Spokojnie, jest dobrze. Tam sporo miejsca było i węże się zmieściły. Na fotce nr 1 jest zamocowana osłona silnika. Początkowo dopychała ona węże do obudowy silnika, że się na niej kładły. Bałem się, że temp. z czasem je rozpuści. Dlatego zastosowałem dodatkowo 2 klamry niedopuszczające do bezpośredniego styku węży z obudową silnika. Teraz jest jak trzeba. Za jakiś miesiąc zrobię czyszczenie EGR i przepustnicy oraz rury doprowadzającej spaliny do EGR. Wcześniej nie było sensu, bo syf robił się na bieżąco.
Słów kilka o: separator odmy - oil catch tank
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez czyzyk64jak ktoś potrzebuje zdjecia jak to wyglada zamontowane w całosci to na pw.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
tak to wygląda u mnie , silnik BJB
[ Dodano: Wto 28 Wrz, 10 08:36 ]
weze olejoodporne srednica w srodku 20mm
[ Dodano: Wto 28 Wrz, 10 08:38 ]
i separator od lublina
[ Dodano: Wto 28 Wrz, 10 08:39 ]
i wezyk na dół do buteleczki 125ml.
[ Dodano: Wto 28 Wrz, 10 08:43 ]
pokrywa na dwoch dodatkowych podkładkach musiała pojsc troche wyzej
Komentarz
-
-
Brawo, też profi robota. Ciekawe jaka będzie skuteczność tego separatora po dłuższym okresie separowania. Widzę, że też zastosowałeś węże olejoodporne i bardzo dobrze. Miejmy nadzieję, że sprawdzą się w takim układzie.
Ps. Nie obawiasz się, że te plastikowe paski będą się często zrywać pod wpływem temperatury?OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
witam co myślicie zeby do takiej obudowy ( http://www.woda.com.pl/index.php?p12...powietrznikiem ) spróbować zrobić filtr z filtra do okapu ?? wkońcu on ma za zadanie odkładać na sobie tłusz ?? a olej to wkońcu tłusz ? http://czesciagd.pl/mastercook-filtr...-p-199061.html może już ktoś próbował ?
Komentarz
-
-
wyczytałem na necie ze w niektórych silnikach w odmie pod pokrywą znajduje sie filter (np bmw) czy u nas tez jest taki filtr?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
nie , aż tak szczelnie to nie jest, ja kupiłem taki łacznik plastykowy do wezy ogrodowych chyba fi 10 , z jednej strony nakładam waz, nastepnie przez nakretkei z drugiej strony krucca kawalek wezyka, aby nie spadało, wtedy nakrecasz na buteleczke. Potem zawsze mozna spokojnie odkrecic buteleczke bez konieczności wyciagania wezyka. Buteleczka jest plastykowa , tak jak na zdjeciu ze str 10.
Komentarz
-
-
Ja tez kilka dni temu zamotowałem oil tanka, separator z lublina za około 40zł plus buteleczka po wodzie utlenionej 100ml, od około 300km buteleczka pusta :szeroki_usmiech
Na zdjęciu brak jednej opaski któa została uzupełniona.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
cycek, jast ryzyko ze przewody przymarzną?
Wczesniej przez kilka dni miałem układ otwarty bez separatowa ale wystraszyłem sie ze w zimie moze mi koncówka rury zamarznąć :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, spokojnie, na zamkniętym nic nie zamarznie. Przy otwartym jakbyś wypuścił wąż pod podwozie to mogłaby się zrobić lodowa kulka i zatkać wąż, ale to chyba bardziej z syfu i błota pośniegowego. Ostatniej zimy na zamkniętym układzie przy mrozach -25 nic nie zamarzało nawet w butelce na dnie te kilkanaście zebranych ml było w stanie płynnym.
Komentarz
-
-
Cysterniarz już Ci odpowiedział. Przy otwartym trzeba w zimę dbac o drożność przewodu inaczej wszytsko będzie się pocić i ogólne straci sens.
W zamknietym układzie jedyne na co nalezy zwrócić uwagę to na materiał z jakiego jest, wąż, pojemnik, opaska. Na początku miałem na strecze i przy -30 poprostu się rozkruszły.
Komentarz
-
-
Są już pierwsze spostrzeżenia po przejechaniu 3500 km od zamontowania oil catch tanka. Mam obieg zamknięty opisany we wcześniejszych postach. W sobotę postanowiłem zlać zalegający olej w puszce, bo zaczął powoli pokazywać się na przeźroczystej miarce. Nie wiem dokładnie ile tego było, ale na oko z ponad pół szklanki. Ten patent naprawdę działa! Olej jest wytrącany z oparów, które wcześniej waliły bezpośrednio na turbinę i cały dolot. W EGR i na przepustnicy miałem zawsze gnój!!! Teraz pomimo przedostawania się nadal z odmy niewielkiej ilości oleju do dolotu, jego zdecydowana większość zostaje jednak w zbiorniku. Obieg ten ma dodatkową zaletę - chłodzi opary wydostające się z silnika, przez co poprawia sprawność układu turbodoładowania. Od momentu zainstalowania tego separatora mam subiektywne odczucie, że samochód odrobinę lepiej się zbiera. Zrobiłem nim 2 trasy z Łodzi do Krakowa z dokładną kontrolą i nic niepokojącego się nie działo. Tak więc polecam wszystkim założenie takiego cacka, bo naprawdę warto a ile radości ma człowiek z tego, że poprawił fabrykę
Pozdrawiam.OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
Komentarz