej zdemontuj ic i cały układ dolotowy, ładnie wymyj , wyczyść , złóż i zobacz gdzie ma przecieki, bądź nieszczelność.MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
i nie zapomnij o EGRze bo tam będzie chyba najgorzejMECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dariuspoloON, benzyna, lub mieszanka tych obydwoch
myłem kiedyś cooler kolegi wymontowany z golfa IV, że był piątek popołudniu to kilka bronxów przy okazji zeszło i nie miał kto do sklepu podjechać po inne środki (czyt. odpowiednie)
po złożeniu wszystkiego do kupy i jazdach próbnych (nastepnego dnia) okazało sie że sprawna chłodnica bezczelnie się rozszczelniła, gumowa uszczelka międzyn rdzeniem a obudową opiła sie ropką i zaczęła puszczać tak cenne atmosfery do atmosfery
do mycia większości podzespołów i cześci z naszych wozidełek zalecam tylko i wyłącznie benzynę extrakcyjną obojętną dla większości stosowanych tworzyw, gumy itp.
doskonale odtłuszcza i co ważne b.szybko odparowuje nie powodując "wściekania sie silnika" (ok 6,5k rpm/min) jak to ma czasem miejsce po zamontowaniu intercoolerka nasiąkniętego ON czy zwykłą benzyną
uwaga
nie wolno stosować benzyny extrakcyjnej do mycia elementów zawierających silikon (np. oringów uszczelniajacych połączenia w układzie dolotowym czy uszczelek z silikonowym nadrukiem) poznać je można po innym niż czarny kolorku, zwykle są niebieskie, czerwone, pomarańczowe, żółte lub białe albo przeźroczyste
potraktowanie ich tym rozpuszczalnikem spowoduje że zwiększą swoje wymiary i za cholerę nie bedą pasować w przewidziane przez producenta miejsce
pozdrawiam5,5l/100
Komentarz
-
-
bobasek, przeciez normalnie w IC tez znajduje sie olej i nic nie rozpuszcza?
Druga sprawa jest ze nie nalezy go topic tylko umyc, jak narazie nigdy nie mialem takiego problemu.
Zamieszczone przez bobasekpo złożeniu wszystkiego do kupy i jazdach próbnych (nastepnego dnia) okazało sie że sprawna chłodnica bezczelnie się rozszczelniła, gumowa uszczelka międzyn rdzeniem a obudową opiła sie ropką i zaczęła puszczać tak cenne atmosfery do atmosfery
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctanZeby wyjąć IC trzeba zdemontować zderzakNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
nie trzeba demontowac zderzaka. Dostęp jest po zdjęciu plastikowego nadkola. Intercoler i przewody powietrzne myłem w benzynie ekstrakcyjnej.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
A jeżeli jest zaolejony i z niego ostro kapie czasem nie jest dziurawy?
Akurat tak jest w moim i chcę go wymienić na nowy.
Czy możliwe jest że przy uderzeniu w wysoki krawężnik zderzakiem lub lekkim puknięciu czołowym kierownica powietrza mogła tak docisnąć IC że ten się rozszczelnił?
Silnik co prawda benzynowy ale to i tak jeden czort
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SevCzy możliwe jest że przy uderzeniu w wysoki krawężnik zderzakiem lub lekkim puknięciu czołowym kierownica powietrza mogła tak docisnąć IC że ten się rozszczelnił?O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Odkręciłem kawałek nadkola i mój IC wygląda tak.
Przy samej turbinie jest sucho, mokro od oleju jest przy przepustnicy. Czyżby rozszczelnienie IC i olej z odmy?
Ostatnio, po wymianie na Mobil 1 5W50 kapanie z IC trochę ustało. Aczkolwiek mokry dalej jest.
Jest to poważny powód do zmartwień? VAG rzuca błędem o zbyt ubogiej mieszance.
Komentarz
-
-
najprościej i najtaniej zdemontować IC wraz z przewodami powietrznymi, umyć założyć na swoje miejsce, sprawdzić czystość odmy, obserwować zużycie oliwy i jeździć. Ta oliwa najczęściej wydobywa się z odmy w postaci mgiełki olejowej z gorącym powietrzem z odpowietrzenia skrzymi korbowej silnika.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
A u mnie to nie? Też kapie, nieraz po powrocie z pracy jest plama oleju na ziemi. Co ciekawe ubywania oliwy nie uświadczyłem, no ale dopiero 2tys km od wymiany przejechałem więc trudno ocenić zużycie, no a auto ma ledwo 37tys km i siłą rzeczy zafajdany mocno nie może być.
Wymyśliłem że zdemontuję go, zapodam kompresor na 1,2 bara i podłączę do IC z jednej strony i zatkam z drugiej, zanurzę w wodzie i zobaczę gdzie bulbulki będa pomykać :-)
Komentarz
-
Komentarz