witam, mam problemy skoda octavia 1 z silnikiem aee z roku 2000 :
1. Gaśnie na wolnych obrotach , ale tylko jak sie nagrzeje, jak jest zimny nie gasnie,
na ciepłym normalnie trzyma obroty, po czym zaczyna nieoczekiwanie gasnąc,
2. Przy gwałtownym wcisnieciu gazu silnik sie dławi, problem jest zarówno na benzynie jak i na gazie, na benzynie jest dużo mniej odczuwalny,
prosze uzytkowników tych silniczków o pomoc
Przepustnicę po wymianie należy adaptować.Czy wykonano tę czynność prawidłowo?Jeśli nie,to silnik nie będzie wiedział,że ma nową.
silnik sie sam zaadoptował, nie ma zadnego falowania obrotów czy czegos podobnego,
poprostu jak sie nagrzeje gaśnie na wolnych, czesami potrafi długo pracowac bez żadnego zgasnięcia, a czasami gaśnie raz za razem, jakby czunik hallowy czy jakis inny go wyłaczał, czy jakies usterki komputera sa typowe w silniku aee
Dodatkowo już kiedys pisałem o podobnych objawach w mojej Feli 1,6 i rozwiązałem je poprzez przeczyszczenie styków centralnego sterownika silnika szczotka drucianą. W Occie miałem tez takie falowanie i tez pomogło. Jak narazie bez wymiany przepustnicy chodzi bez problemów. była tylko czyszczona i adaptowana. Pomogło.
Dodatkowo już kiedys pisałem o podobnych objawach w mojej Feli 1,6 i rozwiązałem je poprzez przeczyszczenie styków centralnego sterownika silnika szczotka drucianą
czyli wiązke która idzie do kompa, dobrze rozumiem?
Zamieszczone przez flyski
Możesz sprawdzić czy nie dostaje lewego powietrza skądś (za przepustnicą
nie łapie kolektor nie ma zadnych dziur, uszczelka ok
Zamieszczone przez piotrekpruszcz
Sprawdz jeszcze masę na cewce przykręconej do grodzi no i ten czujnik halla w aparacie też lubi się wysypać i takie objawy mogą na to wskazywać
masy wczesniej nie było, jej podłączenie nic nie zmieniło,
a możliwe ze czujnik hallowy pada jak sie silnik nagrzeje?
Komentarz