problemy skoda octavia 1 z silnikiem aee

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majkel2420
    Classic
    • 2009
    • 33

    problemy skoda octavia 1 z silnikiem aee

    misiek1985, witamy
  • elize11
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 47

    #2
    problemy skoda octavia 1 z silnikiem aee

    witam, mam problemy skoda octavia 1 z silnikiem aee z roku 2000 :
    1. Gaśnie na wolnych obrotach , ale tylko jak sie nagrzeje, jak jest zimny nie gasnie,
    na ciepłym normalnie trzyma obroty, po czym zaczyna nieoczekiwanie gasnąc,
    2. Przy gwałtownym wcisnieciu gazu silnik sie dławi, problem jest zarówno na benzynie jak i na gazie, na benzynie jest dużo mniej odczuwalny,
    prosze uzytkowników tych silniczków o pomoc
    elize11

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      elize11, wpisz w szukajkęrzepustnica i czytaj.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • splawik
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1292

        #4
        elize11, Wpadnij na spota w Białymstoku, to chłopaki wrzucą na komputer i zobaczą co da się zrobić.
        A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
        AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
        O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
        -------------------------------------------------
        Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

        Komentarz

        • elize11
          Drive
          S_OCP Member
          • 2007
          • 47

          #5
          przepustnica nowa, swiece kable, tez, brak błędów
          podejzewam juz tylko zwalonego kompa,
          Zamieszczone przez splawik
          Wpadnij na spota w Białymstoku,
          a kiedy bedzie chętnie skożystam?
          elize11

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            elize11, Przepustnicę po wymianie należy adaptować.Czy wykonano tę czynność prawidłowo?Jeśli nie,to silnik nie będzie wiedział,że ma nową. :P
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • elize11
              Drive
              S_OCP Member
              • 2007
              • 47

              #7
              Zamieszczone przez JanuszSz
              Przepustnicę po wymianie należy adaptować.Czy wykonano tę czynność prawidłowo?Jeśli nie,to silnik nie będzie wiedział,że ma nową.
              silnik sie sam zaadoptował, nie ma zadnego falowania obrotów czy czegos podobnego,
              poprostu jak sie nagrzeje gaśnie na wolnych, czesami potrafi długo pracowac bez żadnego zgasnięcia, a czasami gaśnie raz za razem, jakby czunik hallowy czy jakis inny go wyłaczał, czy jakies usterki komputera sa typowe w silniku aee
              elize11

              Komentarz

              • piotrekpruszcz
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2007
                • 122

                #8
                Sprawdz jeszcze masę na cewce przykręconej do grodzi no i ten czujnik halla w aparacie też lubi się wysypać i takie objawy mogą na to wskazywać.

                Komentarz

                • paweld
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 144

                  #9
                  Dodatkowo już kiedys pisałem o podobnych objawach w mojej Feli 1,6 i rozwiązałem je poprzez przeczyszczenie styków centralnego sterownika silnika szczotka drucianą. W Occie miałem tez takie falowanie i tez pomogło. Jak narazie bez wymiany przepustnicy chodzi bez problemów. była tylko czyszczona i adaptowana. Pomogło.
                  .:SKODOVKA-CLUB:.
                  F1 1,4 16V BKY - Tour de France (kombi)
                  .:KREWNIACY:. 0 Rh+

                  Komentarz

                  • flyski
                    Ambiente
                    • 2006
                    • 153
                    • Octavia I (1U2)
                    • AQY 2.0 MPI 115 KM

                    #10
                    Możesz sprawdzić czy nie dostaje lewego powietrza skądś (za przepustnicą)
                    [O1 - 2.0 AQY silver ]
                    [SII - 2.0 CFFB pacific blau]

                    Komentarz

                    • elize11
                      Drive
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 47

                      #11
                      Zamieszczone przez paweld
                      Dodatkowo już kiedys pisałem o podobnych objawach w mojej Feli 1,6 i rozwiązałem je poprzez przeczyszczenie styków centralnego sterownika silnika szczotka drucianą
                      czyli wiązke która idzie do kompa, dobrze rozumiem?

                      Zamieszczone przez flyski
                      Możesz sprawdzić czy nie dostaje lewego powietrza skądś (za przepustnicą
                      nie łapie kolektor nie ma zadnych dziur, uszczelka ok

                      Zamieszczone przez piotrekpruszcz
                      Sprawdz jeszcze masę na cewce przykręconej do grodzi no i ten czujnik halla w aparacie też lubi się wysypać i takie objawy mogą na to wskazywać
                      masy wczesniej nie było, jej podłączenie nic nie zmieniło,
                      a możliwe ze czujnik hallowy pada jak sie silnik nagrzeje?
                      elize11

                      Komentarz

                      • alicja30
                        Classic
                        • 2008
                        • 8

                        #12
                        Czesc u mnie gasła tez bez zadnych oznak w trakcie jazdy,podłaczenie do komputera pokazalo czujnik halla.Czujnik zostal przeczyszczony na razie dziala
                        alicja

                        Komentarz

                        Pracuję...