Jak sobie przypominam to kiedys znajomi mi sprawdzał vagiem to po zapaleniu rezerwy było 8 litrów- to niby na 150 km tylko jak kiedys na rezerwie zrobiłem ok 90 km to wskzwóka od paliwa od poz min. nawet nie drgęła.
Jak się octavie zachowują w wypadku totalnego końca paliwa? (benzyna i diesel) Po ponownym zalaniu paliwa do zbiornika da się ciepłe auto odpalić bez dużych problemów, czy trzeba się trochę bujać?
A ile macie przewaznie litrów od chwili zapalenia rezerwy?
ja najwięcej przejechałem 60km :P
A na full baku to w moim ASV tak srednio 750-900.Kiedys w trasie udało mi sie podbic pod 1000 ale jakos po programie ciezko mi teraz o ten wynik :diabelski_usmiech
Jak się octavie zachowują w wypadku totalnego końca paliwa? (benzyna i diesel) Po ponownym zalaniu paliwa do zbiornika da się ciepłe auto odpalić bez dużych problemów, czy trzeba się trochę bujać?
Jak się zapowietrzy musisz długo kręcić i powinna odpalić.
Dlatego warto dbać i przy wskazaniu 20-30 tankować
Ceny ropy szaleją i trzeba szukać oszczędności,tylko gdzie na ukrainie? Ciekawy jestem ile km robicie na jednym baku,pewnie też znając życie zależy gdzie się zatankuje,moj wynik 1000km,da się zrobic więcej?
max udało mi sie przejechac 1100km,
normalnie to ok 1000km przy spokojnej jezdzie na trasie i 800 w cyklu mieszanym.
na rezerwie kiedys do 0km zszedlem (taka byla koniecznosc :cry: ), ale octa nadal jechała przez jeszcze jakies 4km pod sam dystrybutor :P
~~ pozdrawiam ~~
JaceK
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Black eleganzze in combi
President Johnny II ASC+ President MaryLand...
cieq, Jakbym byl bardzo cierpliwy to sadze, ze spod domu na Hel i spowrotem bym objechal, a ze nie jestem to w drodze powrotnej gdzies kolo Czestochowy musze zatankowac. Tak wiec tez mi starcza nad morze :diabelski_usmiech
miasto zwykle do 600 - 650 góra. trasa (typowo autostrada) z prędkością do 160 w terenie bardziej pod górę do 900 dwa razy udało się zrobić 1100 z prędkością 140-150 na niemieckich autostradach gdzie droga jest prosta i bez większych wzniesień.
Sednia spalania ostatnio mi rośnie i jest to dla mnie bardzo zastanawiające (na trasie z 5,5-6 l wzrosło przy prędkości 140-160 na 6,5 - 7) BARDZO martwię sie jaka może być przyczyna.
Filtry wymienione, ropę (zwykły diesel) leje caly czas na tej samej stacji shell.
na trasie z 5,5-6 l wzrosło przy prędkości 140-160 na 6,5 - 7
wg mnie to OK, chyba, ze wg Ciebie wczesniej bylo inaczej przy tych wlasnie predkosciach
i ile nie poknocilem czegos, to opory powietrza rosna wykladniczo a nie proporcjonalnie predkosci
dodaj jeszcze to, ze w miare lekki wiatr, np. z 50 km/h moze Ci zrobic istotna roznice w zaleznosci skad wieje, przod czy tyl
Z racji tego że dużo jeszcze po mieście, myślę że ok 65 %, to dojeżdzam do ok 900 +/- i trzeba tankować. Ostatnio trasa Lublin-Wrocław-Lublin na jednym baku, , ale jeszcze ok 100 bym przejechał (średnia prędkość 90). Minimalnie 4,1 l/100 km. Srednią widać w moim podpisie.
Bak ma 58,5 litra + rura. jakieś 65 wejdzie. średnio pół na pół miasto-trasa wychodzi mi 6,1-6,3 l :cry: jeżdżąc bez butowania. Ale to Mondeo kombi - 1450 kg żywej wagi.
nie wiem czy 0 na komputerze i rezerwa są w tym samym momencie - nie pamiętam
ale od zapalenia rezerwy - zdarza mi się zrobić po mieście około 50-60 km i jeszcze nie zabrakło
w instrukcji ZTCP pisze że przy zapaleniu się rezerwy jest jeszcze 9l paliwa zatem na chwilę wystarczy
O ile dobrze pamiętam w moim TDI rezerwa się włącza, gdy komp pokazuje dystans do przejechania - 60km.
Ciekawam jestem ile można przejechać (ile paliwa zostało) od momentu gdy komp pokaże dystans do przejechania - 0km?
Ciekawam jestem ile można przejechać (ile paliwa zostało) od momentu gdy komp pokaże dystans do przejechania - 0km?
Mi od dłuższego czasu chodzi po głowie myśl o tym aby włożyć do bagażnika baniak z 5 litrami ropki i wyjeździc bak do końca. Wtedy wiedziałbym jakiego dystansu spodziewac się gdy komp pokaże 0km. Ale myśl o kręceniu (nie wiadomo jak długo) rozrusznikiem jakoś odsuwa mnie od tego pomysłu. :?
Kiedys po zaswieceniu rezerwy mialem na liczniku 70km, przejechalem po miescie ze 130-150km nie pamietam juz dokladnie i patrzylem do baku ile jest paliwa(wyjatkowo mi sie nudzilo :twisted: ) i cos tam jeszcze bylo, ale z gorki jakby auto zostalo to mogloby juz nie zapalic :diabelski_usmiech
dzisiaj i jutro spróbuję zrobić trase "o kropelce", całego baku nie wyjeżdże w ten sposób bo dostałbym wysypki, ale te 400km mogę spróbować a i tak gwarancji, że się uda nie ma :twisted:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
dzisiaj i jutro spróbuję zrobić trase "o kropelce", całego baku nie wyjeżdże w ten sposób bo dostałbym wysypki, ale te 400km mogę spróbować a i tak gwarancji, że się uda nie ma :twisted:
kurde, chyba juz sie nie udało :twisted: :twisted: :twisted:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz