SWAP z 90 km na 150 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • SWAP z 90 km na 150 km

    MisiekWAW, tak robię, ale czasem jak zapomnę i akurat mam czyste auto to jak mi jebnie z tych spryskiwaczy po czystym autku to aż mi gula na szyi wyskakuje :diabelski_usmiech Do tego muszę wozić ze sobą bańkę płynu na zapas, bo ciągle tylko krzyczy o dolewkę i dolewkę.

  • #2
    SWAP z 90 km na 150 km

    Witam wszystkich.
    Mam takie małe pytanko które mnie bardzo neguje.
    a Mianowicie planuje zrobic swap'a w mojej 1.9 TDI 90 km na tez 1.9 tdi ale 150km lub w ostatecznosci 130km.
    A pytanko mam takie czy do kompletu zeby taki silnik uruchomic w moim O1 bede potrzebował komputers od takiego silnika razem ze stacyjka i kluczykiem, czy nie bedzie to konieczne a wystarczy przeprogramowac stare mapy w komputerze na nowe?
    I co by było jak bym zamontował taki silnik a nic nie zmienił w mapach komputera a pozostawił z 90km, czy silnik by palil i normalnie jezdził tylko by nie uzyskiwał takiej mocy jaka powinien?
    PS. Mam nadzieje ze nie zakreciłem za mocno...

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      Bez zmiany komputera nie da rady.

      O ile dobrze pamietam, to mozna tez ewentualnie wgrac do jednego kompa zawartosc drugiego, ale to muszą zgadzac sie chyba wersje IMMO - nie chce zle podpowiedziec, bo nie mam pewnosci.

      W kazdym razie na sofcie z AGR-a, PeDeka nie pociągnieszesz.
      TDI 205PS

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #4
        Zamieszczone przez arekbinek86
        I co by było jak bym zamontował taki silnik a nic nie zmienił w mapach komputera a pozostawił z 90km
        Zapomnij o odpaleniu

        Zeby zrobic swapa potrzeba Ci kompletnego silnika z osprzetem, tj turbo, szprzeglo, alt itd, do tego ECU, wiazke od ecu ( wystarczy 1 dodatkowy kabel bodajze ) dodatkowa pompe paliwa do baku.

        Jesli nie chcesz rzezbic w gownie, wskazana jest skrzynia 6cio biegowa. Dalej to juz sa duperele, chociaz w sumie IC z 130 czy 150 kompletne kosztuje calkiem spora kase ...

        Wliczyc musisz tez obudowe filtra pow. i chyba to bedzie prawie wszystko.
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3773
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          nie będzie to się opłacało. Lepiej sprzedać tą octę, dołożyć i kupić 130. A tu można na zmianie programu zrobić fajny mod. Tak jak koledzy piszą, bardzo dużo maneli trzeba by wymienić i przerobić.
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz

          • marekzu
            L&K
            • 2007
            • 1412
            • Superb II combi (3V5)

            #6
            a jak skrzynia to nie przypadkiem jeszcze polosie??

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Zamieszczone przez misiek^wro
              chociaz w sumie IC z 130 czy 150 kompletne kosztuje calkiem spora kase ...
              Akurat IC ze 130PD to jest taka sama padaka jak w 90, 100, 110 KM Rozni sie tylko srednica rur polaczeniowych, ale dalej zostaje tym malym czyms.

              IC z 150PD to jest wlasnie FMIC, gdzie zeby go zalozyc, trzeba juz duzo wiecej zabawy i koszt rosnie
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • ArekBinek
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 447

                #8
                no to teraz sie załamałem, no to bedzie trzeba chyba zaczac odkładac na nowa mocniejsza octe.
                albo kto wie moze jak gdzies sie znajdzie caly komplet do kupienia wraz z kumputerem i reszta osprzetu to sie zakupi. Ale wiem juz bynajmniej na czym stoje :]
                Wielkie dzieńki chłopaki za pomoc.

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  ArekBinek, odkladac nie odkladac. Oto jest pytanie. Co robie ja?

                  Zdecydowalem sie na SWAPA. Z dwojga zlego, wole chyba zaingerowac w to, co mam pod maska, nizli szukac modelu z silnikiem, ktory mnie interesuje i co najwazniejsze "zdrowego" blacharsko i lakierniczo. Bo pomysl, co bedzie jak kupisz model, ktory sie bedzie sypal i szlag Cie trafi? Swoj znasz, wiesz co jest do robienia na cito, albo i nie. Wiesz co mniej wiecej kiedy padnie. W uzywanym aucie, ktore nabywasz tak niestety jest rzadko, ze ktos Ci jak na spowiedzi powie co i jak.

                  Jak wychodzi mnie swap? Finansowo nie najgorzej, powiem tak, rozliczajac to za ile sprzedam silnik ze skrzynia i reszta gratow dorzuce do calego biznesu 3500 zl mniej wiecej. Nie jest to wygorowana kwota, jak za silnik o przebiegu 40 tys km ( tu zdaje sie tylko i wylacznie na to, ze sprzedawca jest prawdomowny, a takze ze osoba od ktorej go dorwal rowniez ). Jesli silnik bedzie zdrowy, a ja zadbam zeby byl, nawet jesli bedzie mial jakies ogniska zapalne, to bede mial big rogala po tym calym przedsiewzieciu
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • ArekBinek
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 447

                    #10
                    misiek^wro no tak po niekont masz racje znam moje autko od podstaw co mu dolega a co nie. Tylko problem polega na tym ze jak juz wstepnie szukałem silnika ze skrzynia i osprzetam to jeszcze sie znalazło tylko jak juz pytałem czy posiada kumputer oraz wszystkie potrzebne wiazki to juz nie stety był problem bo nie posiadali ich

                    Komentarz

                    • misiek^wro
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 8321

                      #11
                      ArekBinek, zglos sie do Grygego. On Ci zalatwi silnik calosc, z serduchem w postaci ecu i turba itd
                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                      Komentarz

                      • ArekBinek
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 447

                        #12
                        misiek^wro, oki dzieki za pomoc napewno sie do niego odezwe

                        Komentarz

                        Pracuję...