MisiekWAW, tak robię, ale czasem jak zapomnę i akurat mam czyste auto to jak mi jebnie z tych spryskiwaczy po czystym autku to aż mi gula na szyi wyskakuje :diabelski_usmiech Do tego muszę wozić ze sobą bańkę płynu na zapas, bo ciągle tylko krzyczy o dolewkę i dolewkę.
SWAP z 90 km na 150 km
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
arekbinek86
SWAP z 90 km na 150 km
Witam wszystkich.
Mam takie małe pytanko które mnie bardzo neguje.
a Mianowicie planuje zrobic swap'a w mojej 1.9 TDI 90 km na tez 1.9 tdi ale 150km lub w ostatecznosci 130km.
A pytanko mam takie czy do kompletu zeby taki silnik uruchomic w moim O1 bede potrzebował komputers od takiego silnika razem ze stacyjka i kluczykiem, czy nie bedzie to konieczne a wystarczy przeprogramowac stare mapy w komputerze na nowe?
I co by było jak bym zamontował taki silnik a nic nie zmienił w mapach komputera a pozostawił z 90km, czy silnik by palil i normalnie jezdził tylko by nie uzyskiwał takiej mocy jaka powinien?
PS. Mam nadzieje ze nie zakreciłem za mocno...
-
Zamieszczone przez arekbinek86I co by było jak bym zamontował taki silnik a nic nie zmienił w mapach komputera a pozostawił z 90km
Zeby zrobic swapa potrzeba Ci kompletnego silnika z osprzetem, tj turbo, szprzeglo, alt itd, do tego ECU, wiazke od ecu ( wystarczy 1 dodatkowy kabel bodajze ) dodatkowa pompe paliwa do baku.
Jesli nie chcesz rzezbic w gownie, wskazana jest skrzynia 6cio biegowa. Dalej to juz sa duperele, chociaz w sumie IC z 130 czy 150 kompletne kosztuje calkiem spora kase ...
Wliczyc musisz tez obudowe filtra pow. i chyba to bedzie prawie wszystko.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
nie będzie to się opłacało. Lepiej sprzedać tą octę, dołożyć i kupić 130. A tu można na zmianie programu zrobić fajny mod. Tak jak koledzy piszą, bardzo dużo maneli trzeba by wymienić i przerobić.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wrochociaz w sumie IC z 130 czy 150 kompletne kosztuje calkiem spora kase ...
IC z 150PD to jest wlasnie FMIC, gdzie zeby go zalozyc, trzeba juz duzo wiecej zabawy i koszt rosnie
Komentarz
-
-
ArekBinek, odkladac nie odkladac. Oto jest pytanie. Co robie ja?
Zdecydowalem sie na SWAPA. Z dwojga zlego, wole chyba zaingerowac w to, co mam pod maska, nizli szukac modelu z silnikiem, ktory mnie interesuje i co najwazniejsze "zdrowego" blacharsko i lakierniczo. Bo pomysl, co bedzie jak kupisz model, ktory sie bedzie sypal i szlag Cie trafi? Swoj znasz, wiesz co jest do robienia na cito, albo i nie. Wiesz co mniej wiecej kiedy padnie. W uzywanym aucie, ktore nabywasz tak niestety jest rzadko, ze ktos Ci jak na spowiedzi powie co i jak.
Jak wychodzi mnie swap? Finansowo nie najgorzej, powiem tak, rozliczajac to za ile sprzedam silnik ze skrzynia i reszta gratow dorzuce do calego biznesu 3500 zl mniej wiecej. Nie jest to wygorowana kwota, jak za silnik o przebiegu 40 tys km ( tu zdaje sie tylko i wylacznie na to, ze sprzedawca jest prawdomowny, a takze ze osoba od ktorej go dorwal rowniez ). Jesli silnik bedzie zdrowy, a ja zadbam zeby byl, nawet jesli bedzie mial jakies ogniska zapalne, to bede mial big rogala po tym calym przedsiewzieciuByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro no tak po niekont masz racje znam moje autko od podstaw co mu dolega a co nie. Tylko problem polega na tym ze jak juz wstepnie szukałem silnika ze skrzynia i osprzetam to jeszcze sie znalazło tylko jak juz pytałem czy posiada kumputer oraz wszystkie potrzebne wiazki to juz nie stety był problem bo nie posiadali ich
Komentarz
-
Komentarz